Obserwatorzy

czwartek, 16 sierpnia 2018

Choinka 2018 i bombki z resztek mulin.

Witam Was

Już jestem, wypoczęta zrelaksowana i akumulatory naładowane.  
Trochę krótko było ale ja do Relaxu w Unieściu  zawsze nawet na kilka dni. A jak jeszcze  jedzie się w doborowym towarzystwie mojej przyjaciółki Hani to odstresowanie 100% gwarantowane :-)



 Było też kolejne  fajne spotkanie  z Anetką. Zdjęć bark  jakoś tak aparat nie wszedł w rękę :-). Ale z tego spotkania będzie dla Was już niedługo fajna niespodzianka. 
Wybaczcie, ale tym razem  zaległości blogowych nadrabiać nie będę, poza moją zabawą oczywiście. Tam jestem zawsze w 100% i nie wyobrażam sobie, żebym miała nie napisać u kogoś komentarza pod kartkami.  

A dziś na szybko kolejna odsłona 3 zabaw. 



Tym razem dla Agnieszki  niestety same hafty, czerwone bombki zbieram na  kolejną poduszkę a skarpetka pewnie trafi kiedyś na kartkę.


Ale żeby nie było,że się lenię to  zrobiłam dwie  malutkie zawieszki z haftów, które cierpliwie czekały na swoje 5 minut w moim pudełku. 


Tak więc do Kasi i Moniki lecą bombki z zawieszkami. 



A na zakończenie moja skromna osoba na nowiutkiej mieleńskiej promenadzie. Wiało tak, że łeb chciało urwać, co widać na moich włosach :-)


I na dziś wszystko, pozdrawiam Wszystkich serdecznie, a Tym wytrwałym co zaglądają i dobre słówko zostawiają stawiam dziś pyszniutki "sex na plaży" rodem z Relaxu :-)



33 komentarze:

  1. Hafty cudne tak, że nie wiem już jak chwalić i które najbardziej !?
    Ależ blisko mnie byłaś - w moich okolicach: Unieście i Mielno. Prawda, że fajna ta nowa promenada ? Osobiście to zawsze dziwię się, że ludzie do takiego Mielna przyjeżdżają na wakacje. Przecież tam w ogóle nie da się wypocząć !.. no chyba, że przyjeżdżają, żeby się zabawić ? Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha drin pychota !!! Tego haftowania wspólnego zazdroszcze i w ogóle takich spotkan w realu.... Bombeczki pierwsza klasa i super Aniu ze wypoczelas :) sciskam !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecudny ten twój haft krzyżykowy ale skarpeta skradła moje serduszko. Zazdroszczę po cichutku takich spotkań. Owecnej pracy życzę bo skoro akumulator naładowany to bedzie działał pełną parą .Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hafty super ! Na wszystkich blogach zabawowych ,które odwiedzam to skarpeta zachwyca mnie najbardziej i tak jest też Aniu u Ciebie :-) Zazdroszczę Wam troszeczkę tego jodu i piaskowego pilingu o opaleniźnie nie wspominając ;-) Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ha ha sex na plaży, a to nie jest prawnie zabronione? Toż to miejsce publiczne hi hi :) Fajnie, że miałaś udany wypoczynek.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mniam... sex na plaży, sex na hali,... próbowałam każdy;) Powiem Ci że drinki wybieram właśnie po ciekawych nazwach;) Świetne zdjęcie z nóżkami;) Fajnie sobie wypoczęłyście, bo nie ma znaczenia ani wiatr, ani deszcz, ani burza, najważniejsze jest dobre towarzystwo.
    Hafciki super!
    Buziaczki Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie hafty.:) Promieniejesz Aniu.:) Pozdrawiam i życzę udanego weekendu!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne hafty. Kogo jak kogo ale Ciebie o lenistwo nie można podejrzewać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie dość, że odpoczęła to jeszcze miała czas i na sex i na krzyżyki - rewelacja:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  10. I kto tu mówi o lenistwie?
    Hafciki jak zwykle śliczne, zawieszki też super.
    Fajnie, że odpoczęłaś i naładowałaś akumulatory.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  11. HAwciki rewelacja!!!!!!!!!a te nogi..nogi i drineczek ...mąż zazdrości pewnikiem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiadomo, że w takich okolicznościach przyrody sex najlepiej na plaży smakuje, a w łóżku krzyżyki, z Mikołajem;-) Piękny relaks Aniu i jak zwykle perfekcyjne efekty:-) Mam ochotę podeptać tą nową promenadę jeszcze w tym roku, mam nadzieję, że się uda:-)Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hafciki śliczne. Takie małe cudeńka!
    Nózie opalone widzę, czyli na plaży było ok:)))
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdjęcia by były, gdybym bardziej plażowo się ubrała :-DDD

    OdpowiedzUsuń
  15. Aniu, fajnie wypoczęłaś i fajne hafciki stworzyłaś. Jakie urocze nóżki:)
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  16. Aniu! Wspaniale że wypoczęłaś w dobrym towarzystwie, Bo to najważniejsze . Hafciki Przepiękne jak zawsze - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Widać, że bawiłyście się świetnie.
    Widok haftów na waszym łóżku mnie nie dziwi, przecież wypoczynek bez haftu się nie liczy :-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Aniu, aż Wam zazdroszczę takiego relaksu! Hafciki cudne jak zawsze!Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Widzę,że relaksik był świetny. Piękne hafciki.

    OdpowiedzUsuń
  20. Uhuuu jakie piękne nóżki :)
    Hafciki wiadomo - jak zawsze perfekt !!!
    Zazdroszczę spotkania,promenady,sex on the beach,wiatru we włosach,wszystkiego co z morzem związane !!!
    Buziaki :)***

    OdpowiedzUsuń
  21. Aniu tydzień wcześniej a mielibyśmy sie szanse spotkać w Mielnie;) tylko ze ja w przeciwieństwie do Was nie zrobiłam nic. Najwazniejsze ze była dobra zabawa i towarzystwo
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  22. Najważniejszy relaks w dobrym towarzystwie. I jeszcze powstały piękne hafciki.
    Jednym słowem wyjazd udany:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny relaks i wspaniałe bombeczki. Pozdrawiam Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  24. I ja lubię taki wypoczynek z ulubionymi przydasiami :) Do twarzy Ci Aniu z tą rozwianą fryzurką, świetne zdjęcie.
    Hafciki jak zwykle urocze ale sex na plaży bije wszystko!
    Buziaczki :)))

    OdpowiedzUsuń
  25. Aniu dziękuję Ci za tych kilka fantastycznych dni. Tego było mi potrzeba. Twoje hafty, czy małe czy duże, są perfekcyjne, o czym mogłam się po raz kolejny przekonać osobiście.Czekam na tę poduszeczkę.Buziaki i do zobaczenia wkrótce.

    OdpowiedzUsuń
  26. Aniu - takie spotkania są niepowtarzalne, wspólna pasja, pogaduszki i spędzanie czasu w miłym towarzystwie zaowocowało ślicznymi robótkami - hafciki piękne poczyniłaś - siedzę i podziwiam - jak zawsze :-) Pozdrawiam cieplutko obie Panie!

    OdpowiedzUsuń
  27. wszystko piękne, wszystko ładne, od haftów po Wasze szczęśliwe nóżki :-) pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Aniu, bombkowe hafciki świetne, granatowe zawieszki bardzo eleganckie. Zazdroszczę takiego twórczego wypoczynku z przyjaciółką. "Seks na plaży" apetyczny. Pozdrawiam serdecznie. Ja dalej na łonie natury z rodziną.

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardziej spodobał mi się ten pierwszy "sex", to znaczy nóżki w robótkach - haha :) Cudnie, że wypoczęłaś i naładowałaś akumulatorek :) Hafciki też pięknie wyglądają :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Relaksu zazdroszczę :) mam nadzieję, że bateryjki naładowane, a do kolejnego miłego spotkania dojdzie niebawem :). Hafciki śliczne, maluteńkie i subtelne. Bardzo udane.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Super, że wypoczęłaś i jeszcze takie śliczne hafciki zrobiłaś.:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Niezmiennie zachwycają mnie Twoje hafty...
    A spotkanie z bratnią duszą, to zawsze coś wspaniałego! ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Taki relaks, to ja rozumiem :).

    Czekam Aniu z ciekawością na kolejną poduszkę :).
    Zawieszki są cudne :).

    Ale fajny schłodzony drink :).

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...