Obserwatorzy

sobota, 28 października 2017

SAL z choinkami u Moniki

Witam Was

Dziś zapraszam Was na start nowego SAL-u z choinkami  zorganizowanego przez  Monikę. 





 Ruszamy dziś, ale można jeszcze dołączyć do zabawy. Do wyszycia jest 6 choinek o wielkości 39 * 56 krzyżyków, do wyboru z jednego z trzech wzorów. 
Czas do 15 grudnia.

Dla tych co ukończą SAL w terminie przewidziane są nagrody. A szczegóły zabawy znajdziecie TUTAJ 

Ja wybrałam ten wzorek, i choinki z czarnymi konturami.


 Wyszywać będę na kanwie  Aida 54 ct w kolorze kremowym, mulina z palety Ariadna - 33 kolory.  
Wzór zakupiony, wydrukowany, materiały przygotowane 
To zaczynamy :-)


W zasadzie to popełniłam falstart bo jak tylko dostałam w łapki wzorek nie mogłam się mu oprzeć . W efekcie mam już wyszytą pierwszą choinkę. 
I wybacz Moniko u mnie mała modyfikacja. Wyszyłam białe gwiazdki jak w wzorze, ale jakoś mi się zgubiły na tej choince, więc naszyłam białe koraliki. I wygląda sobie tak 


Wyszywa się bardzo przyjemnie i szybko. Najpierw kontury potem wypełnienie.

Życzę powodzenia Wszystkim uczestniczkom zabawy a niezdecydowanych zapraszam do wspólnego wyszywania. 

Pozdrawiam serdecznie 


25 komentarzy:

  1. Piękny wzorek ,taki cieniowany :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładne wzorki , znając ciebie ty to w mig wyhaftujesz

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie wygląda :) ja będę Was dopingować, już mam wszystko tak napięte, że tylko patrzę kiedy strzeli... Podoba mi się pomysł z koralikami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne te choineczki Aniu, haft z koralikami wygląda ślicznie!
    Miłej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo chciałam wyhaftować te choinki bo mi się podobają, ale niestety mam już tyle zobowiązań, że nie dam rady(musiałabym przestać spać). Tym bardziej, że wnuki znów chore i pomoc babci potrzebna od zaraz.
    Ale nic straconego - wzorki sobie kupię i kiedyś je wyhaftuję.
    Będę Was dopingować.
    Pozdrawiam serdecznie :)).

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne choineczki, ale tym razem będę kibicować :) A może uda mi się skończyć moje UFOki z poprzednich lat :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super choineczka , czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu! Piękny zestaw choineczek, Twoja pierwsza choineczka jest Przeurocza - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu wierzę Ci, że wyszywa się szybko i przyjemnie, ale nie będę próbować, jeszcze mi się spodoba :-D A choineczka jest cudna. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. O matko jedyna, Anulka czyżbyś zapisała się do następnej zabawy??? Podziwiam, podziwiam i chylę czoła przed Twoją pracowitością:) Ja łapię potworną zadyszkę próbując wywiązać się tylko z trzech, a u Ciebie już się pogubiłam;) Oj, będzie się działo;) A choineczka śliczna i z koralikami jej to twarzy, a raczej gałęzi.
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu , piękna Twoja choineczka. Te koraliki pasują jak ulał do tej Niebiańskiej choineczki.
    Podziwiam Cie i uwielbiam Twoje krzyżyki.Wiesz :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie to już słów brakuje Anulko. Ty to się nakręcasz i nakręcasz. Ciekawa jestem kiedy Ci się ta spręzynka wyczerpie. Kolejna zabawa? Nie dziwię się, że wtedy wszystko szybko działasz i ściany głową przestawiasz. Choineczka fajniutka a sześć dla ciebie to pikuś. Pozdrawiam serdecznie i buziaczki posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mi się pdobają choineczki.Aniu,niestety nie dołączyłam do salu,z uwagi na inne zobowiązania,ale będę Wam kibicować.
    Mam też w planach wyhaftować podobną.
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniu kolejna zabawa?
    Podziwiam:)
    Choineczka już wygląda pięknie i wiem, że tak będzie do końca
    Buziaki na cały tydzień

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękna choineczka, czekam na następne

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny hafcik, Aniu!Koraliki bardzo pasują i czynią ją strojniejszą. Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  17. sliczna, z koralikami jej cudnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna choineczka :) Będę podziwiać postępy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne wzory, chciałabym aby tak wyglądały moje tegoroczne kartki, ale wiem że nie zdążę.
    Osobiście uważam, że warto by wzory interpretować po swojemu. Koraliki są jak małe bombeczki :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna, te koraliczki wspaniale wyglądają.
    Tulaski, Aniu.

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne są te choinki :) A dodanie koralików to świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna choineczka, super wzorki Moniki przygotowała! powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczna :-) Gdyby nie to, że przy krzyżykach ślepnę (ostatnio ślepnę i przy matematyce), to też bym te choinki wyszyła.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...