Obserwatorzy

piątek, 3 lipca 2015

Doprawdy jaka jestem ....??

Witam Was
Jak już pewnie większość zauważyła w ostatnich postach przewija się jeden i ten sam banerek
Szczegóły znajdziecie TU
 Jest to genialny pomysł Ewy  czyli Hubki38.
Ewa postanowiła zebrać u siebie nasze metryczki w których opowiemy małe co nieco o sobie.
Cel - głównie pod wymianki, ale również prezenty niespodzianki :-)
Bo i po co wysyłać komuś np. kawę  jak jej nie pije czy też biżuterię, której nie nosi. 
 Ja generalne jak już komuś coś wysyłam zawsze przeglądam bloga takiej osóbki, żeby choć trochę zorientować się czym się zajmuje. Ale wiadomo nie zawsze jest na to czas. Więc takie miejsce gdzie będą zebrane  wszystkie metryczki z przekierowaniem na bloga jest genialny.
Ewciu gratuluje pomysłu i myślę że już niedługo zgromadzisz niezłą bazę :-)
  To przechodzę do mojej metryczki :-)
1. Nick/imię - Ania Iwańska - Ręczne Robótki Anny
2. Co najchętniej przygarnęłabyś? Jakie techniki podziwiasz? - Generalnie jestem typem chomika - uwielbiam mieć różne rzeczy więc wszelkie przydasie bardzo lubię. I nie istotne czy to sznurek, koralik, czy  serwetka. Nigdy nie wiadomo co i kiedy mi się przyda. Z gotowych przedmiotów uwielbiam frywolitkę , serwetki szydełkowe - bo to to czego raczej sobie sama nie zrobię. Podziwiam też  sutasz i te wszystkie cuda z koralików toho ( beading)
3. Jakie techniki wykorzystujesz w swoich pracach?W czym jesteś najlepsza? - Ogólnie to ja mam robótkowe ADHD i chyba nie mam techniki, w której czuję się najlepiej. Aktualnie na tapecie mam decou i haft krzyżykowy , zaczęłam się uczyć makramy.  Inne techniki które przewinęły się przez moje ręce: szydełko , druty , szycie, haft wstążeczkowy , haft matematyczny , nawet kiedyś robiłam kolczyki, wiklina papierowa, kartki, kwiatki z krepiny ... no i jeszcze pewnie by się co nieco znalazło  :-)
4. Trzy ulubione kolory to….. miętowy, beże - brązy, ecru,
5. Kolory, których nie noszę/nie lubię to…….różowy, pomarańczowy, żółty
6. Czy lubisz dostawać przydasie? Jeśli tak, to jakie? Jak już napisałam w pkt. 1   uwielbiam przydasie . A już totalnego świra mam na punkcie serwetek , przygarnę każdą ilość. Koronki , ozdobne tasiemki też przygarnę.  W nadmiarze mam muliny - dostałam kiedyś wielki wór który mi chyba wystarczy do końca życia.
7. Czy nosisz biżuterię? Jeśli tak, jaką?
Z biżuterii  lubię srebro, ale delikatne, jakiś wisiorek, nie noszę kolczyków bo nie mam dziurek, sporadycznie bransoletki. Okazyjnie jakiś ciekawy wisiorek, medalion
8. Czy masz jakiś ulubiony motyw, który przewija się np. w Twoim mieszkaniu, ubiorach?- lubię folk , motywy różane i styl Vintage
9. Kawa czy herbata(jeśli tak, co lubisz a czego nie) - Jedno i drugie. Herbatę preferuję czarną aromatyzowaną, nie cierpię zielonej, owocowe wypiję ale bez szału. Kawa  sypana i rozpuszczalna , w zasadzie jest mi obojętne byle była z mlekiem :-)
10. Ze słodyczy to ja najbardziej…..wszystko co migdałowe i kokosowe. Generalnie  jedyne czego nie jadam to marcepan i sezamki . Nie przepadam również za miksturami typu gorący kubek - kisiel, budyń itp.
11. Czy ucieszyłaby Cię książka w paczce wymiankowej? Jeśli tak, jaki gatunek?  Książka tak - obyczajowa, lubię  też czytać J. Chmielewską - mam większość jej książek brakuje mi chyba tylko tych współczesnych z ostatnich 5 lat. Bardzo też lubię książki i czasopisma o tematyce rękodzielniczej, wzory do haftu xxx
12. Czy ucieszyłby Cię kosmetyk? Jeśli tak, to jaki? Zdecydowanie nie, to są indywidualne upodobania


13. Chciałam jeszcze dodać....  Powiem może jeszcze tylko że lubię dostawać przedmioty użytkowe.  Pudełeczka wszelkiej maści i szkatułki zawsze i w każdej ilości.  Nie przepadam za wszelkiego rodzaju bibelotami i "łapaczami kurzu" co to nie bardzo wiadomo co z tym zrobić.
14. Urodziny 5 listopad, imieniny 26 lipiec 
15. Marzenie rękodzielnicze - hmm .. może jakiś sutaszowy wisiorek 

I to chyba na tyle, kto chciał przeczytał :-)
Pozdrawiam Wszystkich serdecznie i życzę słonecznego cieplutkiego weekendu.





23 komentarze:

  1. Ha ha ha- najfajniejsze "kto chciał przeczytał":-) kawusia z mlekiem- własnie! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. No to będzie czekała czarna z mlekiem !

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ miło o Tobie poczytać i dowiedziec się czegoś więcej

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawie piszesz o sobie. Chętnie poczytałam i stwierdzam, że mamy wiele podobnych upodobań:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ha! Prawdziwa skarbnica wiedzy o Tobie Aniu :) Teraz to ja mam łatwiutko, ze ho-ho :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna rzecz takie metryczki! Też zawsze przeglądałam bloga osoby, do której chciałam cos wysłać, często korzystałam z odpowiedzi na różne zabawy blogowe, a tu wszystko co najważniejsze jak na talerzu hehe.
    Pozdrawiam Anuś:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się :) Lubię Twój styl pisania i miło mi było poznać cie jeszcze bardziej :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze wiedzieć, ja chciałam i przeczytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Faktycznie ten post jest dla zainteresowanych ja przeczytałam i fajnie, że wiem więcej o Tobie i okazuje się, że mamy wiele wspólnych cech a kawusie z mlekiem właśnie skończyłam:) pozdrawiam cieplutko i twórczego weekendu Ci życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cieszę się, że poznałam Cię jeszcze bardziej! :-)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Anulka super taka matryczka,bo sporo można się dowiedzieć cóż tam Twoja duszyczka lubi ,pragnie i potrzebuje.Ja nie biorę udziału w wymiankach,ale zdarza się robić niespodzianki niektórym dziewczynom ,więc pomysł na taki krótki zarys jrest jak najbardziej przydatny.
    Ja tez kawusię tylko z mlekiem ,czarna mi jakoś nie wchodzi
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna sprawa z tymi metryczkami, choć ja jeszcze w wymiankach nie brałam udziału to kto wie:)
    buziaki Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  13. I znowu garść ciekawostek o Tobie i to jakich przydatnych. Dobry pomysł miała Ewa.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny Pomysł z taką metryczką! Faktycznie sporo czasu zabiera szukanie na blogu co konkretna osoba lubi, a tu czarno na białym i nie ma problemu!

    OdpowiedzUsuń
  15. Przeczytałam:) miło dowiedzieć się troszkę więcej o Tobie, ale w sumie to chyba już sporo wiedziałam, a kawa tylko z mlekiem:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo przydatny post,też się skusiłam ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Aniu konkretnie, rzeczowo i na temat;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Po tym 'kto chciał to przeczytał' usta mi się wygięły w rogala :) Świetny tekst :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajna sprawa z tymi metryczkami, wiele się dowiedziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Chciałam, przeczytałam i tylko mnie dziurami w uszach zaskoczyłaś :)
    Pozdrawiam, też z Sahary ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo miła lektura przy herbatce przed praca:) Dobrze, że zajrzałam bo też biorę udział w wymiance i nie wiedziałam o metryczkach:)

    OdpowiedzUsuń
  22. oj, mamy wspolny mianownik... kawa tylko z mlekiem :-DDD

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...