Obserwatorzy

czwartek, 24 czerwca 2021

Choinka i Pascha 2021

Witam Was

Dziś zgodnie z tradycją prace na dwa święta 


Oczywiście kolejna bombka na zabawę Kasi Choinka 2021 i praca na zabawę Małgosi Pascha 2021-2022

To już tradycja, że te dwie prace pokazuje zawsze w jednym poście. Jak wiecie u Kasi na ten rok wybrałam sobie motyw Choinki. Jest więc kolejna bombka. Tym razem na bazie akrylowej 10 cm. Mała bo i choinka malutka. 



Tym razem wykończona po mojemu, na odwrocie tradycyjnie już materiał.





I oczywiście kolaż dla Kasi

 
A że to półmetek zabawy do wszystkie moje 6 choinek.



Na zabawę u Małgosi tym razem jajo styropianowe, gdzie na jednej części hafcik  a na pozostałych dwóch materiał.  Ten hafcik z jajem bardzo lubię, już kilka razy go wyszywałam. Jak by ktoś nie zauważył to jajo składa się z angielskiego napisu "A Very Merry Spring" co w dosłownym tłumaczeniu znaczy "Bardzo wesoła wiosna"



Tradycyjnie góra jaja to ozdobna szpilka, a dół to ozdobny guzik.



i kolaż dla Małgosi oraz wszystkie moje prace na tą zabawę.




I to w zasadzie tyle na dziś, nie wiem czy się wyrobie ze wszystkimi zabawami bo już ledwo dyszę. Wczoraj byłam drugi raz zaszczepiona i dziś sobie odpoczywam.  Ciekawa jestem ile z Was zainstalowało sobie na telefonie aplikacją mObywatel ??? Jak by co macie tam certyfikat unijny swojego szczepienia. 

Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję za to, że nadal do mnie zaglądacie i komentarze zostawiacie. 



22 komentarze:

  1. Krásna vianočná guľa :-)
    Aj ja som už zaočkovaná druhý krát, ale bolo mi veľmi, veľmi zle...
    Pekné dni,
    A.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne prace zarówno i bombka i jajko.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Brawo, pracowicie u Ciebie Aniu. śliczne prave, jakie fajne to jajeczko ze wstążką!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bombki świetne. Fajnie wyglądają wykończone ozdobną zieloną tasiemką.
    A o tej aplikacji pierwsze słyszę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. O aplikacji pierwsze słyszę ale ja nie szczepiona wiec moze dlatego .... Aniu bombka i jajo swietne :) fajny komplet na swieta powstanie !!! Miłego odpoczynku Ci zycze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bombeczki choineczki bardzo mi się podobają, a i jajco superowe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu, super jajo i fajnie się ten napis zakamuflował:) Choineczka też bardzo mi się podoba.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  8. Choinka przecudna, ogromnie podoba mi się taka prostota:) chyba najładniejsza z choinek :)
    Ja czekam na drugą dawkę szczepionki, będę miała w lipcu, aplikację już mam, więc po drugiej dawce także będę mogła pochwalić się certyfikatem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu kolejne świetne prace i widać jak kolekcja się powiększa:)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne są te płaskie bombki, bardzo mi się podobają, a haft na jajku świetny :-) Z aplikacji mObywatel korzystam od dwóch lat.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne oba hafciki i obie prace :) Certyfikat wydrukowałam sobie ze strony e_pacjent, a na telefonie staram się ograniczać ilość aplikacji. Boję się, że jak już będę miała całe moje życie w telefonie, to go zgubię :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne te choinki! Każda inna i niepowtarzalna, wspaniale zagospodarowana. Nie potrafiłabym wskazać tej najładniejszej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawie wygląda napis w tych zawijaskach:) Śliczne prace Aniu.
    Mam nadzieję, że nie odchorujesz tego szczepienia. Ja po pierwszej dawce ledwie przeżyłam. Drugą mam w środę i już się denerwuję. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  14. Twoje bombki i jajki są super, i mogę je podziwiać nieustannie. :)
    Szczepionki nie takie straszne, jak o nich mówią. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudne bombki, Super wychodzą z Twoich rąk. Podziwiam i serdeczności posyłam

    OdpowiedzUsuń
  16. Te usztywniane koszyczki sa mega! A zresztą...wszystko piękne:-D Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna i tym razem bombka. Ładnie ją ozdobiłaś półperełkami.
    Buziaki Aniu

    OdpowiedzUsuń
  18. Podoba mi się ta bombeczka, jest przepiękna, a że mnie ostatnio ciągnie do zieleni to tym bardziej jestem nią zauroczona. Ale jajem również się zachwycam, jest super:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne hafciki wykonałaś i wspaniale je wykorzystałaś :) Oj będziesz miała cudne dekoracje na święta :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniałe prace przygotowałaś Aniu !
    I bombka i jajeczko bardzo mi się podobają.
    Ja niestety ten miesiąc jestem w plecy,mam nadzieję
    że uda mi się troszkę podgonić z pracami.
    Uściski serdeczne.
    K.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...