Obserwatorzy

czwartek, 10 września 2020

Abecadło z igły spadło - wzór 4

 Witam Was

Tytuł chyba mówi sam za siebie. Zapraszam dziś na kolejną  już odsłonę zabawy Abecadło z igły spadło


Zabawa prowadzona jest na moim blogu do wzorów zaprojektowanych przez OLĘ. Wyszywamy już czwarty wzór, a szczegóły znajdziecie TUTAJ .
 Dla przypomnienia  hasło tym razem brzmiało:
Nawet najdalsza podróż zaczyna się od pierwszego kroku.
Gotowe wyszyte hasła linkujemy TU do 14 września. 

Tym razem chwilę musiałam pomyśleć nad kolorystyką. Tradycyjnie już moje sentencje wyszywam na kanwie 14 ct w kolorze kremowym.  Z góry było wiadomo że większość wyszyje falę na niebiesko a słoneczko na żółto. U mnie reszta jest zielona, ale niektóre samogłoski są w kolorach fali i słoneczka. Myślę, że całkiem nieźle to wyszło. Niestety hafcik jest nieoprawiony bo nie mam  na razie na niego pomysłu. Choć myślę, że na torbie plażowej by całkiem fajnie wyglądał:-)



Jeżeli ktoś dotychczas nie brał udziału w zabawie a chciałby wyszyć poprzednie i obecny wzorek , można je zakupić u Oli TUTAJ . Cały dochód ze sprzedaży przeznaczony jest na rehabilitację Lilii, która jest córką naszej blogowej koleżanki Reni Walczak 


A cała akcja prowadzona jest pod hasłem 


I dziś to już wszystko, wyjątkowo krótko jak na mnie i wyjątkowo tylko na jedną zabawę :-)
Pozdrawiam Was serdecznie i życzę udanego nadchodzącego weekendu. 
 




36 komentarzy:

  1. Takie nieoczywiste kolorki, przynajmniej jeżeli chodzi o to słoneczko, ale musze powiedzieć Aniu, że super w tych kolorkach hafcik wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się ta akcja z pomaganiem. Jesteście super dziewczyny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie to wyszyłaś Aniu a dla Lili jak zawsze jestem z Wami, coś szykuję nowego na aukcję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny optymistyczny hafcik :) super cel :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny, radosny haft Aniu.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały efekt osiągnęłaś Aniu - bardzo mi się podoba Twój haft :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo radosna Twoja wersja kolorystyczne tego haftu. Podoba mi się. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna kolorystyka, podusia byłaby super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietna kolorystyka Aniu :):):)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny hafcik :) myślę że pomysł z torbą plażową będzie bardzo trafiony :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie dobrałaś kolorki i na pewno napis pasuje na torbę plażową lub kosmetyczkę podróżną :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetną kolorystykę zastosowałaś. :)
    Dla mnie to kolory płytkiej, głębszej i głębokiej wody morskiej oraz kolor zachodzącego słońca. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawa kolorystyka, Aniu - podoba mi się efekt.

    OdpowiedzUsuń
  14. Hafcik wygląda rewelacyjnie i chyba masz rację, że na plażowej torbie byłby super :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Aniu, Twój haft wyszedł nardzo fajnie. Pomysł z różnymi kolorami liter jest super, taki ożywczy i zwiastujący ciekawą podróż :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny, wesolutki hafcik Aniu. Byłby idealny na dużą torbę:)
    Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ostatnio często napotykam to zdanie. Jakże ono prawdziwe...
    Bardzo fajny efekt uzyskałaś. Super haft Aniu.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo mi się podoba ten hafcik! Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  19. słoneczko wygląda na pomarańczowe, ale i w tym kolorze "jest mu do twarzy;)"
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie poradziłaś sobie z haftem . Torba będzie piękna. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowny haft Aniu, sentencja idealnie pasuje na torbę plażową ;-) Pozdrawiam milutko!

    OdpowiedzUsuń
  22. Taka sentencja na torbę plażową wręcz idealna. Kolory świetnie dobrałaś. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Super robota Aniu, jak widać morski klimat Ci służy.Podoba mi się bardzo pomysł z podkolorowaniem wybranych literek, na pewno kiedyś wykorzystam. Buziaki😘

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudnie wyszyłaś swoje motto. Bardzo,ale to bardzo podobają mi się Twoje kolorowe literki. Jestem zauroczona. Świetny pomysł. Serdecznie pozdrawiam .Buziaki posyłam

    OdpowiedzUsuń
  25. Aniu ślicznie, kolorowo i z bardzo mądrym przekazem:)
    Wzorek rewelacja i tak pięknie go wykonałaś.
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  26. Aniu śliczne kolorki dobrałaś. Bardzo ładnie wyszło i radośnie :). Miłego dnia kochana!

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczny hafcik i bardzo mądre słowa :)
    Pomysł z torbą to strzał w dziesiątkę !!!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny hafcik i rzeczywiście idealnu na torbe plażowa. Super pomysł. Pozdrawiam😘

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetnie dobrałaś kolorystykę, wspaniały haft!
    Pozdrawiam Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne kolorki i pomysł z torbą :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Super hasło, aż się prosi o kolejną torbę, he he. Tym razem w poziomie, w sam raz na plażę :-).

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...