Obserwatorzy

czwartek, 5 marca 2020

Kości zostały rzucone i imieniny miesiąca marca.

Witam Was  

Dziś zaczynam od  marcowej odsłony zabawy  zorganizowanej przez Anię "Kości zostały rzucone"

W marcu rzucone kostki dały wynik 1 i 4 


a w tabeli odpowiada to hasłu PAPIER


 I tu małe wyjaśnienie. Ania w swoim ostatnim poście TU poddała w wątpliwość czy faktycznie rzucamy kostką, czy też dopasowujemy dane z tabeli do już istniejących prac. 
 Otóż poniekąd  robię podobnie. Biorę udział w wielu zabawach i gdybym chciała przygotowywać do każdej zabawy osobną pracę, to by mi miesiąca brakło. Staram się w miarę możliwości łączyć zabawy. W przypadku zabawy "Kości zostały rzucone" rzucam kostką, nie koniecznie w pierwszym dniu nowego miesiąca, ale czasem wcześniej. Patrzę co mi wypadło i staram się dopasować pracę z innej zabawy do tego co mi wypadło w tabeli. 
I taki przykład jest w marcu poniżej :-). Nie wiem czy Ania uzna, że to z mojej strony jest uczciwe, ale  opcje mam tylko dwie. Albo będę dalej robić podobnie, albo zrezygnuję z zabawy, bo niestety czasu nie da się naciągnąć :-)


 U mnie papier to zdecydowanie kartki, których bez papieru  nie da się zrobić.  Postanowiłam papierową  kartkę połączyć z drugą zabawą a mianowicie hafciarską zabawą u  Hanulka - imieniny miesiąca 


W marcu  mieliśmy wykonać kartkę z ptakiem


Wzorków z ptaszkami jest mnóstwo,  znalazłam go stosunkowo szybko. U mnie ptaszki nawet dwa, w bardzo wiosennej odsłonie.



Kształt haftu nieco podobny do jaja, więc powstała kartka wielkanocna.



Dziś krótko i na temat bo jakoś weny do pisania brak. 

Pozdrawiam serdecznie i dziękuję bardzo za sympatyczne komentarze. One mnie  bardzo pozytywnie nakręcają do dalszego tworzenia. Choć przyznam, że ostatnio coraz częściej zadaję sobie pytanie:  dla kogo to wszystko i czy to całe rękodzieło ma sens ??
Też Was czasem dopada taka wątpliwość ??




29 komentarzy:

  1. Rękodzieło ma sens, jeżeli sprawia Ci wciąż przyjemność :) Więc rób to dla siebie :)
    A karteczka wyszła bardzo ładna :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny haft Aniu.:) Chyba każdego dopadają czasami wątpliwości, ale chyba mimo wszystko warto, choćby dla lepszego samopoczucia. Pozdrawiam Aniu.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu pasja nie musi mieć sensu. Jeżeli sprawia to Tobie radość, jest odskocznią od szarości i świetnie się przy tym bawisz to rób po prostu dla siebie i własnej satysfakcji. Mnie dopada kryzys jak patrzę na przydasie - zdecydowanie mam tego za dużo :(. Karteczka śliczna! I fajnie, że łączysz zawsze kilka zabaw. Świadczy to Aniu o Twojej kreatywności:). Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu, haft z ptaszkami jest przecudny i karteczka z nim mnie zachwyciła.
    Czasem chyba każdego dopada taka wątpliwość. Ale nie można się jej poddawać. Twórz, kochana, bo piękne rzeczy wychodzą z Twoich zdolnych rąk.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartka piękna. Zresztą jak zawsze Twoje prace.

    Ja wróciłam po wielu latach do szycia i prób robienia czegoś kreatywnego, bo stres życia codziennego powodował, że wieczorami zamykałam się w pokoju i czytałam kolejne książki, a gdy nie miałam ochoty czytać, nie potrafiłam znaleźć sobie miejsca. Rękodzieło wypełniło ten czas i dało radość nie tylko mi, ale mojemu synkowi - zaczęłam z nim robić różne prace plastyczne, wykorzystywać resztki materiałów do uszycia małych zabawek, woreczków na zabawki z jajka niespodzianki. Nawet jeżeli więcej wydaję pieniędzy na różne przydasie, to i tak czuję radochę i chyba o to w tym chodzi. Czuć się szczęśliwym z wykonywania różnych prac i czasem z obdarowywania nimi innych.

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu,sama napisałaś: "Lubię to co robię - tworzę dla przyjemności." Jeżeli to aktualne, to masz odpowiedź.:) Podoba mi się ten wzór z karteczki, ma w sobie to coś.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. każdego czasem coś dopada, i w rękodziele tak jest , albo jest wena , albo poszła sobie dalej, ja wiem ,że przyjdzie i czasem trzeb aodpocząć

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna karteczka :) życze Ci przyjeności tworzenia i uznania odbiorców :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ptaszki cudowne. Karteczka wyszła wspaniała. Łączenie kilku prac z kilkoma zabawami uważam też za rodzaj zabawy.Nie przejmuj się. Twórz ci Ci sie podoba. To ma być radość dla Ciebie i nie znikaj.

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu nie wiem co miałabym zarobić z rękami gdyby cierpiały na bezczynność.
    Rękodzieło to taki inny świat gdzie nasza wobraźnia nabiera realnych kształtów i nie wiem co cieszy bardziej:pomysł, tworzenie, efekt końcowy czy radość obdarowanego. Myślę że wszystko 😊
    Czasem dopad brak weny, a może trzeba odpoczynku by naładować twórcze akumulatory,ale to tylko etap przejściowy.
    Aniu posiadasz wyjątkowym talent do wyszywania nie każdy to potrafi.
    Błękitna kartka wielkanocna jest tego przykładem.
    Pozdrawiam serdecznie Aniu

    OdpowiedzUsuń
  11. Taaa ja tez tak mam czasem ale wiem ze robie to bo przede wszystkim lubie, no i obdarowuje innych cząstka swojego serducha .... A karteczka urocza:)

    OdpowiedzUsuń
  12. póki jest dla samej siebie satysfakcja to tworzę i tworzyć będę:)
    ty Aniu jesteś inspiracją dla wielu więc nie wątp w swoje zdolności:)zobacz ile tu ludu zagląda?pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny hafcik. I piękna z nim kartka.
    Ja kości wyrzuciłam zaraz po ogłoszeniu zabawy. Naprawdę. Zrobiłam sobie tabelę z miesiącami. I wpisałam słowa z planszy, którą przygotowała Ania. Robiąc kartki zerkam do mojej tabeli.
    No cóż ale ostatnio jestem gapa. Za luty zrobiłam kartkę i zapomniałam o niej. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. w tamtym miesiącu trafiło mi sie to hasło :) Karteczka jest piękna, cudowny haft!

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolejna śliczna kartka, którą przygotowałaś. Ja czasami mam podobne odczucia, ale bez robótek już nie potrafię,bo czegoś mi brakuje do zapełnienia czasu wolnego. Wybieram co lubię a nie co muszę. Tak mi z tym dobrze. Aniu trwaj przy swoich paskach, one nas nakręcaja do aktywności Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak zwykle jesteś kopalnią pomysłów, już widzę Twoje pozostałe prace 😊a te ptaszki są urocze.
    Aniu proszę o informacje czy otrzymałaś mojego maila bo cos mi gimail fiksuje.

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna wiosenna karteczka.
    Ja również staram się dopasować swoje prace do kilku zabaw, w których biorę udział, bo w innym przypadku z wielu z nich musiałabym zrezygnować.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Miewam mnóstwo wątpliwości i dlatego odpuściłam większość zabaw. Tworzę nieustannie ale robię tylko to, na co mam ochotę. Może jak nieco odpocznę to wrócę do wyzwań:)
    Bardzo mi się podoba ta kartka, haft jest na prawdę uroczy.
    Miłego weekendu Aniu.

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczny haft i śliczna kartka. :)
    Czasami przychodzi taka myśl, ale szybko znika, bo co robiłabym, gdyby nie moje hobby..., nawet podczas filmu ręce pracują. :)
    Jeśli jest potrzeba, to robię w konkretnym celu. ale gdy nie mam potrzeby, to robię "do szuflady", a potem robótka znajduje swój czas i przeznaczenie.
    Ostatecznie, czy w zabawie, czy poza nią, robimy dla przyjemności, a zabawa jest przy okazji.
    Bawmy się dalej :)
    Posyłam dużo Ciepłego i Puchatego. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  20. Tak patrzę na ten piękny hafcik i przypomina mi się, że dawniej takie ptaszki wyszywane były na makatkach wieszanych w kuchni. Bardzo miłe są te wspomnienia:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Aniu cudna kartka ! haft u Ciebie zawsze zachwyca:)
    Co do wątpliwości, to nachodzą mnie bardzo często, dlatego zmieniam technikę, czy ograniczam ilościowo, gdy np chodzi o kartki- przygotowuję tylko tyle ile chcę wysłać, na hurtowe ilości już nie idę, ale na pewno nie przestanę dłubać- to jest to co mnie odpręża i odseparowuje od złych emocji. Buziaki przesyłam

    OdpowiedzUsuń
  22. Karteczka piękna i hafcik cudowny.:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczna karteczka, a post bardzo trafiony:).

    OdpowiedzUsuń
  24. I owszem, dopada...
    Nie po raz pierwszy i zapewne nie po raz ostatni.
    I ze zdwojoną siłą gdy widzę ile fajnych dziewczyn "odpadło" i odeszło z naszego blogowego świata...Troche to smutne ale taka jest kolej rzeczy.
    Bo rzeczy lubią się zmieniać.

    Pytasz dla kogo to...
    Dla siebie! ;)

    Odpoczniesz, nabierzesz nowych sił to i to głupie myślenie ci przejdzie. Zobaczysz! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękna karteczka! Ten hafcik jest rewelacyjny!
    Co do zabawy to czytając słowa organizatorki zrobiło mi się trochę głupio, bo zawsze rzucam kostką i robię to co wyszło, mimo że czasem mi nie odpowiada (np. ostatnio brokat). Takie podejrzenia zawsze wprowadzają kiepską atmosferę, przecież nikt nie udowodni że postępuje zgodnie z przepisami.
    Ogólnie rękodziełem nie jestem zmęczona, najwyżej jakąś techniką, ale wtedy zabieram się za inną.
    Buziaczki Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczna karteczka :) Mnie się jeszcze rękodzieło nie znudziło, tylko zabrakło mi na nie czasu.
    Ale jak tylko mogę to troszkę dłubię :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Aniu dla mnie rękodzieło, to moja odskocznia od codzienności, coś co daje mi radość i sprawia ogromną przyjemność. I choćby nie bylo bloga, albo nie byłoby dla kogo tworzyć to i tak bym z tego nie zrezygnowała. Bez tego moje życie byłoby nudne i bez sensu :)
    Co do zabaw, to jest ich na blogach coraz więcej i nie choć człowiek chciałby wziąć w nich udział, to niestety we wszystkich nie da rady. Więc wcale się nie dziwię, że każdy kto może i gdzie się da to łączy zabawy ze sobą. A jeżeli ktoś nie wierzy, czy uczciwie coś robimy (robicie), to niech zrobi konkretne zasady, przy których nie będzie można "kombinować" wtedy będzie wiadomo, że nikt nie oszukiwał.
    A kartkę Aniu z tymi uroczymi haftowanymi ptaszkami zrobiłaś śliczną :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jaka śliczna kartka :-) Do 1 i 4 pasuje też kwiat (zależy którą jedynkę wybierzesz - poziomą, czy pionową) i kwiaty też na kartce masz, więc jakby nie patrzeć wytyczne zrealizowane.

    W moim przypadku rękodzieło musi spełniać dwa warunki, żeby miało sens - musi mi sprawiać przyjemność i mieć praktyczne zastosowanie, dlatego też nie chwytam wielu srok za ogon i nie produkuję w ramach sztuki dla sztuki, tylko skupiam się na tym, co najbardziej mi odpowiada. Próbowałam decoupage'u, filcowania na sucho i mokro, szycia maskotek, dziergania na obręczy dziewiarskiej, ale i tak nic nie przebiło kartek haftowanych matematycznie, choć i przy nich czasem zastanawiam się, po co mi to, skoro zbytu nie ma (choć kartka z zodiakalnymi Rybami zniknęła jak tylko pokazałam ją na FB), ale robię je dalej, bo to już uzależnienie dające mi chwilę wytchnienia od codzienności, więc sens jest.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...