Obserwatorzy

czwartek, 20 maja 2021

Rękodzieło i przysłowia i testowanie u Moniki

 Witam Was

Po tytule widać, że znowu będą u mnie prace na dwie zabawy. Jak już pewnie pamiętacie jestem jedną z testerek wzorów u Moniki - zwanej Igiełką MB, która jest też właścicielką sklepu, TU link do niego.


Tak się składa, że dość dawno nie trafiły mi się żadne wzorki do testowania, aż do teraz.  Tym razem są to fajne kwiatki, proste z małą ilością kolorów, takie jak właśnie lubię. Tak wyglądają po wyszyciu:


Pięć z nich wykonałam w kolorystyce zaproponowanej przez Monikę, a w jednym zamieniłam kolor niebieski na zielony. Z wzorków powstały oczywiście moje ulubione kartki z haftem. Są proste do bólu, ale takie lubi Monika a ja też  jestem ich zwolenniczką. 
To tyle tytułem wstępu, a poniżej już te rzeczone karteczki.




Jak Wam się wzorki spodobały wypatrujcie ich w sklepie Moniki, niebawem się tam pojawią.

Jak widać są to kwiatki, które postanowiłam wykorzystać również do zabawy u Splocika .


w maju Splocik zaproponowała takie dwa przysłowia

1.Jedyna para dobrze dobrana i nawet ona nie zawsze, to para skarpetek.

2. Maj bogaty, sieje kwiaty.

Moje kartki jak nic wpasowały w to drugie przysłowie, bo kwiatów ta na nich dostatek. To żeby tradycji stało się zadość jeszcze kolaż moich kwiatowych kartek dla Splocika.



I na dziś to tyle, dziękuję Wszystkim za wszystkie zostawione tu komentarze. Życzę Wam dużo zdrówka.
Pozdrawiam i zdrówka jak zawsze Wam życzę.








36 komentarzy:

  1. Kwiatki są na prawdę ładne. Trochę w kaszubskim stylu, a przynajmniej mi się tak kojarzą. Świetnie udało Ci się połączyć testowanie z zabawą. A kartki wyszły super

    OdpowiedzUsuń
  2. Kwiaty prześliczne i wkomponowane w kartki prezentują się pięknie szczególnie ten z zielonymi liśćmi.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne proste kartki, takie lubię, mnie jakoś nie udaje się załapać na testowanie u Moniki - pozdrawiam Cię Aniu

    OdpowiedzUsuń
  4. Hafciki takie troszkę na ludowo, a jak pięknie się prezentują na karteczkach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne hafciki, takie folkowe, proste, ale urocze. Mam jeden haft od Moniki rozpoczęty- w stylu skandynawksim, ale tak jakoś mi się zatrzymało w połowie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne karteczki. Aniu, bardzo dobry duet stworzyłyście z Moniką - projekt plus wykonanie bardzo ładne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Powiem, że same wzory kwiatków jakoś mnie nie zachwyciły, ale tak ładnie wykońoczne w formie kartek robia od razu inne wrażenie, super karteczki Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podobają te kartki lubię takie nietuzinkowe wzory. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Naprawdę ładne kwiatki. Niby proste a w tej oprawie są eleganckie. Pozdrawiam serdecznie Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne karteczki.Kwiatki Moniki są urocze.Super praca do przyslow
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Czy ja już pisałam, że bardzo lubię haft krzyżykowy w wersji mini?

    OdpowiedzUsuń
  12. No no no!!! Swietne hafty i karteczki Aniu, brawa :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię takie maleństwa, doskonale pasują na kartki. Bardzo ładnie Aulko.

    OdpowiedzUsuń
  14. Proste w formie a tak pięknie wzbogaciły kartki. :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  15. Baardzo fajne te karteczki. Takie folkowe kwiatuszki lekko- uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Aniu, bardzo ładny komplecik kartek powstał, te kwiatuszki są urocze.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Przeurocze karteczki,te kwiatki idealnie pasują do całęj kompozycji.
    Serdeczne pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  18. Te kwiatki wyglądają jak malowane dziecięcą rączką - fajny pomysł na prosty haft. Ładnie je oprawiłaś Aniu, karteczki są przeurocze.
    Przesyłam uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Proste hafciki a jak pięknie oprawiłaś Aniu. Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne, w folkowym stylu! Idealnie pasują na karteczki lub zakładki. Pozdrawiam 😀

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne hafciki i ładne kartki. Fajnie wpasowały się w obie zabawy. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  22. Kwiatuchy przesłodkie. Kartki z nimi urocze a te że skrone..... cały urok w takich kartkach a haft jest tak ładny że nie wymaga dodatkowej ozdoby. ❤️

    OdpowiedzUsuń
  23. ładny ludowy hurcik ANIU :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowny wysyp kwiatów. Podziwiam za cierpliwość i tyle pięknych hafcików na raz.

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne te karteczki. Wzorki Moniki wyszywa się ogromną przyjemnością. Ja też lubię takie proste hafciki.

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne małe hafciki i ślicznie je wkomponowałaś w kartki:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajne malutkie wzorki, karteczki z nimi wyglądają pięknie :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudowne karteczki Aniu, wiosna, wiosna :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Fantastyczne wzory :) uwielbiam taką naturalną, delikatną prostotę:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Takie kartki lubię najbardziej! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Aniu piękne hafty, a i kartki świetnie sie z nimi prezentują:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  32. Proste wzorki ale śliczne karteczki wyszły!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Wiem nie od dziś, że jesteś mistrzynią haftu. Kwiatki niby proste, a są pełne uroku. Karteczki z nich zrobione perfekcyjnie, ślicznie oprawione hafty, skromna elegancja. tak trzymaj Aniu. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  34. Aniu uwielbiam takie małe hafy ,bardzo szybko się je wyszywa ,a potem można je zagospodarować np.na takich ślicznych karteczkach jak Twoich :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne są takie malutkie wzorki. Można wykorzystać i w kartkach i zakładkach. Bardzo ładnie Ci wyszły. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...