Obserwatorzy

czwartek, 17 września 2020

Pomarańczowe róże ze sznurkiem

 Witam Was

Tytuł mówi chyba sam za siebie. Dziś będą kartki na moją zabawę, szczegóły znajdziecie TUTAJ 



Tak właściwie to kompletnie nie wiem co ja miałam na myśli wymyślając ten temat. Aż się sama sobie dziwię jak mogłam takie durne zestawienie wymyślić. Pewnie chodziło mi o łososiowe róże, które chyba najbardziej lubię i pewnie stąd ten pomarańczowy się wziął. Ale ten sznurek to już kompletnie nie wiem co mi do łba strzeliło. Ale dotychczas było prosto i oczywiście to po wakacjach możecie trochę pogłówkować :-)

Do tego stopnia się zakręciłam, że pierwsze dwie róże wyszyłam różowe, zanim zerknęłam na wytyczne. Ale  jakoś udało mi się wybrnąć i wszystkie moje kartki są z trzema wytycznymi. 
No to na pierwszy ogień idą różowe róże.



No i sznureczek w zbliżeniu na obu kartkach, bo pomarańczowy to chyba widać doskonale :-)


Kolejne dwie różyczki są już pomarańczowe, a wzorek jest autorstwa Igiełki MB, i można go nabyć TU
Moje kartki  w formacie DL, gdyż różyczki są dość długie i wąskie i najlepiej wyglądają na takim właśnie formacie.


Tym razem nie miałam pomysłu na sznurek , więc zrobiłam po prostu kokardki 


No i w zasadzie na tych czterech kartkach miałam zakończyć, ale w trakcie sprzątania bajzlu jaki powstał przy ich tworzeniu wpadł mi w ręce niedawno zakupiony wykrojnik  z różą. Na żal było go nie użyć i powstała jeszcze jedna prosta kartka. Jako, że baza jest w kształcie okiennicy, sznurek posłużył mi do jej związania. 


Wprawne oko zauważy różnice między prawą a lewą różą. Niestety wykrojnik jest jednostronny i prawą część musiałam wycinać na lewej stronie, papier z Potwora niestety śliski, więc i stemple się lekko rozlały. Ale skoro już powstała to żal było wyrzucić :-)

I żeby tradycji stało się zadość na zakończenie kolaż. 


I w temacie pomarańczowych kartek to już wszystko. Gdyby ktoś przegapił zapisy na kolejny 5 już wzorek do wyszywania w zabawie 


Zapraszam TUTAJ 

I dziś się już z Wami żegnam, dziękuję za wszystkie sympatyczne komentarze i pozdrawiam Was serdecznie. 



29 komentarzy:

  1. Wszystkie karteczki bardzo ładne, szczególnie dwie pierwsze z różowymi różami :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne karteczki. A wyszywane hafciki jak to u Ciebie, zgrabne i ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie kartki śliczne! :)
    Pomysł na zestawienie ciut kontrowersyjny, ale przez to zabawa ekstra. :)
    Bardzo ciekawe połączenia różu z pomarańczą.
    A z tymi rozlanymi stemplami, to ja myślałam, że tak ma być - jest fajnie. :)
    Bardzo dziękuję raz jeszcze za super niespodziankę. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super karteczki, a mnie zestawienie róży, pomarańczu i sznurka bardzo się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu super kartki;) ale fakt połączenie nieco problematyczne, szczególnie gdy nie przepada się za pomarańczowym kolorem ( dobrze, ze wspomniałaś, że łososiowy też bierzesz pod uwagę;)a i gdybyś nie wspomniała o inności lewej strony, pewnie nikt by nie zauważył- ja na pewno, a tak to się gapiłam i szukałam . Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu, choć połączenie może wydawać się nieoczywiste to z tego co podglądam u dziewczyn i teraz u Ciebie, to kartki wyszły przepiękne!!!! Może więc czasami warto dać takie nieoczywiste zadanie, które pobudza naszą kreatywność :))). Efekt powala! Bardzo mi się podobają!!! Buziaczki!!
    PS. A rozlaniem nie przejmuj się, też myślałam, że tak ma być :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne karteczki,haftowane i z wykrojnika. Róże to królowe kwiatów jak mogą
    się nie podobać i jeszcze w Twoim wykonaniu. Miłego dnia i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu super wybrnęłaś z tego zadania! Haftowane rózyczki są śliczne :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu ale pomarańczowo u Ciebie. Piękne kartki. Hafciki są cudne. Ta pierwsza różyczke tez już kiedyś wyszywałam. A wyykrojnikowa kartka super sie prezentuje. Pozdrawiam😘

    OdpowiedzUsuń
  10. No ładnie, szefowa sama sobie pod górkę zrobiła :) Ale to właśnie dobrze, bo w większości przypadków nikt by po takie połączenia nie sięgał, a dzięki temu powstają super kartki. Czego przykładem są Aniu Twoje śliczności :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie wspaniałe. Masz pomysły, dobre pomysły.Pieknie wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe karteczki 🙂 wiem że u Ciebie zawsze znajdzie się jakaś z haftem bo te są zawsze najpiękniejsze 🙂
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Faktycznie ten pomarańcz był wyzwaniem, Aniu. Ale udało Ci się świetnie wybrnąć z tematu. Ostatnia kartka jest po prostu super.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale sie rozkręciłaś z tymi różami :) powstał cały bukiet :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Podziwiam Aniu te różane karteczki; prześliczne są!!!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dobrze że sama ponarzekałaś na wytyczne, nie będę Cię już dobijała;) Mimo wszystko zrobiłaś świetne karteczki, w dodatku hurcik.
    Pozdrawiam Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  17. No więc, u mnie pomarańczu raczej nie będzie;-) Różyczki krzyżykowe jak zwykle świetne Aniu i pięknie oprawione ale i ta wykrojnikowa kartka ma to coś w sobie. Róże to jednak wdzięczny temat, niezależnie od koloru;-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne karteczki!!! No i nie taki pomarańcz straszny, jak wiele osób twierdziło. Ale to chyba róże sprawiły ten karteczkowy urok. Buziaki przesyłam:))

    OdpowiedzUsuń
  19. A ja na przekór większości powiem, że to jest idealny zestaw:) Przymierzyłam się natomiast do październikowych fioletów i to jest dopiero wyzwanie.
    Twoje różane karteczki Aniu są niezwykle urokliwe a hafty sprawiają, że są niepowtarzalne.
    Miłej niedzieli!

    OdpowiedzUsuń
  20. piękne karteczki jak zawsze haft dodaje uroku:)
    :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne karteczki! Ten wykrojnik z różą jest fantastyczny, mam jedną od Ciebie i trzymam na jakąś większą okazję :-)Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Droga Aniu, zobaczyłam w komentarzu u Nawanny, że jesteś zainteresowana poezją. Jeśli lubisz i chcesz czytać, podaj adres na basia.olesno@gmail.com a z przyjemnością Ci wyślę.

    OdpowiedzUsuń
  23. Połączenie niezbyt typowe i oczywiste, ale prace bardzo pomysłowe i efektowne :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ha ha ha, przecież niezłe jest to połączenie :-). Pomarańczowe róże to zwyczajnie róże herbaciane, a sznurek... zawsze można dorzucić nieco woskowanego :-).
    Poszalałaś z karteczkami, ale są bardzo ładne i eleganckie, dobre na każdą okazję.

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładne kartki, a te haftowane różyczki są śliczne. I jaka różnorodność rozwiązań. Dobrze, że wytyczne nie były bardzo oczywiste, to trzeba było trochę pogłówkować :-) pozdrawiam serdecznie i idę oglądać kolejny post, bo ja za Tobą Aniu nie nadążam :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Hmmm... Ja tam w wytycznych nie widzę nic o tym, że róże mają być pomarańczowe. Łososiowe, czyli herbaciane? Też takie lubię, a Twoje różane kartki są śliczne nawet z rozlanym tuszem - w końcu to ręczna robota, nie wszystko musi być idealne. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Aniu! Świetne kartki, mnie serce skradła ta w kształcie okiennicy! Jest obłędna!
    Serdeczności ślę :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Przepekne są te twoje róże. Ta z wykrojnikiem cudna, niepowtarzalna. Buzaczki przesyłam i lecę dalej zapisać się po kolejny wzór do haftowania.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...