Obserwatorzy

czwartek, 26 lipca 2018

Lipcowe kartkowanie - odsłona druga.

Witam Was

Dziś będzie pendolino. Dwie zabawy, dwie kartki i dwa zdjęcia. Upał taki że ledwo dycham. Nic się nie chce, bo człowiek jest cały czas jak w saunie tureckiej. Kleję się do papieru bez kleju :-)
Tak więc moje dzisiejsze kartki niezbyt wysokich lotów bo i wena się zagotowała.  Dobrze, że kartki bożonarodzeniowe to od samego patrzenia  robi się ciut chłodniej :-)

Pendolino ruszyło , stacja pierwsza Ula  i kartka wg mapki lipcowej 







To jedziemy dalej , stacja druga Inka i lift kartki 


Do liftu wybrałam kartkę Ewy , która wygląda tak 


I mój lift 


i dla porównania obie razem 


I dojechaliśmy do mety. Chyba jest to mój najkrótszy post w historii mojego bloga. No cóż kiedyś musi być ten pierwszy raz :-). 
Pozdrawiam wszystkich serdecznie i dziękuję tym co tu czasem coś napiszą.



28 komentarzy:

  1. Zachwycający lift ! Lepszy niż oryginał ,bo taki wyrazisty dzięki granatowym elementom :-)
    Kartka do Uli ma piękną grafikę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu nie przesadzaj , do oryginału to jej sporo brakuję, ale dziękuję za miłe słowa.

      Usuń
  2. Bożonarodzeniowa według mapki prześliczna! Lubię takie anielskie klimaty. Lift również piękny, karteczka zachwycająca.
    Buziaczki Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu Twoje karteczki w niebieskościach działają chłodząco:-) nawet te słodkie aniołki powodują, że i mi chłodu się chce, dziwne to, bo gdy nadejdzie ich czas to będziemy tęsknić za ciepłym latem. Pozdrawiam i jeszcze raz serdeczne życzenia przesyłam:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne lifty Aniu.:) Serdeczności.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne karteczki, w moich ulubionych kolorach. Ja już wypatruję jesieni i ochłodzenia, nie cierpię tych letnich upałów. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne karteczki :) Szkoda, że od patrzenia nie robi się chłodniej :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tu też mamy nieznośne upały
    A karteczki wyszły przepięknie:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zimowe karteczki - trochę chłodniej się zrobiło od patrzenia :))
    Pozdrawiam upalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Może i pendolino, ale za to karteczki śliczne. Obie mi się bardzo podobają i ta z tagami i bombeczki równie urocze :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne lifciki Aniu stworzyłaś pomimo tych doskwierających upałów!!!
    A ja już tęsknię za domem i moimi papierkami:(
    Całuję i pozdrawiam miło 😘

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla ochłody wspaniale jest zobaczyć taki zimowy klimacik - Aniu, karteczki są przepiękne :-) Pozdrawiam z upalnego Krakowa!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawy pomysł na karteczki

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny i nietypowy pomysł na tę mapkę! Pozdrawiam Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniu! Obie karteczki są Prześliczne, ja już też mam dosyć tych Upałów - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale cudnie zliftowalas Ewci kartkę, mistrzostwo !!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Prześliczne prace a ty marudzisz jedynie tylko z upałem masz racje. Gratuluję wykonania.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wrzuć tę ugotowane wenę do gulaszu! Jakiś pożytek z niej będzie ;D

    A na poważnie...dobrze jest. Zadanie wykonanie elegancko.

    No i na kleju zaoszczędzisz...;)))

    Ale ja mam ten sam problem...tylko, ze ja kleję się do wszystkiego! ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. Obie mi sie podobają, tym bardziej, że nieco chłodu od nich powiało:)) Dobra robota! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne kartki! Szczególnie ta z tagami ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne, a przez niebieskości orzeźwiające :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Aniu, nie mogę się napatrzeć. Szczególnie druga kartka - mistrzostwo świata!

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładne! nastrojowe :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Klimatyczne i piękne kartki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Aniu jak pięknie zliftowałaś mapkę :) super te tagi :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...