Obserwatorzy

poniedziałek, 2 lipca 2018

Podsumowanie zabawy kartkowej i wyzwania czytelniczego - czerwiec 2018

Witam Was

Dziś tradycyjnie już zapraszam Was na czerwcowe podsumowanie zabawy kartkowej i moich poczynań czytelniczych. 

W czerwcu ponownie bawiłyśmy się w BINGO  


Widać już że zaczęły się wakacje, kartek zdecydowanie mniej. Ale jest i optymistyczny akcent , dołączyła do zabawy nowa osóbka którą jest  
Witam Cię Basiu serdecznie i mam nadzieję, że Ci się spodoba i zostaniesz na dłużej. 
Basia , Monika i Justynka   zrobiły zaległe kartki z maja. 

Tradycyjnie zaczniemy od statystyki.


Dla przypomnienia zasad -  bardzo Was proszę o jeden link do żaby, w którym znajdą się wszystkie przygotowane kartki w postaci kolażu lub wspólnego zdjęcia, bez ozdobników, tylko kartki. Ja po prostu nie mam już czasu na obrabianie Waszych zdjęć. 
 Znalazłam darmowy program do robienia kolaży online 
Może ktoś skorzysta. 
Dziękując za zrozumienie i przechodzę  już do Waszych czerwcowych kartek. Jak zawsze spisałyście się na medal. 

Galerię otwierają zaległe majowe kartki














Mam nadzieję, że nikogo nie zgubiłam i wszystkie kartki znalazły się w podsumowaniu. 

I na zakończenie moje czerwcowe zmagania z literaturą, w zabawie u Ani Jacewicz  


W czerwcu kolejne 4 książki i przeczytanych 1.409 stron, od początku roku 8.076 , co daje mi całkiem niezły wynik 44 strony na dzień. 


Krótkie opisy znajdziecie w tej zakładce 
Nadal pozostaję przy książkach Katarzyny Michalak - III część sagi mazurskiej połknęłam w dwa wieczory i noce bo nie da się jej odłożyć, trzeba przeczytać do końca. 
 Do moich ulubionych autorek dołączyła też Krystyna Mirek, polecam obie pozycje. No i ostatnia najnowsza książka Magdaleny Kordel, która jest II częścią "Serca z piernika"  w moim odczuciu lepsza od I części. 


 Przypominam że wytyczne do lipcowych i sierpniowych kartek znajdziecie TUTAJ
Tym co na urlopach życzę pięknej słonecznej pogody. Odpoczywajcie i ładujcie akumulatory.
Pozdrawiam serdecznie i czekam na Wasze liftowane kartki. 


29 komentarzy:

  1. Aniu ,to chyba o mnie chodziło ,że nie było kolaża .Ale ja tylko jedną kartkę zrobiłam do Ciebie według bingo . Pozostałe ślubne nie pasowały do tabelki ,a pokazałam je razem ,żeby kolejnego posta o ślubnej tematyce nie tworzyć .Pewnie jasno tego nie napisałam :-( Przepraszam . Dziękuję za piękne podsumowanie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewa nie pisałam o konkretnych osobach , tylko ogólnie , bo coraz częściej zdarzają się posty bez zbiorczych zdjęć. Oczywiście jak jest jedna kartka nie ma sprawy , ale Twoje wzięłam faktycznie wszystkie trzy :-).

      Usuń
  2. Piękne kartki powstały, a ich liczba rzeczywiście robi wrażenie. Z przyjemnością podziwiam zebranie ich wszystkich razem, ale dla Ciebie to duża praca. Obiecuję, że już nie będę robić zamieszania z dwoma żabami, to wyszło zupełnie niespodziewanie. Jeszcze raz dziękuję za Twój trud włożony w przygotowywanie postów i pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zawsze podziwiam podsumowanie, a szczególnie pierwszą ramkę :) Karteczki śliczne :)
    Podziwiam i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne karteczki powstały,każda ma swój urok i jest niepowtarzalna 🙂
    Wiem Aniu ile kosztuje Cię pracy w zebranie wszystkich razem,dlatego nie dziwię się że możesz coś przeoczyć 😉 padło na mnie,ale się nie gniewam ❤❤❤
    Serdeczności przesyłam 🙂

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie jest podziwiać wszystkie kartki w jednym miejscu. Temat jeden dla wszystkich a taka różnorodność. Twoje podsumowania zawsze podziwiam łącznie ze statystyką. Miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Doceniam Aniu to, że poświęcasz mnóstwo czasu na prowadzenie tej zabawy. Podsumowanie jest jak zwykle wspaniale opracowane, powstało mnóstwo ślicznych prac.
    Cieplutko Cię pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu wiem ile pracy trzeba włozyc w takie zbiorcze zestawienie, Tobie się należy podziw i podziękowanie za to :) A zestaw kartek super wyglada, niesamowita ich ilość i różnorodność. Ależ dziewczyny mają talent :0

    OdpowiedzUsuń
  8. Można dostać oczo - pląsu od takiej ilości kolorowych, ślicznych karteczek. Chyba gdzieś się zagubił mój kolaż ale mam nadzieję, że karteczki były policzone do statystyki. Oczywiście bawię się dalej.
    Serdecznie pozdrawiam Cię Aniu i dziękuję za pozytywne emocje towarzyszące zabawie :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu, lubię te podsumowania. Taka różnorodność cieszy oczy.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne karteczki, tak ich dużo, a każda inna. Brawo Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. ooooo jak ich dużo i jakie piękne. Podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne karteczki. Podsumowanie jak zawsze perfekcyjne i aż miło się te tabelki ogląda. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałe kartki i super podsumowanie. Pozdrawiam Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Patrząc na te prace zastanawiam się, czy kreatywność i pomysłowość moich koleżanek ma granice. świetne prace, powalające różnorodnością i artyzmem.

    OdpowiedzUsuń
  15. Aniu! Podsumowanie jak zawsze Wspaniałe , A karteczki są Przeurocze - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne prace.:) Bardzo lubię Twoje podsumowania i tą różnorodność. Ja w czerwcu poległam, pokonała mnie proza życia i nie zrobiłam karteczki na Twoje wyzwanie, bardzo przepraszam. Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne podsumowanie, Aniu i wspaniałe inspiracje!
    Ja dopiero dziś dołączyłam z moją kartką...
    A seria mazurska Katarzyny Michalak skradła i moje serducho :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak zawsze wspaniałe podsumowanie Aniu :) Jestem pełna podziwu ile pracy w to wkładasz :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudownie się spisały dziewczyny. Co kartka to piękniejsza. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniałe prace, a ilość ciągle robi wrażenie!
    Dziękuję za polecenie książek, po mazurską sięgnę na pewno :-)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny i różnorodny zestaw karteczek i oczywiście perfekcyjne podsumowanie. Moje czytelnictwo jakoś ostatnio legło w gruzach a właściwie to w ogrodzie pogrzebane, ale jak tylko wyjdę na prosta to po K Michalak na pewno sięgnę bo dużo dobrego słyszałam. Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jest co podziwiać. Pomimo wakacji dziewczyny pracują i przekuwają swoje talenty.
    Z chęcią zapoznam się ze stronką od kolarzy. Dziękuję Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jaki piękny kartkowy zawrót głowy - jest co podziwiać i czym się inspirować. Wynik czytelniczy imponujący - gratuluję :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ogrom kartek, ogrom. I jakie imponujące liczby. Jak dobrze, że mozna je obejrzeć w jednym miejscu - wtedy widać, że jeden temat inspiruje na tak wiele sposobów.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja tym razem sprawdziłam czy zrobiłam kolaż i był ale nie ma go w podsumowaniu albo ja nie widze....ale moze byc i tak. Aniu podsumowanie swietne i tyle różnorodnych prac! No i dzieki za kolejne tytuły polecane :) sciskam !!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Aniutku ślicznie to robisz. Twoje liczby i statystyki powalają, szczególnie mnie na kolana. dziewczyny robią tyle kartek, że teraz to mi wstyd. Pięknie dziękuję Aniu za taaakie podsumowanka. Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  27. Wspaniały wysyp karteczek!
    Co do książek to mimo że każdą z tych autorek znam, nie czytałam tych pozycji, ale na pewno nadrobię;)
    Miłego dnia Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Dziękuję za zaliczenie tej jednej jedynej karteczki, jakoś, pomyliły mnie się miesiące. Tutaj mamy już lipiec, a ja jeszcze żyłam w czerwcu:)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...