Obserwatorzy

niedziela, 2 grudnia 2018

Listopad - podsumowanie zabawy kartkowej i wyzwania czytelniczego.

Witam Was 

Tradycyjnie już zapraszam do posumowania listopadowego kartkowania. Tym razem ponownie mieliśmy BINGO 


W tym miesiącu postawiliście głównie na kartki bożonarodzeniowe, co mnie wcale nie dziwi. Ale powstało też sporo kartek na inne okazje.
 Kilka z Was nadrobiła też swoje zaległe kartki, co mnie cieszy ogromnie.  
Był to już przedostatni miesiąc naszej zabawy kartkowej. Po grudniowe wytyczne zapraszam TUTAJ
  
Od stycznie nasza zabawa będzie miała trochę inną formę, przyznaję mniej absorbującą mój czas. Ale myślę, że i Wy będziecie zadowolone. 

Na początku tradycyjnie już  statystyka 


Zaległe kartki z poprzednich miesięcy



Galeria listopadowa














Mam nadzieję, że nikogo nie zgubiłam :-)

I na zakończenie podsumowanie spotkań z literaturą w czytelniczej zabawie u Ani Jacewicz


Co prawda magiczną liczbę 3.650 stron przekroczyłam już dawno, ale wynik czytelniczy listopada nie powala. Tylko dwie książki - jakoś ten ostatni miesiąc przeleciał mi błyskawicznie. W sumie od początku roku przeczytanych 48 książek i 14.861  stron. Daje to średnio 44 strony dziennie. 


Tym  co lubią styl pisania Joanny Chmielewskiej, polecam książki Olgi Rudnickiej, stosunkowo młodej pisarki ale ze sporym już dorobkiem. Aktualnie mam w czytaniu jej drugą część Natalii 5 i na pewno sięgnę po jej kolejne książki. Kryminał na wesoło - czyta się łatwo i przyjemnie. 

I na dziś wszystko, pozdrawiam Wszystkich serdecznie i życzę Wam udanego tygodnia. 



26 komentarzy:

  1. Ale super karteczki i jak zawsze ich jest sporo :)
    Drugą część Natalii 5 już czytałam, w końcu musze przeczytać pierwszą, bo mam w domu, tylko nie mam kiedy do niej zasiąść :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kolekcja karteczek :) Bardzo ciekawie by wyglądały jakby nimi całą ścianę owiesić od góry do dołu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne karteczki! Już mnie ciekawość zżera co tam nowego wymyśliłaś;)
    Czytałam i Słoneczną przystań i wszystkie trzy części Natalii 5, rzeczywiście to lekkie i przyjemne lekturki.
    Pozdrawiam Anulka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna galeria ! Dziękuję za podsumowanie, też jestem ciekawa co wymyśliłaś na przyszły rok :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobra robota i wszystkich Dziewcząt i prowadzącej, bo ogarnąć te papierki to nie lada wyczyn :-) Chyba nadchodzące święta zmobilizowały nas do pracy. Wszystki prace cudne, a zebrane w jednym miejscu prezentują się imponująco :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale cudowna kolekcja kartek się zrobiła. A co do wyniku czytelniczego to wielkie wwwwooooowwwww

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie Natalie połknęłam we wakacje:) A kolekcja kartek jak zwykle zaskakuje bogactwem i różnorodnością pomysłów. Cieszę się, że bawimy się dalej i moje warszawskie zakupy będę miała gdzie spożytkować:-)Buziaki:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne kartki dziewczyny stworzyły. Ciekawa jestem nowej edycji i zasad 😀 Dobrze, ze nie zrezygnowałaś 😘

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za podsumowanie :)
    Jeszcze miesiąc do końca roku, a Ty już przeczytałaś 48 książek? Brawo! :) Ja dopiero 25... Ale kilka z nich było dość opasłych, więc może to dlatego ;) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu! Jak zawsze pięknie podsumowałaś, a karteczki przeurocze i jak ich dużo - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  11. Całe mnóstwo przepięknych kartek, ale największe wrażenie robią Twoje statystyki :) Ponad 6000 kartek od początku zabawy! Chciałabym je zobaczyć wszystkie razem :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna kolekcja listopadowych karteczek powstała dzięki Tobie Aniu. Dziękuję za kolejne fantastyczne podsumowani :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu, statystyka świetna. Ilość zrobionych kartek imponująca. Galeria prezentuje się wspaniale. Bogactwo pomysłów i interpretacji tego samego zadania. Cieszę się, że i ja zrobiłam kilka kartek do tej zabawy. I choć nowa jej forma jest dla nas niespodzianką i tajemnicą jeszcze w ciemno się zapisuje. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziewczyny się postarały i powstało wiele pięknych kartek :) dziękuję Aniu za kolejny miesiąc zabawy :)
    Twoja czytelność robi wrażenie :)
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  15. No podsumowanie jak zawsze Aniu imponujące! Przepraszam ze kolażu nie zrobiłam sama ...:(

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne karteczki i oczywiście jak zawsze super podsumowanie :)
    Podziwiam i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Aniu, jak zawsze z przyjemnością obejrzałam naszą galerię. I jestem bardzo ciekawa, co nas czeka w przyszłym roku.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  18. Kiedy patrzy się na . i zbiór uroczych karteczek, dopiero widać ile osób tak lubi Twoja zabawę i tworzy.... pięknie. Dziękuję zatem za możliwość pokazania swoich skromnych prac. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniała galeria prac - dziękuję Aniu :))
    Bardzo lubię Chmielewską więc Rudnicka również przypadła mi do gustu - czyta się ją lekko, łatwo i przyjemnie.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Strasznie jestem ciekawa nowej zabawy :) Galeria jak zwykle wspaniała, pełna niezwykłych inspiracji. Buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
  21. Podziwiam Twoją obowiązkowość, perfekcję i niespożytą energię. Piękne dzieła.

    OdpowiedzUsuń
  22. Aniu podziwiam stan karteczek WOW!

    OdpowiedzUsuń
  23. niesamowita różnorodność :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kartki jak zawsze piękne i różnorodne, wynik czytelniczy też niczego sobie :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wspaniały nasz listopadowy dorobek kartkowy :)
    Jak zawsze wspaniała prezentacja :)
    A i Twój książkowy mega imponujący :)
    Gratuluję Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
  26. nice article great post comment information thanks for sharing.
    เว็บไซต์ดูหนัง

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...