Obserwatorzy

wtorek, 22 czerwca 2021

Ścieg tkany u Reni

 Witam Was

To już 6 miesiąc nauki dziergania u Reni. Tym razem Renia zaproponowała nam naukę ściegu tkanego




Z tematem szydełkowym Renia trafiła w punkt, bo już od dawna chodził za mną koszyk ze sznurka, tylko jakoś motywacji mi było brak. 
Co prawda kiedyś dawno temu zrobiłam już jeden koszyk z prezentu jaki dostałam w wygranej w zabawie  Hop Blog Świrów Rękodzieła. Wtedy poszłam na łatwiznę i zrobiłam koszyk nie ściegiem tkanym tylko normalnymi półsłupkami i na dodatek metodą ślimakową. Wygrałam wtedy czerwony motek włóczki typu spaghetti a do tego szefowa dołożyła mi sklejkowe gotowe dno i powstał taki oto koszyczek. 




Ten biały sznureczek to moja własna produkcja włóczki spaghetti z białego podkoszulka, najlepszy jest do tego tshirt  bez szwów. Kursik jak to zrobić znajdziecie np. TUTAJ
Niestety zakończenie koszyka mi nie wyszło i dałam sobie spokój na długo z koszykami.

Tak więc temat Reni mi siadł, bo w końcu miałam motywację do zrobienie kolejnego koszyka teraz już prawidłowym ściegiem tkanym. Tym razem użyłam sznurka 5 mm , na sznureczek 3 mm oczywiście od KOKONKÓW  i szydełka 8 mm.  



Oczywiście skorzystałam też z gotowego sklejkowego dna, które potraktowałam decoupage i papierem ryżowym w piórka od ITD Colletions. Dobra koniec ględzenia, pokazuję co mi z tego wyszło. 






Bardzo chciałam też przetestować ścieg tkany na druty, ale nie miałam na niego kompletnie pomysłu, poza tym nie znalazłam odpowiedniego wzoru. Tak więc zostałam przy szydełku i moim koszyku. Mam nadzieję, że Reni to wystarczy do zaliczenia zabawy. 

I na dziś to już wszystko, żegnam się z Wami, dziękuję za wszystkie  komentarze. Wszystkim życzę udanej pogody i dużo zdrówka. 






19 komentarzy:

  1. Oba koszyczki są super Aniu! I te piórka na dnie, świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Praktyczne i fajnie wyglądają:) czego chcieć więcej? ;);)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne koszyczki, uwielbiam takie ręcznie wykonane, przydatne przedmioty. Wyszły Ci bardzo dobrze Aniu. Też się przymierzam, żeby zrobić sobie takie i postawić w pracowni :) Pozdrawiam bardzo serdecznie, dziękuję za bardzo miłe słowa zostawione u mnie, buźka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu brawo! pięknie wyszedł Ci i ścieg i koszyczek, a takie drobiazgi nie dość że są przydatne, to jeszcze cieszą oko:) Dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny koszyk a z tym denkiem gotowym super sprawa.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu Twoje koszyczki są fantastyczne! Super Ci one wyszły i oboma jestem zachwycona:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super koszyczki, sama mam kilka i trzymam w nich robótki :) o ile lubię czerwony kolor, to ostatnio zdecydowanie podoba mi się szarość!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne te Twoje koszyczki ! Ścieg tkany szydełkowy to dla mnie wyższa szkoła.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyszło! Te koszyczki są mega, uwielbiam je i robić, i mieć.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sliczny jest i to dno rewelka! Jeszcze nigdy nie pracowałam na takim gotowym .... no i jeszxze zadania u Reni nie odrobilam ... Brawo Aniu!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu oba koszyczki prezentują się piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oba koszyki świetne, a kolorystycznie bardziej podoba mi się ten czerwony :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale fajne i ładne są te koszyczki, Aniu.

    OdpowiedzUsuń
  14. Superaśne te Twoje koszyczki:))
    No i ten czerwony kolor-cudo!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Bo koszyczki fajne są :) Świetnie wyglądają obydwa :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Szkoda, że piórka będą ukryte - śliczne są! Koszyczki praktyczne i ładne :) (i mają mnóstwo zastosowań).
    Pozdrawiam serdecznie Aniu

    OdpowiedzUsuń
  17. Takie koszyczki zawsze się przydadzą. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...