Obserwatorzy

sobota, 14 listopada 2020

Dziś Wam dziękuję

 Witam Was

Dziś nie będzie żadnej mojej pracy. Chciałam serdecznie podziękować Wszystkim, którzy pamiętali o moich urodzinach. Jak niektórzy wiedzą jestem zodiakalnym skorpionem i urodziny obchodzę na początku listopada. Nie jest to specjalnie lubiany miesiąc, śmiem nawet twierdzić, że to najgorszy miesiąc w roku. No ale cóż, daty urodzin się nie wybiera i z tego względu wypada mi go lubić. 


Tak więc z całego serca dziękuję Wszystkim, którzy pamiętali o  moim święcie. Za życzenia te sms-owe, telefoniczne no i oczywiście wszystkie karteczki i prezenty.


 a w szczególności dziękuję 

Oli za cudną kartkę i rewelacyjne papierki 



Małgosi, również z cudną kartkę i papierki no i coś na osłodę tych trudnych dni



Eli za cudną kartkę i przepiękną zawieszkę na tamborku wykonaną haftem płaskim



Lidzi za kartkę i świetne dwie rameczki scrabookingowe.



Agatce za cudną kartkę i piękny wyszywany fartuszek na butelkę 



Hani za wielką pakę dobroci, moje ulubione słodkości, dżemiki własnej roboty, kawusię karmelową, piękną kartkę z życzeniami i cudne pudełeczko ozdobione quillingiem z kordonkami w środku.



 Marzence za ogromną kartkę z życzeniami 


Justynce za piękną quillingową kartkę i frywolną zakładkę


Ilonce za przepiękną kartkę craftową w pudełeczku, książkę z zakładką i coś słodkiego. 

 
Dorotce za piękną kartkę i słynny już zestaw urodzinowy



Jeszcze raz bardzo Wam dziękuję, przede wszystkim za pamięć, że Wam się chciało w tych trudnych czasach.
Pozdrawiam serdecznie i niezmiennie życzę zdrowia, bo ono teraz najważniejsze. 




29 komentarzy:

  1. Faktycznie Aniu miło ze dziewczyny pamiętały, cudne upominki a ja wirtualnie dołączam zyczenia przede wszystkim zdrowka, usmiechu i mnóstwa radosci z tego co tworzysz i robisz każdego dnia :) urodzinowe pozdiwionka przesyłam z ekipa !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dołączam do życzeń: wszelkiej pomyślności i zdrowia Aniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniale zostałaś obdarowana! Wszystkiego najlepszego Aniu!
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu , przyjmij i ode mnie serdeczne życzenia , zdrowia, uśmiechu i radości na każdy dzień

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu najserdeczniejsze życzenia zdrowia, szczęścia i mnóstwa "międzyczasu" na przyjemności :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aneczko, 100 lat w zdrowiu i szczęściu.❤❤❤🌷🌾⚘⚘⚘🎂🍪🧁

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze raz wszystkiego najlepszego, Anulka!

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu wszystkiego najlepszego, zdrowia, uśmiechu na twarzy, jak najmniej trosk i pełnej głowy pomysłów oraz czasu na ich wprowadzenie w życie :)
    Prezenty dostałaś wspaniałe. Dziewczyny włożyły mnóstwo serducha w kartki, życzenia i inne cudowności.
    Miłego dnia. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego dobrego Aniu, dużo zdrowia i dobrego samopoczucia :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi wstyd, że przegapiłam Twoje urodziny Aniu. Wybacz i przyjmij spóźnione ale szczere życzenia spełnienia marzeń. Piękne prezenty dostałaś! Pozdrawiam Cię bardzo ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne prezenty Aniu, ży nam 100 lat! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin, przede wszystkim zdrówka w tych niepewnych czasach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przyznaję się bez bicia, że nie pamiętałam ale moje życzenia są najserdeczniejsze:) Aniu! Zdrowia i wszystkiego dobrego oraz nieustającej weny twórczej!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne prezenty dostałaś, ale najważniejsze są dowody pamięci i życzliwości. Dołączam do najlepszych życzeń!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. 100 lat Aniu, wszystkiego co najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Spóźnione ale bardzo szczere życzenia spełnienia marzeń i dużo czasu na tworzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Sto lat jeszcze raz :-) Mój prezent wyleciał odrobinę spóźniony, ale to przez pandemię, a życzenia podtrzymuję :-) Bardzo się cieszę, że miałam szczęście Cię poznać, ach to wszystko dzięki blogosferze :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślicznie Aniu zostałaś obdarowana. Przyjmij proszę spóźnione życzenia wszelkiego dobra, dużo zdrowia, spokoju i radości. Ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie znam dnia urodzin koleżanek w sieci ale gdy się dowiaduję o takich uroczystych dniach to życzę wszystkiego najpiękniejszego :-). Tobie Aniu również zdrowia i słońca nie tylko na niebie ale i w sercu :-).

    OdpowiedzUsuń
  20. Dużo zdrowia i pomyślności z okazji urodzin.

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkiego co najlepsze Aniu. Zdrowia, uśmiechu oraz sił i wytrwałości do prowadzenia tak wspaniałego bloga i zabaw. Pozdrawiam gorąco. 🌷

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin Aniu, niech spełniają się Twoje marzenia 🌹🌹🌹🌹🌹 Piękne prezenty dostałaś.

    OdpowiedzUsuń
  23. Aniu, dużo powodów do uśmiechu Ci życzę.I pomóż swoim marzeniom się spełniać.
    Uściski Basia

    OdpowiedzUsuń
  24. Chociaż nie przesłałam Ci nic, to proszę, Aniu, przyjmij moc najserdeczniejszych życzeń, dużo zdrowia, szczęścia, pomyślności, a także otwartość na drugiego człowieka.

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  25. Aniu dostałaś cudne kartki i dodatki do nich :).

    Ja choć spóźniona szczerze Ci życzę spełnienia wszystkich marzeń, nieustającej weny twórczej i przed wszystkim dużo zdrowia dla Ciebie i Twoich bliskich żebyś nie miała zmartwień w tych trudnych czasach... Dużo uśmiechu każdego dnia :).

    Miałam na studiach koleżankę, która ma urodziny 1 listopada...
    Znam też dziewczynę, która ma urodziny 1 września i jak chodziłyśmy do szkoły, to ich nie lubiła, bo wiadomo pierwszy dzień szkoły hihi. I, to wtedy była dla nas dzieci katastrofa ;).

    OdpowiedzUsuń
  26. Aniu kochana, najlepsze życzenia urodzinowe i ode mnie przyjmij - dużo zdrówka, bo ono jest teraz najcenniejsze, wielu prawdziwych przyjaciół, miłości, spełnienia marzeń i nieustającej twórczej weny :).
    PS> Ja też jestem Skorpionicą tylko z końca października :)).

    OdpowiedzUsuń
  27. Cieszę się, że ktoś taki jak Ty jest w blogosferze. Bo... nam potrzeba ludzi, których nakręca pasja, energia, chęć działania, otwartość i potrzeba nieustającej zmiany.Dziękuję Ci.
    Sto lat i jeden dzień dłużej w zdrowiu i radości życia. Buziaki posyłam ogromne

    OdpowiedzUsuń
  28. Aniu, ja z opóźnieniem ale też dołączam się do życzeń :) wszystkiego pozytywnego dla Ciebie, mnóstwo zdrówka, nieustających inspiracji, zawsze zapasów przydasi pod ręką :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...