Obserwatorzy

czwartek, 27 lipca 2017

Dziękuję Wszystkim za życzenia imieninowe

Witam Was

Dziś  chciałam serdecznie podziękować  Wszystkim za pamięć i życzenia imieninowe. Te namacalne prezentowe, telefoniczne i te na FB.  Nie spodziewałam się takiej  serdeczności i tylu prezentów. Jesteście wszystkie kochane i sprawiłyście mi wielką niespodziankę i ogromną radość.






Jako pierwsza przyleciała paczuszka od Marzenki, a w niej piękna kartka i moje ulubione serwetki.



Druga pośpieszyła z życzeniami Małgosia, w paczuszce znalazłam śliczną kartkę, papierki do karteczek i fajne koroneczki i tasiemki



Potem przyleciały kartki od

Kolejnego dnia przyleciała paczuszka od Gosi  a w niej śliczna kartka  i świetna rameczka na zdjęcia .


W dniu imienin po powrocie z pracy zastałam taki widok.


 Ile było emocji przy rozpakowywaniu przesyłek,  rogal mi z buzi nie schodził :)

Od Hani taki pięknie zapakowany prezencik, a co było w środku ... troszkę widać a reszta to moja słodka tajemnica :-)



Kolejny prezent od OliK wprawił mnie w kompletne osłupienie, aby zaraz potem skakać z radości. Jest super kartka i genialna torba ze sznurka, wg zestawu kolorystycznego wybranego przez mnie w Candy organizowanym przez Olę.



Zdjęcia mam kiepskie ale u Oli są świetne, to sobie dokładniej obejrzyjcie to cudo TUTAJ

Moja imienniczka Nawanna obdarowała mnie tym co tygryski lubią najbardziej  Są hafciarskie gazetki  piękna kartka i całe mnóstwo przydasi kartkowych z pięknymi scrapkami włącznie, oraz świetne szydełkowe podkładki - serwetki.


Nie zapomniała również o moich imieninach Ula , od której dostałam śliczną kartkę, pięknie zmediowaną deseczkę i czyściutkie deseczki do własnego zagospodarowania. Znalazły się również super papierki, i serwetki , no i oczywiście coś dla osłody.


Pergaminowa zakładka i cudna kartka - tylko jedna osoba potrafi takie zrobić :-)


Tak, tak, kolejny prezencik przyleciał od Eli. W paczuszce znalazła się też pyszna herbatka z suszonych owoców, wraz z truskaweczką do jej zaparzenia. Piękne pergaminowe pudełeczko z suszonym bukiecikiem kwiatów w środku. Liście aloesu, które się nie załapały do zdjęcia, do sporządzenia zdrowotnej naleweczki  i do założenia własnej hodowli :-). Bardzo fajna praktyczna torba na zakupy, która po złożeniu zmieści się do każdej torebki. Są też mulinki, serwetki i słodkości. 


To pudełeczko jest malutkie, ma tylko 6,5 cm wysokości i  całe jest zrobione z pergaminowej koronki. 



Dzisiaj przyleciał jeszcze jeden prezencik od Natalki . śliczna kartka, scrapki, naklejki i superowy naszyjnik zrobiony z drobniutkich transparentnych koralików.  


A na zakończenie prezent jaki dostałam za wygrane candy urodzinowe u  Anitki. Rozdawajka była niespodzianką. To co dostałam wprawiło mnie w  zachwyt . Anitka wyplotła dla mnie cudny wiklinowy koszyczek, który był wypakowany po brzegi ozdobnymi torebeczkami. znalazło się w paczuszce coś dla ciała, chustecznik do samodzielnego ozdobienia, świetny obrazek z różami do wyszycia krzyżykami. 




po wypakowaniu koszyczka na dnie znalazłam piękne serwetki i sylikonowe stempelki


a w torebeczkach znalazłam : kwiatuszki, rozetki i taśmy ozdobne. Perfumy o obłędnym zapachu, herbatki i kawusie oraz cudne odlewy z masy fimo.


I na dziś tyle chwalenia , raz jeszcze pięknie dziękuję Wszystkim moim  "Aniołkom". Powiem Wam że to pierwsze takie imieniny w moim życiu. 

Pozdrawiam Wszystkich cieplutko i dziękuję że JESTEŚCIE !!

23 komentarze:

  1. Ojej, Aniu nie wiedziałam, że masz dzisiaj imieniny. Chciałam Ci złożyć najserdeczniejsze życzenia, dużo szczęścia, zdrowia i weny do tworzenia pięknych rzeczy. Gratuluje też takich cudownych prezentów, wszystkie są piękne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, wow, wow... dostałaś piękne prezenty:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudnie Cię dziewczyny obdarowały :) Jeszcze raz wszystkiego najlepszego i dużo buzioli :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba zacznę obchodzić imieniny :-D Serdeczności Aniu:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Może i pierwsze takie imieniny, ale mam nadzieję że nie ostatnie. Cudne prezenciki dostałaś Aniu, jeszcze raz wszystkiego co najlepsze Ci życze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prezenty przyleciały do Ciebie :)
    Przyjmnij również ode mnie najserdeczniejsze życzenia 😘😘😘
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Same wspaniałości, Aniu!
    Będzie się teraz działo...

    OdpowiedzUsuń
  8. Faktycznie Aniu wyjątkowe imieniny w pełni zasłużone. Pozdrawiam ciepluteńko:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu, zasługujesz na najpiękniejsze prezenty.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu przepiękne prezenty otrzymałaś :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu wspanialosci! Wirtualnie dołączam do życzeń raz jeszcze!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu! Wspaniałości dostałaś, Prezenty są Cudowne, Bardzo piękna i Elegancka jest ta Niebieska torba - Pozdrawiam Cię Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu- spóźnione wszystkiego najlepszego!!!Prezenty mega:-D Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochaniutka, ależ dostałaś cudne prezenty !! Kochana spóźnone , ale szczere wszystiego najlepszego z okazjii Twych imienin! Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniałe i różnorodne prezenty!
    Buziaczki Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Aniu,spóźnione ale z głębi serducha życzenia wysyłam razem z buziakami:D

    OdpowiedzUsuń
  17. Aniu, chyba teraz widzisz jak wiele osób Cię lubi o Tobie pamięta;)To bardzo miłe;) Przykro mi, że mój prezencik był skromny, ale wkrótce Twoje urodziny, więc .... Więcej nie napiszę. Niespodzianki są najmilsze;)Bardzo mi się podobało zdjęcie z tymi czekającymi na Ciebie paczkami;) Otwieranie ich to najprzyjemniejsza chwila, co by to nie było;) ciszę się razem z Tobą Anulko;) Pozdrawiam Cię gorąco i przesyłam niezliczoną ilość buziaczków;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nic tak nie cieszy jak robótki ręczne - wkłada się w nie tyle serca i przede wszystkim są jedyne w swoim rodzaju, oryginalne :) Dzięki nim możemy też wiele dobrych rzeczy i emocji przekazać ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow, jaki wysyp cudownych prezentów! Zwłaszcza ta torba od OliK mnie urzekła.

    OdpowiedzUsuń
  20. O cholipcia Aniu jestes prawdziwym aniołem skoro tyle osob o Tobie pamieta. Tyle dobroci, tyle pieknych kartek i życzen, tyle dowodow sympatii, że serce rosnie. To najpiekniejsze chwile, gdy czujemy sie lubiani prawda? Dziewczynki bardzo sie postaraly by zrobic Ci prawdziwe świeto. Buziaki Anulko.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...