Obserwatorzy

piątek, 26 kwietnia 2024

Moje zakładki

 Witam Was

Jak pewnie wszyscy wiecie kocham zakładki wszelakie i zbieram je namiętnie. Lubię też je robić. 

Pudełko na te zakładki dostałam kiedyś od Ewy Jurewicz, która już dawno nie prowadzi swojego bloga, ale pudełko mi zostało. 

Mam w nim różne zakładki ale mają jedna wspólną cechę, są kupione i dostane od Was nie ma tam ani jednej zakładki zrobionej przeze mnie. 

Pokaże Wam je wszystkie, nawet nie wiedziałam, że mam ich tyle czyli ponad 60.

Zakładki frywolitkowe, ta dziedzina rękodzieła jest mi  obca  więc cenię sobie te zakładki



Zakładki z haftem krzyżykowym, sama takowe robię więc mam ich niewiele,


Zakładki z haftem płaskim i decoupage, ta z haftem płaskim to moja ulubiona, tych decoupage nie lubię, bo są zbyt grube do książki.


Papierowe malowane chyba wszystkie malowane  przez Justynkę


Papierowe z naklejonymi listkami chyba przez tą samą osobę , bo wszystkie mają naklejone półperełki.


Te po lewo pochodzą z książek jakie kupiłam od Małgosi a ta po prawej mi się gdzieś zawieruszyła, powinna być na poprzednim zdjęciu.


Te poniżej pochodzą z książek mojej ulubionej autorki Agaty Przybyłek.


Po lewo zakładki z miastami lub Państwami. Ta z Portugalii korkowa dostana, ta środkowa  i ostatnia kupiona przeze mnie z Mielna i z Gdańska


Po lewo  zakładki wyjęte z różnych książek 

  
To są zakładki nietypowe, małe lub szerokie, pierwsza z lewej kupiona przeze mnie, jest jednocześnie magnesem. 


I pozostałe, o których nie potrafię nic napisać .


Sporo tego mi się nazbierało.  Kto wytrwał do końca, chwała mu za to, bo fakt dużo tych zdjęć. 

Pozdrawiam Was Wszystkich serdecznie 





24 komentarze:

  1. Ale piękny zbiór zakładkowy ! Miło było je dostawać, a teraz z sentymentem się je ogląda :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały zbiór i super pudełko. Zakładka z aniołkiem trzymającym zajączka to dzieło Izuni z bloga https://kicikicitata.blogspot.com/. Mam szczęście mieć zakładkę od Ciebie Aniu, jest cudna, zdjęcia nie oddają w pełni uroku. Pozdrawiam milutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się, stempelek Izy, ale ja kolorowałam i nakleiłam na zakładkę. Te trzy od lewej zrobiłam ja :)

      Usuń
    2. A też chciałam napisać, że ta z aniołkiem to od Izy, a ta obok to od Ewuni, widać od razu Wasz styl :)

      Usuń
    3. A ode mnie dla Ani powstały te z suszonymi roślinkami i półperełkami. Tylko ostatnia - z bratkiem i niebieskim motylkiem - nie jest mojego autorstwa.
      Wspaniała kolekcja zakladek.
      Ślę pozdrowienia dla Ani:)

      Usuń
  3. Ogromna kolekcja zakładek . Podziwiam. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały zbiorek masz i bardzo różnorodny w formach i kształtach. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak to nie potrafisz nic powiedzieć??? Od anioła do makowej włącznie wyszły z mojej ręki ;) Piękna kolekcja :) Muszę obfocić pozostałe moje. Brakuje mi korkowej i z płaskim haftem

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałą masz Aniu kolekcję zakładek i jaka różnorodność technik. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham książki i kocham zakładki. Też ich trochę mam, chociaż nie tyle co Ty :) Piękna kolekcja. Wszystkie są wyjątkowe i pasujące do innej książki, humoru...
    Pozdrawiam serdecznie.
    Ps. A pudełko super! Ja trzymam swoje w koszulkach do segregatora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Imponująca kolekcja. Wszystkie mają coś w sobie. Gdyby tak umiały mówić?

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna i imponująca kolekcja! Nigdy bym nie wpadła na pomysł kolekcjonowania zakładek.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ile super zakładek, ja tez mam ich całe pudełko. Zastanawiam się czy je używasz, czy tylko leżą? Bo mi żal ich używać, są tak śliczne i nie chciałabym ich zniszczyć :) Każda z nas która ma zakładki mogłaby zrobić taki post i się pochwalić, dopiero w takim poście widać ile jest ślicznych fantastycznych rzeczy :) Pudełko od Ewuni na zakładki - rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękny zbiór, wszystkie piękne, każda inna , taki mały Twoj skarbiec ,pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękną kolekcję zakładek zgromadziłaś, Aniu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolekcja robi wielkie wrażenie. Dziewczyny na prawdę włożyły wiele pracy i serca w ich zrobienie. Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna kolekcja zakładek. Masz w czym wybierać :). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Imponująca kolekcja:) ja zakładek mam kilka i Twoich również, jedynie te frywolitkowe mi sie rozeszły;) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolekcja robi wrażenie! Ja mam kilka zakładek w tym dwie ulubione i są ciągle w użytkowaniu 😘

    OdpowiedzUsuń
  17. piękne pudełko i niezła kolekcja cudownych zakładek

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniała kolekcja! Jak wiesz ja też kocham zakładki ; zawsze je podziwiam, obejrzałam wszystkie z wielką fascynacją i zdziwiłam się,że nawet w tym pięknym zbiorze znalazły się dwie ode mnie :) Stempelkowe pokolorowane sowy i ruda Goriusska.
    Pozdrawiam 🥰

    OdpowiedzUsuń
  19. Haha wiedziałam że lubisz Aniu zakładki ale nie wiedziałam że aż tak haha 😅🤣piękny zbiór i faktycznie ta z gaftem płaskim zachwyciła mnie także najbardziej, będę pamiętać w razie w, chociaż sama ich prawie nie robię.... uściski !

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...