Obserwatorzy

środa, 26 sierpnia 2020

Sierpniowe słoneczniki.

 Witam Was 

No i rzutem na taśmę, prawie na samym końcu moje słonecznikowe kartki na sierpniową zabawę. Jak ktoś nie wie o co chodzi to zapraszam TUTAJ


W tym miesiącu mam bardzo pod górę z tymi kartkami, bo praktycznie 1/3 miesiąca jestem poza domem. W końcu są wakacje i odpocząć też trzeba. Zresztą post się publikuje automatycznie podczas gdy ja siedzę sobie nad Bałtykiem w Mielnie Unieściu.




Z kartek jestem średnio zadowolona, robiłam je praktycznie na kolanie między praniem, prasowaniem i pakowaniem walizki. Miałam nawet taki moment, że chciałam sobie odpuścić, ale jakoś tak głupio by było gdyby organizatorka nie zrobiła kartek. 

Jako że papieru w słoneczniki jakoś nie znalazłam.... powiedzmy, że nie miałam czasu szukać, zrobiłam go sobie sama z serwetki. Tym razem na szybko wykorzystując taśmę dwustronną, taką szeroką jak do podklejania wykładzin :-). Powstały dwie proste kartki, nawet na jednej udało mi się przemycić haft. Kropek może niewiele ale są 


Kolejna też z haftem na kropkowanym tle. 


I ostatnia, która po prawdzie miała wylądować w koszu bo zepsułam sobie haft w trakcie wycinania wykrojnikiem. Ostatecznie udało się go jakoś uratować, ale nie lubię takiego wycinania haftu na styk. Za to kropeczek mnóstwo. 


Takim oto sposobem zaliczam sobie wszystkie cztery kartki z trzema wytycznymi.


I na dziś wszystko, krótko jak na mnie, ale to już ostatni moment przed wyjazdem.

Życzę Wszystkim udanego końca wakacji, dziękuję za pozostawione komentarze i pozdrawiam serdecznie.


35 komentarzy:

  1. Czyli jesteś mistrzynią kartek robionych w biegu! :)
    Bo tego "biegu" tu zupełnie nie widać.
    Dopracowane, dopieszczone i jeszcze ta ilość!

    Czyli czasami stres dobrym doradcą jest ;)
    A jak widać serwetkowy trick bardzo się sprawdza.
    Zacnie i słonecznikowo. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem co Ty chcesz od tych kartek - są śliczne i na pewno ucieszą osoby obdarowane. Na dodatek są słoneczne i pozytywne, więc tym bardziej idealne na prezenty.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrego wypoczynku, nigdy nie robiłam papieru z serwetek, a może spróbuję...

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak cudnie, oddychaj morzem ile się da :) uwielbiam zapach morza :) Słoneczniki- jedne z moich najukochańszych kwiatów, obok konwalii, fiołków i frezji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba zacznę robić kartki na kolanie. Może też mi wyjdą takie ładne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Aneczko - kartki może i na szybko, ale i tak piękne :) Też byłam w tym roku w Unieściu niedaleko portu rybackiego :) I mam sentyment do Mielna/Unieścia, bo za dzieciaka często tam z rodzicami jeździliśmy :) Pozdrawiam Cię serdecznie i odpoczywaj :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu, wcale nie widać, że te kartki powstały na szybko, każda jest świetna. Dobrze, że udało Ci się uratować haft, szkoda by go było.
    Udanego wypoczynku.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne kartki! Unieście lubię, wiele razy spędzałam tam urlop :). Miłego wypoczynku!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie, słonecznikowo na tych Twoich kartkach. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  10. No co piszesz, kartki są cudowne, piękne i dopracowane.Odpoczywaj .Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Myślę, że to bardzo udane kartki - wszystkie są urocze.
    Życzę Ci Aniu dużo słoneczka i wspaniałego wypoczynku:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu wcale nie widać tego biegu.
    Bardzo podobają mi się Twoje kartki szczególnie dwie pierwsze.
    Udanego wypoczynku.
    Pozdrawiam serdecznie 🏖

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu, jeżeli Ty takie kartki robisz na kolanie, to ja wymiękam. Są bardzo fajne, a wiesz, że najbardziej lubię te Twoje haftowane, super są.
    Wypoczywaj, ładuj akumulatory i oczywiście wdychaj jod :-)
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Na kolanie powiadasz? Aniu cudnie wyszło. To Twoje kolano jakieś dobre fluidy chyba przesyła skoro takie fajne kartki powstały. Drażnisz mnie tymi fotkami, bo zostało mi jeszcze kilka dość pracowitych dni ii czasu mało będzie na pakowanie. Jednak ciesze się ogromnie, że już niedługo, już za momencik.......Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie wyglądają jakby były robione na kolanie. Wszystkie piękne! Udanego urlopowania.

    OdpowiedzUsuń
  16. Zaszalałaś Szefowo!!! Świetne karteczki, szczególnie ta z serwetki.
    Miłego wypoczynku Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne kartki z słonecznymi kwiatami:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Aniu na kolanie czy nie, ale powstały fantastyczne słonecznikowe kartki! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne karteczki Aniu i piękne widoki. Życzę miłego wypoczynku. Pozdrawiam z deszczowej Wielkopolski.:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne kartki Aniu i wykonane po mistrzowsku:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne kartki poczyniłaś Aniu :)
    Życzę udanego wypoczynku.

    OdpowiedzUsuń
  22. Aniu, tyle karteczek pomiędzy praniem, sprzątaniem i prasowaniem? to jestem pełna podziwu :))) piękne karteczki. Jak zawsze moje serducho zostaje przy tych haftem.

    OdpowiedzUsuń
  23. W ogóle nie widać, że kartki robione na kolanie. Po prostu profesjonalista potrafi wszystko pięknie zrobić "nie przerywając snu".;) Udanego wypoczynku!

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystkie kartki śliczne sią i jakoś nie mogę dopatrzeć się, że były robione na kolanie. :))
    Piękne widoki. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne karteczki, udanego wypoczynku, piękne jest nasze morze!:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Karteczki są słoneczne jak słoneczny będzie Twój urlop. Życzę z całego serca. Słoneczniki pięknie osadzili w każdej kartce. Podobają mi się wszystkie. Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Aniu, słonecznikowe prace są świetne, uwielbiam te kwiaty! A Tobie życzę wspaniałego wypoczynku ;) Pozdrawiam serdecznie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Aniu świetne kartki i bardzo podoba mi sie ta z serwetką na taśmie;) wszystkie mają ciekawą formę i kompozycję:) Udanego wypoczynku życzę i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  29. Niby w biegu, a i tak Aniu karteczki wyszły super, szczególnie ta pierwsza robiona z serwetki :) Wypoczywaj i baw się dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Aniu czepiasz sie , mnie sie bardzo podobaja, moze warto zebym zaczęła robic kartki na kolanie, no swietne!!! Widzisz jakos nie wpadłam zeby wspomóc sie serwetkami bo jest swietnie !!!:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Karteczki są piękne i faktycznie chyba zawsze powinnaś robić w biegu - haha :)
    Miłego wypoczynku, pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Karteczki są śliczne Aniu, miałaś świetny pomysł z użyciem serwetki, cuudnie wyszło!:) Miłego wypoczynku życzę, nasze polskie morze jest takie piękne!
    Pozdrawiam słonecznie!

    OdpowiedzUsuń
  33. Pięknie obrodziły słoneczniki u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  34. I to są kartki na szybko, na już, na jedna noga w podróży?! Też tak chcę! Kartka z "taśmą dwustronną" dla mnie mistrzostwo!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękne słoneczne kartki, ta w formacie DL podoba mi się najbardziej :-)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...