Obserwatorzy

wtorek, 19 września 2017

Wrześniowe kartki z mojej zabawy

Witam Was

Dziś kartki, jakie przygotowałam na wrześniową edycję mojej zabawy kartkowej.


Tematy jak na banerku a ich autorką jest Ola z bloga http://papierolki.blogspot.com/. Kto jeszcze nie był u Oli zapraszam serdecznie bo warto zobaczyć co Ola tworzy. 
Tematy zaproponowane przez Olę mnie osobiście spasowały w 100% . Może dlatego, że ja generalnie robię proste kartki, więc styl C&S jest wybitnie w moim stylu. Lubię też monochromatyczne hafty więc czarno biała kartka nie stanowiła jakiegoś wielkiego problemu. Styl folkowy też lubię, a cytaty często umieszczam na kartkach. Więc jak widać Ola wstrzeliła się w moje gusta :-)

To nie marudząc już przechodzę do kartek. Jako pierwsza od lewej biało-czarna kartka bożonarodzeniowa. Moja kartka to stempelek  zimowego widoczku potraktowany embossingiem na gorąco. 



Nie wiem czemu większość z Was miała z nią problem. Przecież Boże Narodzenie to zima a zima to biały. Trzej królowie podążali do Betlejem nocą, a noc poniekąd to kolor czarny. Więc mnie tu wszystko gra :-) 
Osobiście mnie się  kartka w tej kolorystyce  podoba, a Wasze czarno - białe kartki jakie już powstały też są cudne.  

Jako druga kartka w stylu C&S, prosta do bólu, wykorzystałam przepiękną grafikę z jakiejś starej kartki. Napis to grafika od Janet z dodanym tekstem mojego autorstwa. 




Folkowa kartka wielkanocna również w stylu C&S. Grafika łowickiej  mandali STĄD , do tego stempelek od Hubki . 





I ostatnia kartka ślubna z cytatem, tu zaszalałam na maxa.  Zacznę może od obowiązkowego cytatu , który u mnie znalazł się w środku kartki. 



 Hafcik pary młodej darmowy,  autorstwa Cariny Cassol do pobrania  TU 


Kartka zapakowana w pudełeczko, stempelek darmowy do pobrania  TU - uzupełniony o napis mojego autorstwa. 




I kolaż kartek   


W zasadzie to poza ślubną wszystkie są C&S. Tym razem nie marudzę , bo jestem z nich zadowolona :-)

I na dziś tyle, pozdrawiam serdecznie i dziękuję, za wszystkie komentarze, które u mnie zostawiacie. 



42 komentarze:

  1. I wszystkie piękne.:) A co do wytycznych - najważniejsze, że dały się zrealizować .

    OdpowiedzUsuń
  2. Same wspaniałości :) Czarno-biała kartka po prostu genialna :) A te ślubne robą wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu, zadowolenie jak najbardziej słuszne. Kartki zrobiłaś zachwycające, no i bardzo podoba mi się Twoja interpretacja bożonarodzeniowej czerni i bieli.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wielki kartkowy mix masz ...ale bardzo fajniutki :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale cudne! Ślubna faktycznie bogata z tym pudełeczkiem :) a reszta mimo prostoty sliczna:) sciskam Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne kartki stworzyłaś Aniu :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne, zwłaszcza ta folkowa i świąteczna, para na ślubnej urocza :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu z tą czarną białą, to zależy jak sie podchodzi do tematu;D
    mnie sie też podobają, ale i tak miałam z nią największy kłopot:)

    Twoje kartki są piękne- wszystkie, bez wyjątku:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu, wszystkie piękne, ale naj, to dla mnie te c&s :)
    Czarno biała... nie mój kolor zupełnie. Też nie dziwię się dziewczynom, że miałay kłopot czarno-białym BN :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu, jestem zachwycona! Zwłaszcza czarno-białą wersją na święta i komplecikiem ślubnym! A choć za folkiem nie przepadam, to Twoja kartka jak najbardziej do mnie przemawia. Buziaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne karteczki, widać, że dobrze się czujesz w c&s a hafcik na ślubnej przeuroczy :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne karteczki i mi też bardzo się podobają.Ślubna robi wrażenie, piękny hafcik.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ pięknie Ci wyszły karteczki - każda z nich ma fajny klimacik - na ślubnej podoba mi się ten uroczy hafcik, jak zawsze u Ciebie - pięknie dopracowany.
    Pozdrowienia przesyłam :-)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniu ślicznie Ci wyszedł ten miesiąc :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Aniu śliczne karteczki zrobiłaś...ale dla mnie ta Bożonarodzeniowa wymiata....no bossssska jest:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne kartki poczyniłaś, Aniu, a czarno- biała zachwyciła mnie... Pozdrawiam :) <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Aniu! Wszystkie karteczki są Śliczne, Każda ma to coś w sobie , Ale mnie najbardziej podoba się ta Niebieska z ptaszkami - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  18. Anulko wiesz, że mnie się wszystkie Twoje karteczki podobają. Masz głowę pełną pomysłów. Czarno biała świetnie się prezentuje, folkowa odjazdowa, ale totalnie piękna to ślubna . Hafcik uroczy, pudełeczko wspaniałe. Faktycznie możesz być z siebie zadowolona. Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  19. Aniu, wszystkie kartki, które zrobiłaś i pokazałaś są piękne. A czarno biała jest naprawdę interesująca za sprawą połączenia czarnej bazy z pięknym, białym wykrojnikowym elementem i widokiem stemplowanego, zimowego pejzażu. Ja miałam trudności z zaakceptowaniem takiego zestawienia w kartce świątecznej ale nie poddałam się i spróbowałam podejść do tematu. Czasem warto spróbować czegoś nietypowego.Hafcik piękny!!! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowne karteczki zrobiłaś :) Niby takie proste, a każda ma w sobie coś pięknego :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny komplecik Anulko! Wspaniale zinterpretowałaś tematy, wszystkie bez wyjątku. Czarno - biała jest niezwykle elegancka a pozostałe pełne uroku, radosne i efektowne.
    Przesyłam cieplutkie pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne kartki! Najbardziej podoba mi się ta dla młodej pary :)
    Pozdrawiam cieplusio :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo mi się Twoje kartki podobają. Każda kolejna coraz ładniejsza, choć mnie najbardziej zachwyca ta środkowa - z przecudną grafiką. Rewelacja.
    Ślubna też piękna, a pudełeczko idealne. I ta data - z własnego doświadczenia wiem, że to bardzo dobra data :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Widać Aniu, że tematy "Twoje" :) Śliczne wszystkie! Moje też już czekają na publikację :)) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Anulka, Twoje kartki mnie zawsze zachwycają, proste i na temat, a równocześnie piękne i zawsze z tym czymś co zaskakuje, czy to kolor, czy haft, czy cytat, czy wykorzystanie starej kartki, na to trzeba po prostu wpaść. A ja ? Już wiem, czemu przestałam, te wszystkie nazwy, style, sposoby, metody, po prostu czasem nie kumam o czym mowa :(

    OdpowiedzUsuń
  26. No nareszcie ktoś, kto nie marudzi na moje dziwne pomysły:-) Cudne karteczki Aniu! Magiczne Boże Narodzenie, CaSiK niesamowicie oryginalny a folk to sama radość jak na Wielkanoc przystało. Ślubna kompozycja z hafcikiem wywołała moje westchnienie, hafcik przeuroczy i "ubrany" bez nadmiaru. Oj lubię to:-). Serdeczności posyłam:-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Aniu, cudne, cudne karteczki!!!Ślubny hafcik przeuroczy!!! Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Rzeczywiście szaleństwo na maxa, ale w pozytywnym tego słowa znaczeniu. Zacznę od końca, ślubny hafcik i pudełko i cytat - jest super, folki, kaziki też, ale ta czarno-biała to mój faworyt. Śliczne kartki stworzyłaś, cudne. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Sliczności Aniu zrobiłaś! Interpretacja tematów świetna. Jak oglądam karteczki to stwierdzam, że podoba mi się ta folkowa, chociaż nie przepadam za takimi wzorami:) Czarno biała jest niesamowita, mimo "ciężkich" kolorów, okazuje się, że te kolory pasują na wszystkie okazje!:)
    pozdrawiam ciepło i jeszcze letnio.

    OdpowiedzUsuń
  30. Ojejuniu , jakie one są śliczne. Normalnie nie wiem , co powiedzieć, napisać. Zatkało mnie. Z otwartą buźką oglądam i zachwycam się . Brawo Aniu.

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczne i pomysłowe karteczki Aniu:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Super karteczka Aniu zrobiłaś, każda ma w sobie to coś, ale jednak te haftowane najbardziej zawsze mi się podobaja i tak jest też dzisiaj, urocza jest ta ślubna :)

    OdpowiedzUsuń
  33. O Rajuuu jakie piękne wszystkie :)
    Ale moją faworytką jest Ślubna,a ten stempelek jaki cudny !!!
    Od razu go zapisałam :) Dziękuję <3
    Wspaniałości Aniu :*

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudowne! Nie mam faworytki, wszystkie bardzo mi się podobają.
    Ja dopiero zaczne myśleć o zabawach.
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Wszystkie pięknie ci wyszły 😃

    OdpowiedzUsuń
  36. Prześliczne kartki przygotowałaś:0 ale hafcik powala :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...