Obserwatorzy

środa, 29 lipca 2020

Dziś są moje imieniny

Witam Was

Tak właściwie to moje imieniny były w niedzielę, ale życzenia spływały nawet jeszcze dziś.
 Wiem że w dobie korony to takie uroczystości zazwyczaj nie są obchodzone, ba niewiele brakowało, a sama bym zapomniała o moim święcie.
 Tym bardziej chcę Wam wszystkim podziękować za to, że pamiętałyście, za życzenia te telefoniczne mailowe i smsowe. A przede wszystkim dziękuję za te rzeczowe w postaci kartek i upominków. 


W szczególności dziękuję 

Zosi od której otrzymałam świetną kartkę i pokaźny stosik książek. Prezent przyleciał do mnie nieco wcześniej, żebym miała co czytać. Pisałam o nim tutaj 



Teresce za kartkę, życzenia i świetny wykrojnik.


Agatce za kartkę z życzeniami i kolejną śliczną zakładkę. Prezenty do mnie przyleciały przy okazji kolejnej naszej wymianki książkowej.


Małgosi za cudną kartkę i bloczek rewelacyjnych papierków.


Gosi za cudowną kartkę, jeszcze ładniejsze pudełeczko z bukiecikiem i słodkościami oraz pyszniutką herbatkę i kawkę. Powiem tylko, że ten prezent był dla mnie ogromnym zaskoczeniem a jednocześnie wielką niespodzianką.   


Eli za przecudną kartkę w technice pergamano, w której Ela jest Mistrzem . 


oraz Lidzi za cudną kartkę  z życzeniami


I jeżeli chodzi o prezenty imieninowe to już wszystko. Raz jeszcze serdecznie Wam dziękuję.

Ale to jeszcze nie koniec chwalenia.  Udało mi się załapać na nagrodę z okazji urodzin bloga Świrów Rękodzieła TUTAJ, a szefowa Marta dorzuciła mi jeszcze do sznureczka sklejkowe denko do koszyczka. 



I na sam koniec największa moja niespodzianka z ostatnich dni. Splocik zorganizował na swoim blogu ukrytą zabawę na łapanie licznika. Tak się złożyło, że mój komentarz pojawił się przy liczniku 100.001 i byłam jedną z trzech osób które załapały się na nagrodę niespodziankę. A było to dla mnie ogromne zaskoczenie  i wielka radość.  Frywolna bransoletka i haftowana zakładka mnie zauroczyły. 
Splociku serdecznie dziękuję !!!


No i koniec chwalenia się :-)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję Wszystkim, którzy tu jeszcze zaglądają i komentarz zostawiają. 




29 komentarzy:

  1. Aniu dostałaś całe mnóstwo pięknych prezentów i nagród. To teraz tylko czekać aż powstaną kolejne śliczne rzeczy z tych wszystkich przydasi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego! Wspaniałe prezenty dostałaś!

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu przyjmij spóźnione ale szczere życzenia imieninowe, zdrowia i sprawnych rąk i oczek przez całe życie. Ja z powodu pracy zapomniałam o tych słynnych imieninach.
    Piękne rzeczy dostalas, wyobrażam sobie Twoją radość.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. :)
    ale moc moc upominków :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu kochana przyjmij moje najserdeczniejsze życzenia imieninowe, ale ja sie tak zbiorę koło listopada;)buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne prezenty dostałaś :) Jeszcze raz Wszystkiego co najlepsze !
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego Aniu w dniu imienin. 💐
    Wspaniałe prezentu dostałaś

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu kochana najlepsze życzenia i ode mnie przyjmij :)). Dużo zdrówka, uśmiechu, pogody ducha i samych pięknych dni! Piękne prezenty jak i nagrody do Ciebie dotarły!:) Buziaki dla Ciebie i miłego dnia życzę!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu gratuluję wspaniałych prezentów i nagród. Przyjmij proszę spóźnione życzenia wszelkiego dobra, dużo zdrowia i spełnienia marzeń. Ściskam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu wszystkiego najlepszego z okazji imienin. Dużo uśmiechu i spełnienia marzeń. Dużo weny twórczej i zapału do tworzenia. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu! Wszystkiego najlepszego! Dużo zdrowia, szczęścia i wszelkiej pomyślności :-)
    Cudowne prezenty!
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego najlepszego Aniu 😘
    Masa cudnych prezentów !!!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego najlepszego, zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniu, przede wszystkim spóźnione ale najlepsze życzenia imieninowe - zdrowia, nieodmiennie wspaniałego samopoczucia, pomyślności.:) Supet prezenty!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Spóźnione ale szczere życzenia imieninowe. Dużo zdrowia i radości z dni codziennych. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Aniu, jeszcze raz wszystkiego najlepszego i cieszę się, że tyle pięknych prezentów i karteczek do Ciebie przyfrunęło.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow, brawo, same cudeńka.Pamietalam bo mój wnuk ma urodzinki 1 roczek, niestety skleroza.100 lat Anka, Ty chyba urodzinowa jesteś.Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkiego dobrego, dużo szczęścia zdrowia i tradycyjne 100 lat. Choć spóźnione
    nie są mniej serdeczne.Chojnie zostałaś obdarowana. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne kartki i upominki otrzymałaś.
    Gapa ze mnie, bo miałam dorzucić życzenia i zapomniałam.
    Zatem teraz nadrabiam i życzę Ci wszystkiego dobrego i lepszego oraz tradycyjnie dużo zdrowia. :)
    Zajrzyj, proszę na pocztę mailową.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  20. Kochana, najlepsze imieninowe życzenia! :* ależ cudowności dostałaś, widać, że wszystko cieszy!<3

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkiego najwspanialszego! Zdrowia, radości i wiele twórczych pomysłów :) Cudowne prezenty, na pewno sprawiły Ci ogromną radość! :) Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  22. Aniu jeszcze raz 100lat i moc uścisków !!! A pamiec od innych faktycznie jest bardzo sympatyczna i cieszy wiec ciesze sie razem z Toba :) i gratuluje roznych wygranych :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Czasu na czytanie i robótkowanie, szybkiej wegetacji na ogródku, i niech się komary Ciebie nie imają :) a najbardziej zdrówka Aniu :) wszystkiego imieninowego :) piękne podarki od dziewczyn :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne prezenty otrzymałaś!
    Jeszcze raz wszystkiego najlepszego Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluje prezentów i jeszcze raz wszystkiego co najlepsze :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne prezenty, gratuluję!
    Wszystkiego najlepszego Aniu, dużo zdrówka i spełnienia marzeń!

    OdpowiedzUsuń
  27. Aniu przepięknie Cię dziewczyny obdarowały z okazji imienin!
    Gratuluję nagrody od Świrów i Splocika :)
    Czekam na sznurkowy koszyczek w Twoim wykonaniu i spóżnione bardzo, ale szczere życzenia imieninowe ślę:)))
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  28. Anula, spóźnione, ale jak najlepsze życzenia imieninowe. Dziewczyny pięknie Cię obdarowały.

    Gapa ja..., ale przyznam się, że nigdy nie miałam głowy do takich okazji, chyba w końcu muszę założyć notes na takie zapiski :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ależ cudownymi prezentami zostałaś obdarowana :-) Również dołączam się do życzeń, choć z dużym poślizgiem.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...