Obserwatorzy

poniedziałek, 16 maja 2016

Marchewkowe tulipany

Witam Was

I kolejna praca na kolejną zabawę. Tym razem tytuł mówi sam za siebie -  jak marchewka to zabawa u Danusi gdzie w maju króluje kolor marchewkowy




Kolor jakoś  mało popularny u mnie. Rzadko robię prace w tym kolorze, zresztą nie przepadam za nim specjalnie. Samą marchewkę lubię, kiedyś jak byłam młodsza uwielbiałam taką  prosto z działki , ledwo co opłukaną. Teraz  nie mam jej na działce więc spożywam raczej w postaci soku, ale generalnie mało jej na moim stole.

Wybrałam tym razem zestaw kolorystyczny marchewkowo - biało- zielony.
Maszyny jeszcze nie zdążyłam schować po szyciu toreb więc siłą rozpędu uszyłam kolejne tulipany. Co do techniki wykonania nic się nie zmieniło od poprzedniego razu - ot wypracowałam sobie moją  metodę  ich szycia. Jak ktoś ciekawy co i jak to szczegóły znajdziecie TU i TU
 Więcej nie ma co pisać, więc dziś będzie wyjątkowo krótko jak na mnie,  a poniżej trochę fotek.













Mam nadzieję, że Danusia zaliczy. To lecę nakarmić Stefana. 
Pojawię się jeszcze z karteczkami  i ze spokojnym sumieniem mogę jechać na urlop. 

Pozdrawiam Wszystkich serdecznie




50 komentarzy:

  1. Okazuje się, że wszystko może być marchewkowe - nawet tulipany! Powiem Ci Aniu, że bukiecik wygląda ślicznie, wspaniale stonowałaś go zielenią i bielą. Niewątpliwie przyciąga wzrok i jest efektowny. Miłego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bukiet tulipanów jest cudowny.Sliczne kolory.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja Cię Aniu zaskoczę i skomentuję z rana.
    Kochana bukiecik jest śliczny ,bardzo ognisty i wyróżniający się w tłumie.Gdyby ktoś pojawił się na horyzoncie z takimi tulipanami widoczny byłby natychmiast bo działają niemalże jak światełka odblaskowe.Oczywiście z przyjemnością zaliczam kolejne zadanie .
    A teraz życzę udanego tygodnia ,buźka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny bukiet w tym wazoniku bardzo ładnie się prezentuje. Danutka ma rację bukiet bardzo przeciąga . Aniu pozdrawiam serdecznie i życzę udanego wypoczynku :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny bukiet,marchewkowy kolor rządzi, buziaki pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. idziesz z wyzwaniami jak burza, ledwo można za Tobą nadążyć ( z komentarzami oczywiście:)
    Aniu tulipanki cudne :)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny bukiet Aniu
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny bukiet Aniu
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapachniało i zapyliło się od zapachu marchewkowego:)
    Aniu , tulipanki jak zwykle urocze a w takim kolorze na pewno rozwesela jeszcze bardziej pomieszczenie:)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. Super są, w zasadzie cały bukiet pięknie się prezentuje, ale że ja mam "zboczenie" do zielonego to te najbardziej rzuciły mi się w oczy :) Miłego urlopu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu, a to Ci wspaniały bukiet! Jak pięknie komponują się te marchewkowe tulipanki z zielonymi w kropeczki. I do tego biały - jak kropka nad kolorowym "i".
    Pozdrawiam całym sercem:)

    OdpowiedzUsuń
  12. No i jest nowy gatunek tulipanów - marchewkowy! świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wrrrr..... Napisałam komentarz i go zjadło. Boszzzzz..... ja to mam szczęście. Kochana robienie tulipanków chyba weszło Ci w krew na całego. Jak zawsze kwiatuchy są cudne, marchewkowe prezentują się cudnie. A urlopik to gdzie? I czy mają tam sklep z serwetkami, cobyś mogła sobie kolejne pamiątki przytaszczyć ze sobą? Hihi. Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  14. Ostatnimi czasy odkryłam tulipany i uwielbiam je szyć :) A Twoje są śliczne i oryginalne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. No to Ci kochana zazdroszczę. Tego,żze masz już "marchewkę" zaliczoną i to w stylu wśsmienitym no i tego wyjazdu na urlopik. Tulipanki to teraz Twoja wizytówka. Szyjesz je po mistrzoswsku i z wieląa precyzją. Aniu u mnie masz szósteczkę, a może nawet siódemeczkę. Bukiet godny postawienia na eleganckim stole. Bardzo energetyczny. Pracuś z Ciebie ogromny, bo zaiwaniasz z tymi pracami jak intercity. Życzę Ci kochana samych przyjemności i pięknej pogody podczas urlopu.

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękny bukiet marchewkowych tulipanów! Taki wiosenny i smakowity że mniam;) Marchewkę masz już z głowy, a ja ciągle myślę:(
    Buziaczki Anulka:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Marchewkowy bukiet tulipanów prezentuje się okazale i bardzo wiosennie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Aniu! bukiecik tulipanów jest cudowny - Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspanialy bukiet tulipanow. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Super są te Twoje tulipany :) A kolorek też bardzo mi się podoba, bo wyglądają jeszcze dodatkowo smakowicie :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne te Twoje tulipanki, masz kolorek odhaczony ja jeszcze kombinuję co zrobić. Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Marchewkowe tulipany wyszły fantastycznie!!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale energia !!! Kolory fantastyczne, piękny bukiecik!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Po moich tulipanach tylko liście zostały a u Ciebie kwitną na okrągło:-) Bardzo fajnie, że trochę przełamałaś tą marchewkową, dość jaskrawą barwę, dzięki temu wyszła bardzo oryginalna kompozycja. Muszę zapytać mojej maszyny, czy przypadkiem też tak nie potrafi;-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  26. Jakie cudowne tulipanki zrobiłaś Aniu.

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajny bukiecik. Te w kropeczki są szczególnie urocze. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  28. No i ,,marchewy" masz z głowy Anulko;) Och, jak Ci zazdroszczę... A ja nie mam jeszcze pomysłu? Piękne te Twoje tulipaniki;) Aż mi się mordka do nich cieszy;)Za późno tu zajrzałam i już nie mam weny do pisania... Pozdrawiiam Cię gorąco i przesyłam buziaki;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Te tulipany podobają mi się w każdym kolorze, piękne są! pomarańczowy polubiłam niedawno do tego stopnia że zachorowałam na marchewkowe szpilki...tylko nie mogę znaleźć w moim rozmiarze;-(, Aniu na candy do mnie zapraszam :-).

    OdpowiedzUsuń
  30. Aniu, tulipankowo się zrobiło u Ciebie na blogu. I w każdym kolorze są piękne, nawet w marchewkowym :) Energetyczny kolor i rozweselający, jako dodatek do wnętrza idealne :)
    A majowego Mielna Ci zazdroszczę, oj, jak bardzo...
    :*

    OdpowiedzUsuń
  31. Tulipany piękne, ale za to pogoda u nas paskudna. Miejmy nadzieję, że do Twojego przyjazdu się poprawi.

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękny wiosenny bukiecik pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. fajne marchewy!
    jednak szkoda, że nie do schrupania ;-)
    za to do pooglądania jak najbardziej

    i nie zwiędną ;-D

    OdpowiedzUsuń
  34. Kochana Moja ANiulko, ja tylko dzisiaj pędziuchem i nachwilkę jestem u CIebie. Widzę , że tulipany wychodzą Ci już perfekcyjnie, wspaniale prezentują się w marchewskowym kolorze:) Buziaczki Kochana

    OdpowiedzUsuń
  35. Tulipanki marchewkowe i w kropeczki są urocze:) Bardzo radosne, bo ten marchewkowy kolor dale poczucie świecascego słonka:) Widzę Aniu, że opanowałaś sztukę szycia tulipanów do perfekcji! Ile masz już kolorów? Możesz teraz zmieniać bukieciki do woli:)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  36. Rzeczywiście za dziecka chyba się więcej chrupało marchewek :).

    Piękny bukiet uszyłaś :).

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękny bukiecik, też ma w planach uszyć podobny :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczne tulipany. Z wazonikiem tworzą spójną całość. Najbardziej podobają mi się te nakrapiane.

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękny marchewkowy bukiecik :) Bardzo oryginalny :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Marchewkowych tulipanów się nie spodziewałam, ale trzeba przyznać że fajnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  41. piękny, tulipanowy bukiecik!

    OdpowiedzUsuń
  42. Ach te tulipanki, same w sobie są śliczne a jeszcze marchewkowe... cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękny bukiet,a te zielone w kropeczki to jak wisienka na torcie

    OdpowiedzUsuń
  44. Piękne, radosne i do długiego podziwiania. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...