Obserwatorzy

poniedziałek, 25 listopada 2019

Kartek ciąg dalszy.

Witam Was

Dziś zapraszam na kolejną porcję kartek.  Tym razem wywiązuje się z zabawy u Uli i Ewy. 
Ula zaproponowała kartkę bożonarodzeniową  w formie tee pee.


Zrobiłam, ale szału nie ma. Na płasko  wygląda mało ciekawie.


Po poskładaniu zdecydowanie lepiej  :-).
 Niestety źle dobrałam sobie papiery scrapowe, z takim regularnym wzorem nie wyglądają  najlepiej. 






Ale kleiło się bardzo przyjemnie. Może jeszcze kiedyś spróbuje tej formy, bo stojąca wygląda bardzo ciekawie. 
 I kolaż dla Uli



U Ewy natomiast w zabawie kartki z motywem - tym razem mamy zjawiska atmosferyczne 


Przyznam, że Ewa mnie jak zwykle zaskoczyła. Nieźle się nakombinowałam z tymi kartkami. Oczywista była tylko kartka bożonarodzeniowa ze śniegiem. Mogłam na niej poprzestać, ale nie lubię iść na łatwiznę :-). 
To rzeczony śnieg u mnie wygląda skromnie, kartka z użyciem papierów od Potwora 


Na kartkę okolicznościową i wielkanocną pasował mi tylko deszcz. Ale jak to zrobić, żeby kartki nie były smutne ?? W końcu urodziny czy Wielkanoc to radosne Święta a deszcz to mi się tylko z płaczem kojarzy. 

Jako pierwszy wpadł mi pomysł na kartkę okolicznościową, a to za sprawą tej grafiki wesolutkiego chłopaczka pod parasolem.


Znalazłam stosowny cytat z deszczem w tle i jest :-)


A przy okazji szukania cytatu znalazłam jeszcze inny, który użyłam na kartce wielkanocnej. Co prawda jest ona mocno naciągana, ale mam nadzieję, że Ewa przymknie oko :-) 


Papier w chmurki z deszczem od Potwora 
I moje zjawiska atmosferyczne razem 


I w zasadzie rozliczyłam się z listopadowych zabaw, co mnie cieszy ogromnie :-)


Pozdrawiam Wszystkich serdecznie i dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze. 


30 komentarzy:

  1. Bardzo fajne karteczki, wszystkie. A zjawiska atmosferyczne na kartkach to rzeczywiście niecodzienny pomysł, ale Ty jak zawsze wywiązałaś się świetnie. Tęcza rewelacja, podobnie zresztą jak Chłopiec :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu, poradziłaś sobie koncertowo!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne karteczki, ja baze od tipi mam zrobioną od dwóch tygodni tylko ozdobić, chłopczyk rzeczywiście uroczy :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastycznie Aniu! Chłopiec z parasolem jest super!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zielone tipi i piękna z domkami kartka :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. wspaniałe wszystkie :)
    tipi cudne:P)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne karteczki, choć osobiście nie lubię eksperymentować z tzw. składakami :) Pozdrawiam Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne karteczki Aniu, a najbardziej podoba mi się ta z chłopczykiem. Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. No rewelka Aniu:) okolicznościowa i wielkanocna bardzo urocze, takie nie oczywiste :):):)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie widziałam takiej karteczki w formie tipi , jest zaskakująca w formie, a całość urocza. Tak samo urocze są pozostałe karteczki. Myślę, że przedstawienie zjawisk atmosferycznych jest trudne, ale Ty Aniu jak zwykle wyszłaś zwycięsko!
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super,takie kolorowe i wesołe !!!
    A tipi prezentuje się zacnie :)
    Pozdrowionka Aniu 😘

    OdpowiedzUsuń
  12. fAJNE KARTECZKI, tee pee nic nie brakuje :) Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  13. Z wyzwania pogodowego wybrnęłaś zjawiskowo :)
    A stojaczek tez całkiem fajny, mnie się te "sweterki" podobają
    Jest taka stonowana

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniu nieźle sobie poradziłaś,super kartki,bardzo mi się podobają te cytaty :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne karteczki zrobiłaś. przyznam, że temat z deszczem i mnie by sprawił trudność. pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne karteczki, wszystkie mi się podobają.:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przypomniał mi się cytat, o tym, żeby nauczyć się tańczyć w deszczu. Wszystkie karteczki są bardzo ładne :-).

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne karteczki zrobiłaś :) Podziwiam i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Aniu, tipi wygląda świetnie. A Twoje karteczki atmosferyczne tez bardzo mi się podobają.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  20. Liczy się pogoda ducha - to fantastyczna kartka i w dodatku z fajnym przesłaniem. Pozostałym też niczego nie brakuje, mnie się podobają:)
    Buziaki Anulko!

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniale sonie poradziłaś. Rewelacyjne karteczki, a ta z deszczem najpiękniejsza!
    Buziaczki Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dla Ciebie Aniu nie ma rzeczy niemożliwych i z każdym tematem świetnie sobie dajesz radę tworząc super karteczki, ta z chłopcem jaka fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Aniu, kartki są wspaniałe. Śliczne!! Ta z chłopczykiem jest urzekająca - zaraz pomyślałam o moim młodszym synku, do którego to motto idealnie pasuje :)) Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  24. Aniu karteczki świetne a z deszczowym chłopcem to nr.1.
    Piękna grafika i cytat.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. ileż pięknych kartek powstało :) tee pee i z chłopcem cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kartka tipi efektowna w formie, pozostałe też piękne,ale moim numerem jeden jest dziś kartka ze śniegiem :-)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...