Obserwatorzy

wtorek, 27 maja 2014

Decoupagowe wariacje świecznikowe

Witam Was
Dzisiaj postaram się streszczać, bo praktycznie siedzę już na walizkach - w czwartek lecę do ciepłych krajów na tygodniowe wakacje. A na pożegnanie jeszcze kolejne dwa zestawy świeczników, ale za nim o świecznikach jeszcze trochę statystyki.
Mój blog  ma jutro dokładnie pół roku a więc takie moje małe święto :-)
### To  jest mój 90 post.
$$$ Odwiedziliście mnie ponad 20.000 razy
@@@ Zostawiliście u mnie 937  komentarzy
&&& Kilka dni temu liczba Obserwatorów osiągnęła magiczną liczbę 100 a dziś jest Was już 101. 
Szczególnie serdecznie witam moją setną Obserwatorkę którą jest Ania Skonieczna z bloga http://annaskonieczna.blogspot.com/ 
oraz 
Dziękuję Wam , że jesteście , bywacie u mnie i zostawiacie przemiłe komentarze ten blog bez Was by nie istniał !!!!!!!

Dziś przedstawiam Wam kolejne dwa zestawy świeczników, w mojej ulubionej ostatnio technice decoupage. Nawet moje dzieci zauważyły, że mama ma małego świra i na Dzień Matki dostałam cudną książkę o taką :-))))))





To tyle tytułem przydługiego wstępu, poniżej to co udało mi się wykończyć pomiędzy praniem , prasowaniem i pakowaniem :-)
Pierwszy zestaw świeczników  w klimatach morskich z serwetki w muszelki . Zrobiłam je nieco inaczej, w poprzednich serwetka była dopasowana do dołu świecznika, czyli wszystkie cztery miały identyczny wzór u podstawy  KLIK .
Tym razem wzór z serwetki jest identyczny od góry świecznika .




Przyznam , że chyba poprzednia wersja mi się bardziej podoba :-))

I kolejny zestaw w brązach - miał być nieco inny - na dole miały być spękania i jakiś malutki kwiatek decou. Ale zachciało mi się kombinować, nałożyłam drugą farbę gąbką i efekt mi się nie podobał. Skończyło się na przyklejeniu  kolejnej serwetki. Potem wstążeczka  papierowa a góra pomalowana lakierobejcą.  Efekt końcowy mnie o dziwo zadowolił.


No i to było na tyle, zmykam dopakować jakieś galotki  i zamknąć walizę kolanem :-)))))
Życzę Wam pięknej słonecznej pogody i ciepełka .

24 komentarze:

  1. udanej wyprawy, a świeczniki te kombinowane moim zdaniem wyszły świetnie:) bardzo elegancko i subtelnie zarazem, lubię tak...no i kolory, świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne świeczniki Aniu;) Życzę Ci miłego odpoczynku i powiem wprost, że będzie nam Ciebie bardzo brakowało... Pozdrawiam gorąco;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te w muszelki cudne! W sam raz do mojego morskiego kącika.... Udanego urlopu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Udanego urlopu. Swieczki w morskie klimaty rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świeczniki jak zawsze perfekcyjne. Życzę udanego odpoczynku:-D

    OdpowiedzUsuń
  6. Domyslam, się, e dzięki tej książce na blogu pojawią się kolejne zachwycajace prace decoupage :) Wspaniały prezent i wspaniałe świeczniki! No i życzę niezapomnianego urlopu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy Ty musisz mi to robić i wyjeżdżać aż na tydzień.?Kto teraz będzie mi pisał najdłuższe komenty ,normalnie nie wiem jak to wytrzymam,chyba polecę za Tobą do Turcji haha:)
    Ale na poważnie to Anulka wypoczywaj,opalaj się ,czerp radość z wolnych chwil ,jednym słowem obijaj się na maxa,bo leniuchowanie masz dozwolone.
    Ja tak dobrze nie mam ,nigdzie nie jadę ,dzieciaki do szkoły,mąż za to sobie wyjechał do Szwecji na rybki a ja bidulka sama z deszczową pogodą za oknem.Ale do rzeczy i na temat a nie o pierdołach .
    Aneczko moja te świeczniki wychodzą Ci fantastycznie,morskie klimaty bardzo mi pasują,chociaż brązy są takie eleganckie i również piękne.Pewnie ustawiałabym sobi je wedle nastroju jaki mnie by ogarniał.
    A chłopaki spisali się na 6 dając mamuśce tak cudowną książkę .
    Buziaki kochaniutka ,wypoczywaj i wracaj szybko,bo pamiętaj my z Ilonką i innymi koleżankami czekamy na Ciebie :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. OOO kurde, te świeczniki sa naprawdę śliczne!!!!!
    Odpocznuj aniu i wracaj do nas szybciutko z nowymi pracami!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne świeczniki, wszystkie bez wyjątku :) Udanych wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Anulka ale masz cudownie, zazdroszczę Ci tych ciepłych krajów :) Odpoczywaj kochana ile się da, a potem wracaj do nas pełna nowych pomysłów.
    Świeczniki super, te brązowe idealnie by mi pasowały do pokoju, ale i te morskie są piękne. Decoupage idzie Ci fantastycznie, tak jak i zresztą wszystko inne :)
    Pozdrawiam cieplutko i już zaczynam za Tobą tęsknić :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu świeczniki boskie -drugi zestaw zachwycający- wypoczywaj!

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu kochana widzę że ty jesteś włóczęga , a to zimą narty, a to latem ciepłe kraje, , pewnie to lubisz , ja pewnie bym tez gdzieś wyskoczyła , ale ciągle coś wypada , i kończy się tylko na kilkudniowym wypadem blisko domu , a do rzeczy cieszę się ze idziesz jak burza w decu pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. jeszcze zdążysz wypakować walizkę i zabrać tylko pareo, bieliznę na zmianę i kroksy! Wiem co mówię dzisiaj wróciłam i zupełnie niepotrzebnie dźwigałam to wszystko, a biorąc pod uwagę ceny na miejscu najlepiej skorzystać z okazji i zakupić sobie co tylko Ci się spodoba- okazja żeby wymienić cokolwiek:) pozdrawiam i życzę wspaniałego wypoczynku/ koniecznie pozwiedzaj co tylko się da!

    OdpowiedzUsuń
  14. Aneczko, życzę udanego wypoczynku. Zestawy świecznikowe są przepiękne, a książka - faktycznie fajna. Wiem, bo z okazji Dnia Kobiet stałam się szczęśliwą posiadaczką takowej (w Empiku trenowałam na małżonku błagalne spojrzenie ;-))
    Wypoczywaj, wypoczywaj i wracaj do nas stęskniona naszej bytności tutaj. Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  15. o mamauniu ten zestaw w brązach cudowny!!!Mino,że zmieniam teraz wystrój domu na jasniutki,to takie zestawy kolorystyczne szalenie lubię;)
    Zdolna Ty moja ,,decuparzystko'' teraz to dopiero będziesz szalała;)
    Zazdroszczę Ci tego wczasowania,bo ja nie mam jeszcze nic w planach i źle mi z tym;((
    Buziaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Niezmiernie mi milo że trafiła na mnie ta cudna 100 :) Książkę mam też tej serii, jest cudna, też dostałam ją w prezencie ale niestety serwetki mnie nie lubią a ja ich wycinać :) Rewelacyjnie ci to wyszło , podobają mi się i kolorki i zestawy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Życzę udanego wypoczynku, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. o jaka Danutka zazdrosna o twój wyjazd kochana - a jedź i mi muszelek superaśnych nazbieraj - świeczniki superowe
    a książka jest bombowa - widziałam ostatnio na Allegro ale jakoś mi nie po drodze było kupić - ty mi tam sobie wypoczywaj i wracaj cała i zdrowa - buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  19. Aniu ten brązowy komplecik jest słitasny:) i bardzo w moich kolorkach:) wypoczywaj i korzystaj ze słoneczkach, którego mnie bardzo brakuje, wiesz że baaaaaaaaardzo Ci zazdroszczę?! udanego wypoczynku, buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniałe świeczniki i do tego jakie ładne dekoracje na zdjęciach :) Udanego wypoczynku!

    OdpowiedzUsuń
  21. cudowne prace...podziwiam
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  22. Aniu Twoje świeczniki w brązach mnie zachwycają, przepiękne są :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne komplety ten w brązach jest genialny a niebieściutki bardzo wakacyjny :))

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne świeczniki, a te niebieskie to mistrzostwo świata :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...