Obserwatorzy

czwartek, 13 grudnia 2018

Boże Narodzenie szydełkiem

Witam Was

I znowu jestem :-) Święta się zbliżają, już prawie na ostatniej prostej a u mnie jeszcze sporo zaległych prac bożonarodzeniowych. Dziś wszystko co udało mi się wydziergać szydełkiem. Większość robiłam jeszcze we wrześniu  na urlopie w Chorwacji. Długa jazda autobusem sprzyjała dzierganiu, choć towarzystwo w autobusie jakoś dziwnie na mnie patrzyło :-)  Zaprzyjaźniłam się ostatnio z szydełkiem więc trochę tego naprodukowałam. Wszystkie ozdoby dziergane szydełkiem 1,25  z białego kordonka maxi i beżowego ze złotą nitką.  Niestety  zdjęć w scenerii świątecznej nie ma, bo wszystko jest już w nowych domkach.

Na pierwszy ogień idą gwiazdeczki, które wysyłam na 







Oprócz gwiazdek powstały jeszcze na płasko Aniołki, dzwoneczki i choinki 



Zrobiłam też bombki i dzwoneczki w wersji 3D. Usztywniałam ( wikol + ługa w proporcji 1:1)  bombki na balonach, dzwoneczki na styropianowych dzwonkach.  



I całość chorwackiego urobku 


Wszystkie wzory zaczerpnięte z filmików autorstwa Aureliamyszkaszara , oraz Ania z Crochetpl

I ostatnie ubranko na akrylową bombkę 10 cm, które skończyłam wczoraj i dzięki temu jest jeszcze u mnie :-) wzór Ani TUTAJ


Udało mi się nawet zrobić kilka zdjęć w świątecznej scenerii :-)




I jeżeli chodzi o szydełkowe ozdoby bożonarodzeniowe   to już wszystko co w tym roku dało mi się wydziergać. Następne będą barany i kurczaki :-)

 I jeszcze na zakończenie się pochwalę, że moja debiutancka chusta otrzymała wyróżnienie  na blogu DIY - zrób to sam


Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję Wszystkim, którzy znajdują czas żeby tu jeszcze zajrzeć i dobre słówko zostawić. 



27 komentarzy:

  1. Oj szalało to Twoje szydełko a wyniki tego szaleństwa śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wyróżnienia. Wszystkie prace wyglądają cudownie ale najbardziej pokochałam gwiazdeczki. Jakie one są słodziutkie 😍😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow-) tez chce tak umiec-) ja ledwo chuste potrafie zrobic-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejej, jaki duży urobek! a wszystko śliczne:) i pięknie będą zdobiły choinki:)
    Podziwiam szczerze usztywniane wyroby, ja jakoś ciągle nie mam odwagi ...
    Gratuluję wyróżnienia :) Cieszę się twoim sukcesem :)
    Serdeczności przesyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu, to są prawdziwe cudeńka szydełkowe i jak wspaniale umilą swoim widokiem czas świąteczny.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ania, cudnosci zrobiłaś a chusta jest świetna!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudeńka wydziergałaś Anulko, Twoja przyjaźń z szydełkiem po prostu rozkwita. Serdecznie Ci gratuluję wyróżnienia i cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wyróżnienia za chustę. Jest naprawdę piękna. Szydełkowe wyroby świetne. Bardzo podobają mi się aniołki i choineczki. Gdym jeszcze umiała czytać schematy.....Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  9. WOW, ale piękności wydziergałaś zdolna i pracowita Kobieto. Super, super, super są, a "urobek" imponujący. Gratuluję wyróżnienia otrzymanego za wydzierganie chusty, w pełni zasłużone, w pełni :-) pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne śnieżynki i bombki. Gratuluję wyróżnienia chusty,naprawdę wyszła super:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu bardzo duży Twój urobek.Ozdoby świąteczne przepiękne zwłaszcza śnieżynki.
    Gratuluję wyróżnienia za chustę i słusznie jest piękna:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu! Same Śliczności wydziergałaś - Pozdrawiam Serdecznie i Gratuluję wyróżnienia

    OdpowiedzUsuń
  13. O rany ile Ty tego Aniu tam nadziergałaś, nieźle :) Widac lubicie się z szydełkiem i bardzo dobrze. Gratuluję wyróżnienia za chustę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję Aniu zasłużonego w pełni wyróżnienia.:) Kolejne prace też śliczne, a ile tego... Serdeczności Aneczko.:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Aniu, cudowne prace, szydełko Ci się pali w rękach widzę:) a wyróżnienie jak najbardziej zasłużone:) pozdrawiam ciepluteńko:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Aniu Kochana przede wszystkim gratuluje wyróżnienia - w pełni zasłużonego!!! Twoja chusta jest śliczna i zasłużyła na podium!! A ozdoby szydełkowe prezentują się wspaniale!! Będą cudowną ozdobą na choince, zresztą już są jak widać na zdjęciu :)). Ściskam mocno i miłego weekendu życzę!

    OdpowiedzUsuń
  17. No Aniu swietny dorobek !!! Podziwiam zalaszcza te formy przestrzenne bo wiem z czym sie to je 😊 No i gratuluje wyróżnienia, zupełnie zasłużenie !!! I czekam na kurczaki 😜

    OdpowiedzUsuń
  18. Całkiem niezły "urobek" - haha :) Bardzo ładne ozdoby świąteczne zrobiłaś, a husta jest piękna, więc nie dziwi, że dostałą wyróżnienie :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakoś sie nie dziwię, ze patrzyli zdziwieni- gwiazdki w lecie?? no co ty:D
    Aniu widać, ze Twoja przyjaźń z szydełkiem kwitnie i wręcz się rozwija- same śliczności przygotowałaś:)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  20. Fiu, fiu, ależ cudny debiut.
    W tym roku szydełkiem zrobiłam tylko jednego aniołka. I ten jedyny też nie został w moim domu .
    pozdrawiam Aniu

    OdpowiedzUsuń
  21. Aniu urobek niesamowity i w ilości, i w jakości, aż trudno uwierzyć że jeszcze niedawno z szydełkiem Ci po drodze nie było. Gratuluje wróżnienia, jak najbardziej Ci się należało, bo chusta cudna. Pozdrawiam prawie świątecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Są wspaniałe, wszystkie! :) każdą dekorację obejrzałam z wielką przyjemnością :)
    Gratuluję wyróżnienia! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratujlije!!!! zasłużonego Wyróżnienia. Twój urobek to cała góra wspaniałych ozdób, które niejednaosoba chciałaby mieć w swoim domu. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  24. PIĘKNE GWIAZDECZKI! Dziękuję za udział w gwiazdkowym wyzwaniu na blogu sklepu Haft Pasja. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Ile u Ciebie gwiazdek ;) Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Sklepu Haft Pasja :))

    OdpowiedzUsuń
  26. Aniu, bardzo ładne, ciekawe kolorystycznie bombki, gwiazdki. Oglądałam też owieczki. Bardzo ładnie zrobiłaś wirusa. A twój koszyczek uszyty jest SUPER! Pozdrawiam cieplutko.Ola

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...