Obserwatorzy

czwartek, 27 maja 2021

Kartek ciąg dalszy

 Witam Was 

Dziś moich kartek ciąg dalszy i tym razem aż trzy zabawy kartkowe. No to żeby nie przedłużać zaczniemy może od zabawy u Ewy, gdzie robimy jedną kartkę na dwa miesiące, ale za to jest to zazwyczaj kartka rozbudowana typu przestrzennego.

 To będzie już #23 kartka w tej zabawie.


A jak zrobić taką efektowna kartkę, znajdziecie TU
Tym razem spróbowałam tej nowej formy na zwykłym papierze z drukarki. Doszłam do wniosku, że to bardzo prosty składaczek. I taki też powstał u mnie. Wykorzystałam oczywiście jeden z moich hafcików, a kartka powstała na zbliżające się drugie urodziny Zosi . Tak się składa, że rodzice są fanami czarnego koloru i takiej bazy też użyłam.  Złożona kartka wygląda tak:


 a po rozłożeniu prezentuje się tak:




Jak widać na kartce użyłam papieru w serduszka i dołożyłam jeszcze takowe na jednej ze ścianek. A serce jest tematem #5 wyzwania u Bogusi . Tak więc kartka poleci i na tą zabawę. 


 No i ostatnia majowa kartka i ostatnia zabawa majowa u Zosi, gdzie pozbywamy się ścinków. A w maju/czerwcu mają to być paski, ścinki jakie dostajemy czasem w gratisie przy zakupie papierów. 



Nie mam wiele takich ścinków bo zazwyczaj ich nie używam i przekazuję dalej. Ale coś się tam znalazło.



 Jak widać jest  typowo bożonarodzeniowo i  taka też kartka powstała. A że spodobała mi się czarna baza i tu mi też pasowała to też z niej skorzystałam. Kartka to odwrócony format DL, który lubię zaraz za kwadratowym :-)


Tak w zasadzie to już wszystkie majowe zabawy z kartkami i mam nadzieję, że zostaną mi zaliczone :-)
Od 28 maja odpoczywam sobie nad Bałtykiem w moim ulubionym pensjonacie RELAX .
Dlatego od razu Was przepraszam, że podsumowanie majowych kartek wg mapki w mojej zabawie, będzie nieco spóźnione, ale podałam Wam już tematy na czerwiec TU więc działać już możecie.

Pozdrawiam Wszystkich serdecznie i dziękuję Wam za sympatyczne komentarze. 





28 komentarzy:

  1. Wspaniałe prace Aniu, ten składaczek jest śliczny :) Pozdrów Bałtyk :)uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne grafiki na DL-ce a składaczek przeuroczy.Dobrego odpoczynku nad morzem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kartki! Misiulka jest słodka i pięknie rozjaśnia czerń, a świąteczne tagi są idealne w tej kolorystyce🤩 Udanego relaksu w Relaxie😘

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne wszystkie kartki.Milego wypoczynku.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna ta DLka z tagów, podoba mi się :) Ta z misiaczkiem ciekawa, fajną ma formę

    OdpowiedzUsuń
  6. ta z tagami bardzo ładna wypoczywaj dobrze pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu, super karteczki!!! Ten składaczek fajnie wyszedł, dziękuję za udział w mojej zabawie. Życzę miłego odpoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne kartki, ta świąteczna szczególnie mi się podoba 🙂

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu, świetnie poradziłaś sobie ze ścinkami i paskami gratisowymi. Boże Narodzenie już się powoli zbliża więc kartka będzie jak zalazł.Dziękuję za zabawę ze mną.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne karteczki Aniu. Nie spodziewałam się tak fajnego efektu na czarnej bazie. Super sobie poradziłaś na oba wyzwania. Uwielbiam nasze polskie morze, więc pozdrowienia ślę z centrum. Wypoczywaj i ładuj bateryjki 😁

    OdpowiedzUsuń
  11. Czarne akcenty pięknie podkreślają detale - obie kartki są śliczne i bardzo efektowne.
    Miłego wypoczynku Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Anusiu, piękne kartki - lubię czarne bazy, bo na ich tle pozostałe kolory są takie wyraziste i soczyste.
    Udanego wypoczynku, kochana. A ja zainaugurowałam album dla Katarzyny:)

    OdpowiedzUsuń
  13. super wszystko zgrane wykonane :)
    miłego odpoczynku uśmiechu na twarzy:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Prace przemyślane i bardzo ładne. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne kartki. Udanego wypoczynki i niech pogoda dopisze:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Aniu swietne karteczki :) fajnie wykorzystałaś czarny kolor :) zycze Ci udanego wypoczynku :) slonka i ciepła :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super karteczki Aniu, ta z tagami jest świetna. Miłego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie wyglądają te czarne bazy, karteczki prezentują się ślicznie:) Tym razem najbardziej spodobał mi się hafcik na pierwszej karteczce :) Pozdrawiam cieplutko i udanego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super kartki. Udanego wypoczynku:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Aniu udanego wypoczynku życzę:) a kartki super!
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  21. Aniu życzę Ci ładnej pogody w trakcie Twojego wypoczynku, baw się dobrze i wracaj zRELAXowana :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajne karteczki :) miłego wypoczynku! ładuj baterie nad morzem :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kolejne przecudne prace, Aniu! Podziwiam jak zawsze!
    Udanego wypoczynku:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Czerń dodała kartkom elegancji :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fantastycznie wygląda tą koronka czarna połączona z różem.
    Z tagami też poradziłaś sobie. Podobają mi się z tymi obrazkami. Taka typowa zima wyszła. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Odpoczywaj Aneczko, a karteczki piękne :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...