Obserwatorzy

poniedziałek, 4 lipca 2022

Kartki na moją zabawę

  Witam Was

Chyba Was zaskoczę, moich kartek chyba nie spodziewaliście się tak szybko. Ale jak robiłam czerwcowe kartki i  już wyjęłam te wszystkie przydasie i wykrojniki  postanowiłam rzutem na taśmę zrobić i lipcowe karteczki. Tak się składa że akurat ten miesiąc wakacji spędzam w domu a sierpień mnie praktycznie 2 tygodnie nie będzie.

Zajrzałam przez przypadek na ilość opublikowanych postów w tym roku i doszłam do wniosku, że jest ich zdecydowanie mniej niż w poprzednich latach. Ale to chyba nie tylko u mnie, coś mi się wydaje że dopadła nas proza życia :-)

   Co by już nie przedłużać to roczny banerek i zasady zabawy znajdziecie tutaj 



 A wytyczne do lipcowych   kartek i żabka są TU
I oczywiście banerek jaki obowiązywał nas w lipcu.


Jak widać mapki nie były bardzo skomplikowane, zwłaszcza ta lewa. Co prawda nie przepadam za tym formatem kartki ale jak mus to mus. Jak wiecie od początku roku staram się robić po jednej kartce do każdej mapki, tak jest i tym razem. 

Mapkę lewą trochę uszlachetniłam i dodałam do niej  stempelek  ale mam nadzieję że organizatorka mi zaliczy :-)



Co do mapki drugiej to generalnie jest w niej błąd. Zamiast jednego paska na środku, są dwa po bokach ale za to wsadziłam do niej haft.  I znowu mam cichą nadzieje, że organizatorka mi zaliczy :-)




No i na koniec kolaż oczywiście do podsumowania. 



I na dziś to tyle, życzę Wam przyjemnego kartkowania w te  wakacje. Dziękuję, że nadal mnie odwiedzacie, pozdrawiam Was serdecznie 




32 komentarze:

  1. Aniu to co proste wcale nie jest łatwe- przekonałam się o tym nie raz;) Obie karteczki masz świetne i bardzo mi się podobają:) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Tym razem nie wiem, która bardziej mi się podoba, z haftem czy bez, obie są świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie kartki są świetne, Aniu.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne karteczki ! Uwielbiam karteczki z hafcikiem :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu! Śliczne karteczki! Ta z haftem naj naj :-) Uwielbiam takie połączenie :-)
    serdecznie Cię pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kartki! Podoba mi się zwłaszcza ta z żołędziami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Haft jest uroczy ale mnie się bardziej podoba pierwsza - stempelek jest mega. Szkoda tylko, że napis jest mało czytelny, moim zdaniem lepiej by wyglądał z gładkiego papieru, bez wzorków. Tak czy inaczej bardzo ładnie zinterpretowałaś obie mapki. Uściski Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Obie kartki super. Hafcik z żołędziami bardzo ciekawy i świetnie wykorzystany. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  9. Haha no zaskoczyłaś ale pozytywnie, świetne kartki, u mnie też dzisiaj kartki na Twoja zabawe Aniu 😀 i na pewno organizatorka przyjmie Twoje karteczki z otwartymi ramionami 😀😃🙂

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałaś wspaniały pomysł na obie kartki, które bardzo mi się podobają.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kartki wspaniałe, haftowany żołędzi jest przepiękny.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Znowu bloger coś pomodził z komentarzami i każe się mi jakoś dziwnie logować. A kartki fajnie pomyślane i zrobione. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Proste mapki potrafią być najtrudniejsze ;) Cudne kartki powstały

    OdpowiedzUsuń
  14. Obie kartki świetne, a jeśli organizatorka Ci jakiejś nie zaliczy, to będzie miała ze mna do czynienia ;-) Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja myślę, że ta druga kartka jest jak najbardziej wg mapki, bo w środku jest pasek - biały.:)
    Świetne karteczki, dobrze, że tak szybko, bo jest inspiracja.:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mapka z haftem jest moją faworytką. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajne kartki, Aniu i myślę, że organizatorka jak najbardziej zaliczy:)
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  18. Aniu bardzo fajne karteczki zrobiłaś i myślę, że organizatorka przymknie oko ;).

    Aniu jeśli chodzi o moje muliny, to nie jest, to DMC tylko PND, chiński zamiennik. I jest ona o wiele tańsza także nie było z kosztami aż tak źle :).

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne karteczki a w dodatku jeszcze z haftem. Super! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne karteczki. Ja na kartki to w ogóle nie mam czasu i jest mi szczególnie smutno, że nie uczestniczę w Twojej zabawie. Ślę uściski i pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  21. Aniu, pięknie jak zawsze! Hafcik zachwycił mnie szczególnie! Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajne karteczki ,świetna ta grafika.Jak spojrzałam na hafcik żołędzi ,to zapachniało mi jesienią którą bardzo lubię /upalne lato to dla mnie koszmar/
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  23. Urocza no wspaniałe karteczki mnie przyciąga ta pierwsza :) ta proza dziwnie się objawia bo zanikamy .... pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajne kartki ,każda inna i niepowtarzalna🙂🙂🙂
    Ja też publikuję mniej postów , a to dlatego że robię duże hafty i schodzi mi z nimi zaczym skończę!

    OdpowiedzUsuń
  25. Oryginalnie. Piękny ten stempelek.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  26. Obydwie karteczki wyszły ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  27. Aniu kartki są bardzo ładne, ale w tej pierwszej zmieniłabym napis na gładki, bo byłby bardziej czytelny. Wreszcie piszę nieanonimowo, bo z komputera :) pozdrawiam serdecznie i ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajnie wykorzystałaś hafcik z mojego sali☺️

    OdpowiedzUsuń
  29. Coś czuję, że organizatorka wszystko zaliczy :) bo wyszły Ci bardzo fajne karteczki :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Urocze karteczki :) stempelek to raczej nie Madzi, to nie jej kolorowanie :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...