Obserwatorzy

czwartek, 17 czerwca 2021

Zakładki

 Witam Was

Dziś wyjątkowo będą prace które nie trafią na żadne zabawy. Jak wiecie mam małego świra na punkcie zakładek. Lubię je bardzo robić, lubię też nimi obdarowywać znajomych przy okazji ich świąt, albo po prostu od tak bez okazji. Uważam, że to bardzo fajny niezobowiązujący prezent. 

Jakiś czas temu miałam przyjemność testować kolejne wzory dla Moniki, a były to oczywiście haftowane zakładki z motywem strzałek.


 Udało mi się wyhaftować dwa z czterech wzorów. Jak ktoś byłby chętny to można je znaleźć w sklepie Moniki O TUTAJ .
 Tradycyjnie już lewa strona moich zakładek jest filcowa, a wyszywam na specjalnej taśmie zakładkowej, szerokości 5 cm, białej lub z ozdobnym kolorowym brzegiem. Znajdziecie ją np. TUTAJ. Radzę sobie jako tako z maszyną więc podszywam je właśnie na niej.






Brałam też udział w wymiance zakładkowej organizowanej przez Świry Rękodzieła na FB. Moją parą została Alina Chmielarska 
Oczywiście przygotowałam dla niej haftowaną zakładkę. Alina lubi kawę z mlekiem to w takiej też kolorystce przygotowałam dla nie  zakładkę. 




O dziwo haftuje sporo zakładek ale na co dzień do czytanej książki używam papierowej zakładki, jakoś tak mi lepiej pasuje. 
A w zamian dostałam takie cuda od Alinki. 



Uważam, że ta wymianka była bardzo udana. Alinko serdecznie Ci dziękuję za tak fajny upominek.

No i w zasadzie na dziś to już wszystko. Pozdrawiam Was serdecznie, życzę dużo zdrówka i pięknej pogodny, niekoniecznie  afrykańskich upałów :-)






26 komentarzy:

  1. Piękne strzałki a i strona w groszki bardzo ładna
    Wymianka wspaniała.Pozdrawiam upalnie.Nie lubię takich upałów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wlasnie jak upały to i pożary, u nas wlasnie wyje syrena i kolejna straż pożarna pojechała...

    Ale Aniu a pro po Twoich pięknych zakładek i udanej wymianki, brawa! Osobiście mali tworze w tym temacie, chyba poza zabawa zakładkowa Ewy to tylko jedna krzyzykowa mam na koncie i kilka decoupage .... ale z przyjemnoscia podziwiam Twoje :) Usciski

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakładki zawsze się przydadzą. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Wykonałaś śliczne zakładki i śliczne otrzymałaś. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. O bajko, ależ one śliczne:))
    Wszystkie bez wyjątku - te wykonane i te otrzymane.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zakładki zrobiłaś Aniu i śliczne dostałaś.
    Ja też do czytania używam zakładek papierowych.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu, zakładek nigdy za wiele, a Twoje są naprawdę piękne i takie staranne. Swoją drogą raczej nie używam do książek zakładek, które dostaję, bo nie chcę ich poniszczyć - trzymam wszystkie w specjalnym pudełku:)
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podobają te haftowane strzały - ślicznie i oryginalnie.
    Uściski Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu! Rewelacyjne zakładki! Totalnie zachwycona jestem :-)
    pozdrawiam Cię serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zakładki aż milo . Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zakładki i udana wymianka 😀Pozdrawiam 😀

    OdpowiedzUsuń
  12. Zakładki przepiękne- szczególnie te strzały indiańskie :) ja jakoś nie używam zakładek- w sumie to nie wiem czemu 🤔 raczej wkładam jakiś kawałek kartki, notatkę itp. Chyba czas to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu ja nieustannie podziwiam twoje hafciki, piękne zakładki i wymianka bardzo udana :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. super ANiu, ale te indiańskie cudne!

    OdpowiedzUsuń
  15. Super są te zakładki!!! Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  16. Też uwielbiam zakładki. Twoje wyszły pięknie. Szczególnie ta z kwiatami.
    Buziaki Aniu

    OdpowiedzUsuń
  17. Aniu móc oglądać Twoje zakładki to wielka przyjemność :)). Zawsze są nie tylko pięknie wyhaftowane, ale również wykończone!!! Śliczne!!!
    Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  18. Mnie zachwyciła ta kwiatowa zakładka dla pary wymiankowej😀😃

    OdpowiedzUsuń
  19. Prześliczne sa te zakładki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja też kocham zakładki i zawsze jestem nie obiektywna w tym temacie. Teraz nie będzie inaczej- wszystkie są piękne!!!! Ja też używam zakładek papierowych, ale namiętnie robię i obdarowuję innych tymi haftowanymi. Te które otrzymuję w prezencie przechowuję w pudełku, bo jestem nieuleczalnym zbieraczem zakładek :)
    Pozdrawiam serdecznie.
    PS. Mnie upały nie przeszkadzają, potrafię się wyłączyć.

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne zakładki. Twoje hafciki bardzo delikatne i nie wiem czy ni skuszę na któryś ze wzorów jak czas mi pozowali. Alinka też śliczniutki zakładki zrobiła dla Ciebie. Widać, że zabawa udana!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja także kocham zakładki :)) wspaniały zakładkowy post :) wzory są super - są takie proste, ale właśnie w tym ich siła :))
    Bardzo udana wymianka! :)
    Ja także brałam udział w tej akcji na grupie Świry Rękodzieła :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zakładki są piękne, wymianka bardzo udana, a pogoda mogłaby tak nie przesadzać :)
    Wystarczyłoby 25 stopni :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Afrykańskie upały już nas opuściły niestety. Jedne i drugie zakładki (własne i otrzymane) bardzo ładne. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...