Obserwatorzy

środa, 29 sierpnia 2018

Hafciarskie podsumowanie sierpnia

Witam Was

Dziś zapraszam na kolejne podsumowanie moich hafciarskich poczynań. Tradycyjnie zacznę od zabawy u Moniki w wymiatanie resztek nieoznaczonych mulin. 


Jako pierwsza kartka na zabawę u Hubki - pokazana TU a na niej malutki haft wg wzoru zaczerpniętego z szydełkowej gazetki. 


Jako drugie zakładki z tego posta


Trzecie - bożonarodzeniowe hafty   TUTAJ 




W "Magii róż" u Moniki jakieś postępy są, aczkolwiek nie tak jak bym chciała. 


 Na ten moment skończyłam 3 stronę czyli mam wyszyte ok. 7.500 krzyżyków czyli jakieś 62%. Myślę, że się wyrobię do końca roku. 

 Tak wygląda haft dziś 



a tak w porównaniu do stanu na koniec lipca


I dobra wiadomość ... skończyłam wyszywać mojego Ufoka, czyli zegar z makami. Miałam nadzieję, że pokażę Wam dziś już gotowy zegar, ale niestety nie doszedł mechanizm ze wskazówkami. 
Tak więc prezentuję gotowy haft, wyprany i wyprasowany, a gotowy zegar zobaczycie niebawem .


I na dziś tyle  moich hafciarskich poczynań.
 Pozdrawiam Wszystkich serdecznie i zapraszam w sobotę po wrześniowe tematy kartkowe. 


21 komentarzy:

  1. Podziwiam Aniu, że w tym upale udało Ci się tyle wyhaftować.
    No i czekam na zegar w pełnej krasie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wszystkie hafciki, ale najbardziej podoba mi się wiadro róż (nawet takie jeszcze nie skończone) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak pracowicie! Zegar świetny, od razu spojrzałam na swój z rozrzewnieniem: mam podobny, tylko inne kolory i kwiaty.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne hafty Aniu.:) Podziwiam kiedy Ty znajdujesz na to wszystko czas. Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anuś, zegar rewelacja! Czekam na ostateczną odsłonę. Podziwiam jak Ty się wyrabiasz z tymi wszystkimi hafcikami.
    Pozdrawiam ciepluteńko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu piękne hafty najbardziej podoba mi się haft z różami ale to pewnie dlatego że tak lubię te kwiaty
    Pozdrawiam serdecznie Aniu 😀

    OdpowiedzUsuń
  7. Brawo Aniu! Twórczy czas za Toba, gratuluje tylu pięknych prac i czekam na kolejne:) sciskam !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne hafty. Ten z różami już wygląda rewelacyjnie, ale cierpliwie czekam na resztę. Pozdrawiam Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podziwiam, podziwiam, podziwiam. Wszystkiw twoje prace są zachwycające 😍 dla mnie to czarna magia więc gapię się i gapię i stwierdzam że są cudne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie hafciarsko się u Ciebie dzieje :-) Bardzo dużo krzyżyków i nie tylko postawiłaś, duże postępy w różach i oczywiście zegar. Brawo TY :-) Miło patrzeć na Twoje prace :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne hafciki.Róże w wiaderku i zegar już świetne się prezentują:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu! Sporo tych hafcików u Ciebie w te upały powstało, Wszystkie są Przeurocze, Ale zegar mnie zauroczył - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Och, ile cudnych haftów u Ciebie! Co jeden to ładniejszy! Zegar wygląda rewelacyjnie! Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Po pracach widać, że miesiąc był pracowity :) Przybyło i w różach i zegar skończony. Gratulacje Aniu!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne hafty i jaka ilość-pędzisz Aniu hurtowo z nimi:-D
    Zegar świetnie wygląda, czekam na finałową odsłonę. A Magia róż-wygląda już świetnie. Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gdyby nie to, że nie lubię, gdy coś mi tyka w pokoju, to odkupiłabym ten zegar od Ciebie, bo bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale sporo hafcików powstało. A jak fajnie wygląda ta wielkanocna karteczka w niebieskościach :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Sporo tego Aniu, to był pracowity miesiąc. Pięknie i oryginalnie prezentuje się ten zegar :)
    Miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  19. Aniu wiesz, ze mnie Twoje hafty zawsze się podobają- wszystkie są świetnie wykonane i fantastycznie wykorzystane- podziwiam niezmiennie:)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny i profesjonalny "urobek".

    OdpowiedzUsuń
  21. Aniu, hafciarskie poczynania bardzo udane.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...