Obserwatorzy

wtorek, 20 lipca 2021

Moje lipcowe kartki na kilka zabaw

 Witam Was

Dziś będzie bardzo papierowo a więc kartki na trzy zabawy. Jako pierwsze oczywiście kartki do mojej  zabawy. TU macie jej zasady. 


A w lipcu oprócz zadanych mapek obowiązuje nas kolor żółty i koronka.  Zasady i żabkę znajdziecie TUTAJ.


Jak to u mnie bywa, zrobiłam tradycyjnie po jednej kartce wg obu mapek. Nawet udało mi się zawrzeć w nich i pozostałe wytyczne.  W obu przypadkach żółta jest baza. Kartki jak to u mnie proste do bólu, tak żeby się dały wysłać w normalnej kopercie .

Ta do lewej mapki jest okolicznościowa


z koronki zrobiłam wstążkę na tulipanach




A ta do prawej mapki jest bożonarodzeniowa z wykorzystaniem hafcika bombki, który dostałam od jednej z Was w prezencie. 





I oczywiście kolaż karteczek. 




Druga kartkowa zabawa to zabawa u Uli "Co mi w duszy gra"



W zasadzie wiele pisać nie trzeba bo wszystko mamy na benerku. Ula  wstrzeliła się z tym tematem jak by u mnie milion wygrała. Lubię kropki, kwadratową bazę, ramkę i koło. To prawie moje preferencje kartkowe, brakuje tylko napisu i półperełek, ale to w przepisie, natomiast u mnie są jako składniki dodatkowe. 
Jest kwadratowa baza i kropki



Jest też koło w ramce :-)


I moja kartka w całej okazałości





I ostatnia już w lipcu zabawa kartkowa to ścinki u Zosi. 



Tym razem bawimy się w trójkąty. Ja postanowiłam zrobić kartkę w której tło będzie z trójkątów. 
Tym razem baza kwadratowa, do tej kartki wykorzystałam jedną z grafik jaką dostałam w ramach wymianki z Magdą. O dziwo nawet udało mi się ją w miarę prosto wyciąć.  Kartka prosta, ale mnie się ona chyba najbardziej podoba  :-)


 I na dziś już wszystko, powoli dobijam do końca z zabawami lipcowymi. Ale cóż mój lipiec jest o dwa dni krótszy niestety a bardzo nie lubię robić sobie zaległości. Ot taka paskudna natura :-)

Pozdrawiam Wszystkich serdecznie, tym co na urlopach i tym co dopiero mają urlop w sierpniu, życzę przede wszystkim zdrowia i pięknej pogody, nie koniecznie afrykańskich upałów.



36 komentarzy:

  1. Piękne kartki! Najbardziej zachwyciła mnie ta ostatnia, delikatna dziewczęca.
    Samo tło z trójkątów jest interesujące, muszę się zainspirować😀 Pozdrawiam 😀

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne kartki Aniu. Moją faworytką jest pierwsza kartka, pełna pozytywnego przesłania. Pozdrawiam milutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. U Ciebie jak zawsze pięknie i kolorowo. Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu cudownie sobie poradziłaś ze wszystkimi karteczkami , ostatnia taka słodka i delikatna, te do Twojej zabawy Aniu tez ciekawe bardzo ;) no a tło z trójkątów naprawde wyglada rewelacyjnie !!!:):):) usciski !

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz rację Aniu, ta ostatnia kartka jest najładniejsza, przynajmniej mi najbardziej przypadła do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A mnie podobają się wszystkie karteczki :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu, wszystkie karteczki bardzo ładne. Ta pierwsza taka pozytywna dzięki motywującym napisom. Hafciki jak zawsze podziwiam.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie piękne i super wykonane.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne karteczki :) Pomysłowo zinterpretowałaś wytyczne zabaw

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne karteczki, Aniu. Najbardziej podoba mi się ta z reniferkiem. Jest urocza. Urzekła mnie też ta z bombką, na której jest ciasteczek. Coś wspaniałego. A może zdecydujesz się zgłosić chociaż jedną swoją pracę na moją zabawę? Nie ma określonej tematyki, po prostu chcę w niej pokazać, że wszyscy w jakimś stopniu jesteśmy rzemieślnikami. Szczegóły znajdziesz tutaj -> https://na-sciezkach-codziennosci.blogspot.com/2021/07/1316-wakacyjny-konkurs-wszyscy-jestesmy.html#comment-form. Pozdrawiam, już wypoczęta po wyjeździe na obóz sportowy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne kartki wyczarowałaś, każda ma swój urok i dobrze wpisuje się w wytyczne zabawy. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne kartki Aniu a najładniejsza ostatnia, jest prześliczna. Gorąco pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu nie ma co dużo pisać - piękne kartki :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ta ostatnia bardzo mi się podoba, ale wszystkie jakoś dopasowałaś do zabaw lipcowych

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo sympatyczne karteczki :)
    Dziś mam nadzieję dorzucić też swoje na Twoją mapkową zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniałe karteczki Aniu.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkie kartki świetne, ale zgadzam się, ta ostatnia jest najładniejsza :)) Buziaki Aniu

    OdpowiedzUsuń
  18. Prześliczne kartki, Aniu! Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  19. Afrykańskie upały są OK, a Twoje kartki piękne. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkie karteczki są prześliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piekne karteczki Aniu, ta ostatnia przesłodka :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne karteczki Aniu, zwłaszcza ostatnia :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wspaniale wywiązałaś się z zabaw. Piękne kartki powstały. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  24. Aniu Twoje karteczki jak zwykle zachwycają, ale najbardziej to ta pierwsza mnie dziś zauroczyła. Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne kartki. Trudno mi stwierdzić, która najbardziej mi się spodobała - każda z nich ma swój urok.

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładne karteczki,trudno byłoby wybrać tą naj.Jednak ostatnia wygrywa -super grafika.
    Moc pozdrowień

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo udane, piękne karteczki. Ponoć piękno tkwi w prostocie i ja bym się z tym zgodziła. Tym bardziej, że kartki "płaskie" można bez problemu wysłać pocztą w zwykłej kopercie.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne kartki, Aniu. Masz rację, proste kartki nic nie tracą, a zyskują możliwość wysłania w zwykłej kopercie, a nie pudełku.
    Ja za trzy dni wyjeżdżam na urlop, nic spektakularnego, ale spełniam dziecięce marzenie Piotrka. Tam jeszcze nie byliśmy, ale upały nie będą nam straszne, gdyż będziemy głównie pod ziemią - kopalnia srebra, sztolnie, kopalnie - czyli Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  29. Najlepsze życzenia w dniu imienin, a przede wszystkim dużo zdrowia i szczęścia.

    OdpowiedzUsuń
  30. Najlepsze życzenia w dniu imienin, a przede wszystkim dużo zdrowia i szczęścia.

    OdpowiedzUsuń
  31. Aniu kochana w Twoim wykonaniu to każde kartki są wspaniałe, i nie ma różnicy czy proste, czy na bogato :). Piękne są wszystkie!
    Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękne karteczki stworzyłaś Aniu, ale to mnie nie dziwi, bo znam już Twój styl. Też co miesiąc tworzyłam po dwie karteczki, w tym poległam:(
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczne kartki Aniu! Naj naj to te z hafcikami :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Cieszę się, że tak bardzo przypadły Ci wytyczne do gustu :) ŚLiczne kartki wszsytkie bez wyjątku :) Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Aniu, piękne Twoje prace. Podziwiam za systematyczność, terminowość i wytrwałość w realizowaniu zabaw blogowych. Kartka do mojej zabawy jest urocza, delikatna. Bardzo mi się podoba. Dziękuję za wspólne porządkowanie ścinków.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...