Obserwatorzy

wtorek, 6 sierpnia 2019

Zakładka wg palety barw i szydełkowe serwetki

Witam  Was 

Dziś prezentuję kolejną haftowaną zakładkę. Czasem się zastanawiam, czy przyjdzie kiedyś taki moment, że mi się znudzą :-) 



Została wykonana jako inspiracja do trwającego obecnie Wyzwania na blogu  DIY,  którego tematem jest paleta barw.  Szczegóły zabawy znajdziecie TUTAJ 


 Oczywiście temat i technika dowolna, jedyny warunek, to zachowanie kolorystyki w  proporcjach dowolnych, czyli żółty, pomarańczowy, zielony i niebieski. W sumie to trzy z tych kolorów występują również w mojej kartkowej  zabawie. Wiec może ktoś się pokusi o zrobienie kartki na obie zabawy. Zapraszam serdecznie, jest Sponsor i nagroda. 


Krótki post jak na mnie .... no ale to tak być nie może,  bo jeszcze pomyślicie , że coś ze mną nie tak :-). 

Wobec tego pozwoliłam sobie jeszcze pokazać  kilka szydełkowych serwetek jakie wydziergałam jeszcze w czerwcu. Na szydełku to ja głównie robię w drodze do i z pracy i w kolejce do lekarza, wzbudzając przy tym niezłą sensację :-)
To czerwcowy urobek. 



Wzór Aurelia Lewicka TUTAJ . To jest wzór uniwersalny , można zrobić serwetkę dowolnej wielkości, wszystko zależy ile rzędów zrobimy.




  
Wzór autorstwa Aurelii Lewickiej  TUTAJ



Wzór autorstwa Ani Crochet  TUTAJ ,  zmodyfikowany przez mnie na końcu. 

No i teraz mogę już spokojnie zakończyć posta, norma wyrobiona :-)

Przypominam, że żabka czeka na Wasze lipcowe postępy w wyszywaniu flamingów  jeszcze tylko przez  4 dni do 10 sierpnia do godz. 23:59 TUTAJ .


Dziękuję Wszystkim zaglądającym, a szczególnie tym komentującym. 
Pozdrawiam serdecznie. 


31 komentarzy:

  1. Anuś niech te zakladeczki nigdy Ci się nie znudzą bo są super a kolorystyka bardzo orzeźwiająca, w sam raz po dzisiejszym upalnym dniu. Cieszę się że ten szydelkowy bakcyl, z którym mam troszkę wspólnego tak Cię trzyma, fajne serweteczki, też mam takie w swojej kolekcji udziergów. Buziaki😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakładki robi się super i zawsze się komuś przydadzą, więc rób je Aniu ja długo tylko się da, tym bardziej że zawsze pięknie Ci wychodzą.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne prace Aniu, a najbardziej podobają mi się serwetki w kształcie kwiatuszków. pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakładka jest idealna Aniu. Serwetki też mnie zachwycają, są przepiękne i starannie wydziergane.

    OdpowiedzUsuń
  5. zakładki piękne nie do znudzenia:)
    rób i pokazuj /taki upominek zawsze się przyda w zapasie :)
    wspaniałe serweteczki podziwiam cię:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakładka jak zawsze prezentuje się świetnie :) A wysyp serwetek też mi się bardzo podoba :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oby te zakładki Ci się nie znudziły, bo śliczne są i bardzo lubię się nimi zachwycać. Właśnie haftuję kilka, ale o tym cicho , sza, bo to niespodzianka. Uściski serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zakładkowe love niech trwa:) Cudna jest Aniu.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ cudowna ta zakładka, ma wspaniałe kolory idealnie wpisujące się w wyzwanie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudna zakładka, piękne kolory, rób je Aniu dalej,bo pięknie Ci wychodzą :)
    Serwetki świetne, też robię na szydełku jak czekam na wizytę do lekarza i jest niezłe zainteresowanie innych osób, cały czas podglądają ile już zrobiłam 😄

    OdpowiedzUsuń
  11. Oby tylko nie znudziły Ci się zakładki, bo każda jest piękna, a moja najpiękniejsza!
    Serwetki-podkładki świetne! Jeszcze nie odważyłam się szydełkować w miejscach publicznych, ale za to znają mnie z czytania książek;)
    Miłego dnia Anulka:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zakładki, na pewno budzi zainteresowanie szydełkująca pasażerka :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowna zakładka. Zakładki to taki świetny przerywnik w większych haftach :o) Mam już ich mnóstwo w swoim hafciarskim dobytku :o)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniałe prace , zakładka bajecznie kolorowa :)

    OdpowiedzUsuń
  15. kolory bardzo energetyczne aż mnie kusi coś na to wyzwanie zmajstrować :) pozdrawiam Aniu

    OdpowiedzUsuń
  16. Na razie nie mam potrzeby zakładkowej ale jakby co, to wiem gdzie szukać inspiracji:)
    Haftowane zakładeczki są prześliczne tak jak serwetki. Pewnie też skuszę się i wydziergam kilka jako podkładki:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakie to wszystko śliczne, hafty i serwetki przepiękne.:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie, zakładki nie mogą się znudzić ;) to jedna z najfajniejszych form, po które można sięgnąć w rękodziele :) przydają się zawsze i wszędzie :D
    Cudnie potrafisz czas zagospodarować :) przy takich robótkach czekanie szybciej mija ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Takie ładne zakładki nie mogą się znudzić - sama bym je robiła, gdyby moje oczy nie buntowały się przeciw krzyżykom.

    OdpowiedzUsuń
  20. Tworzysz piękne haftowane zakładki, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Haftowane zakładki są zawsze śliczne :) Spory urobek serwetek !

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne są te serwetki, takie romantyczne maleństwa :) Zakładka też niezwykle urokliwa, lubię je oglądać i wcale mi się nie znudziły.
    Przesyłam serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam Twoje zakładki i nigdy mi się nie znudzą, są cudne i już. Serwetki to takie urocze maleństwa, zawsze się przydadzą :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Aniu, zawsze powtarzam, że zakładek nigdy nie jest za wiele, a zwłaszcza takich pięknych. Cudne te serweteczki.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ta zakładka jest wspaniała Aniu, idealna! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Aniu, podziwiam wciąż Twoje zakładki! Są bardzo urokliwe, a przy tym bardzo przydatne.
    Serwetki pierwsza klasa! Ja też w przyjaźni z szydełkiem.
    Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  27. Aniu zakładki robisz rewelacyjne wiec mam nadzieje ze nigdy Ci sie nie znudzą bo byłoby szkoda .... A serwetek pokaźna ilosc!!! Gratuluje :) ja tez czesto dziergam cos w kolejkach i zawsze ktos mnie o robótki zagada to ciekawa sprawa ze ludzie w kolejkach sie denerwują ze musza czekac zamiast wziąć książkę czy cos innego zeby spożytkować czas.... Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Aniu, nie wyobrażam sobie twojego bloga bez zakładek. Nawet nie ma mowy, więc proszę wyskakuj z jakąś co rusz i chwal się swoimi cudeńkami :)
    Piękny serwetkowy urobek. Dobrze, że szydełkujesz między ludźmi. Może ta pasja rozejdzie się jak wirus :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Zakladka śliczna ale moje serce skradły serwetki, zwlaszcza szara z beżowym wykończeniem.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...