Obserwatorzy

sobota, 14 października 2017

Bombki u Agnieszki

Witam Was

Jutro 15 dzień miesiąca a więc kolejna odsłona haftów bombkowych w zabawie u Agnieszki 


 Tradycyjnie do wyszycia były trzy bombki i hafcik dodatkowy z sówką. 


Jedna z bombek  wyszyta cieniowaną muliną do kompletu tej z poprzedniego miesiąca . Sówka dała mi popalić, bo po pierwsze wzór był czarno biały, czyli taki,  jakiego wybitnie nie lubię. Do tego znienawidzone półkrzyżyki  i dość sporo kolorów muliny jak na taki mały wzorek. Ale warto się było pomęczyć, bo sówka jest super. Zresztą trochę sobie ułatwiłam, wzorek pokolorowałam kredkami, półkrzyżyki zamieniłam na całe i zrezygnowałam z jednego czy dwóch kolorów muliny, które niczego nie wnosiły
Z trzech bombek i trzech z poprzedniego miesiąca, powstały trzy  kolejne medaliony. 


Pytacie czasem skąd mam te medaliony i jak one wyglądają.  Kupuję na Allegro, te są średnicy 8 cm, można kupić np TU.
Medaliony oklejam magikiem  dwustronnie haftami w tym samym kolorze. Na rancie klejem na gorąco przyklejam ozdobne taśmy. Do medalionów kupuję specjalne zawieszki do bombek, do kupienia u tego samego dostawcy TU




Udało mi się też zagospodarować kolejne trzy hafty z tej zabawy, na kartkach oczywiście. Dwie pierwsze już pokazywałam



i ostatnia z sympatycznym jeżykiem 


I na dziś to już wszystko, dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze, które mnie niesamowicie mobilizują do dalszej pracy. 
Pozdrawiam i życze Wam słonecznej cieplutkiej niedzieli.


33 komentarze:

  1. Jeżyk i sówka słodziutkie :-DTe cieniowane bombki pięknie wyglądają :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu! Przepiękne są te Twoje bombeczki ,Wszystkie są Śliczne ,Ale najbardziej podoba mi się ta Cieniowana, Sówka, Cudeńko - Pozdrawiam Cię Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  3. Bombki są piękne, ale mnie najbardziej podoba się ten malutki jeżyk :) Pozdrawiam Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu swietnie oblepiasz te medaliony!!! Cos innego niż te zawieszki na płasko i ciekawie sie prezentują:) a sowka u mnie podobnie dała w kość ale była warta włożonej pracy;) sciskam ciepło!!! I miłej niedzieli zycze:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prawdziwie bombowe wyszywanki! Znów Aniu u Ciebie pojawiają się same piękności! Zazdroszczę Ci tego tempa:) Jesteś WIELKA!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku! Ileż pięknych haftów Aniulka :) Ten Jeżyk jest przeuroczy :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu wszystkie hafty i kartki śliczne, ale ten jeżyk jest rewelacyjny!
    buziaki niedzielne

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne hafty i prace, które z nimi wykonałaś!!!Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne hafciki! Bombeczki-medaliony sa rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne bombki a sówka wyszła rewelacyjnie! Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu, te medaliony są obłędne. Twoje kartki z haftami jak zawsze zachwycają; jeżyk skradł moje serce.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu świetne te twoje medaliony, hafciki na karteczkach też świetnie zagospodarowałaś :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu, cudne hafty i piękne medaliony z nich stworzyłaś. Karteczki też bardzo mi się podobają :) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne bombeczki! Super zagospodarowujesz swoje hafciki!

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne medaliony i karteczki też :) Bardzo podobają mi się te maleńkie haftowane bombeczki :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Aniu kurka Ty już dziś zamów choinkę do samego nieba byś miała gdzie te wszystkie Twoje piękności wywiesić. Pięknie znowu wszystko wyhaftowałaś i oprawiłaś jeszcze piękniej. Za podanie namiarów na medaliony dziękuję, szukałam właśnie. Buziaczki kochana. Śigam dalej bo zaległości mam ogromniaste.

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudne, cudne, cudne twoje medaliony :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. No i brawo. Ja nigdy nie robię pół krzyżyków tylko zawsze całe. I nie znoszę czarno-białych wzorów. Nigdy takich nie zbieram i nie używam, a tu jakoś też będę musiała się pomęczyć. Ja w tym miesiącu przez te imprezy i nie tylko, ze wszystkim jestem spóźniona. Za to Ty Aniu, masz już kolejny piękny komplet haftów, zawieszek i jeszcze karteczek, super :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świątecznie się u Ciebie zrobiło :) Super prace :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Same cudeńka pokazałaś Aniu :))
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne hafciki a na medalionach świetnie się prezentują.Nici cieniowane dają fajny efekt.
    Sówka i jeżyk super. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne są medaliony Anusiu. Wyobraziłam sobie choinkę wystrojoną w takie haftowane cudeńka, byłaby niezwykle oryginalna. Karteczki też świetne, zachwycają pomysłem i wykonaniem. Przesyłam uściski.

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne hafty i pięknie zastosowane.Fajnie wyglądają bombki w kolorach jesieni.

    OdpowiedzUsuń
  24. Aniu,ja nieustannie podziwiam Twoje misterne hafciki,robisz je tak pieknie i wspaniale wykorzystujesz,po mistrzowsku !!!
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Hihi też sobie ułatwiłam pracę z sówką. Pomijając jeden kolor i robiłam całe krzyżyki :).

    Twoje medaliony są cudne i super wykorzystałaś hafty na kartkach :).

    OdpowiedzUsuń
  26. Jeżyk, jezyk jest super :) Bombki oczywiście ślicznie Ci wyszły, medaliony pieknie prezentują ich urodę, ale jeżyk...:)
    I dziękuje za namiar, tym bardziej że mają bardzo przyjazny punkt odbioru osobistego dla mnie. Bo tak do mnie dotarło, że bombki przy naszej kici raczej nie wchodza w grę...
    Pozdrawiam
    I Aniu, absolutnie się nie przejmuj, że nie możesz czasami zostawić komentarza - ja już naprawdę nie mam sił do działania tego mojego bloga, więc na razie musi zostać tak jak jest..

    OdpowiedzUsuń
  27. Hafciki pięknie Ci wyszły:) Mnie sówka też dała popalić he he ale warto było męczyć się dla takiego efektu;)Twój pomysł na medaliony jest rewelacyjny:) aż szkoda, że sama na to nie wpadłam, a teraz już za późno, bo mam każdą bombkę w innym kolorze, na innej kanwie, itp. Oj może kiedyś;)
    P.S. Twój komentarz pod moimi bombkami zmobilizował mnie do wyhaftowania listopadowych bombek w całości.

    OdpowiedzUsuń
  28. Aniu,Aniu...Jakież bombowe piękności tutaj :)
    Hafciki wiesz,że ja wszystkie u Ciebie kocham i mogę je oglądać godzinami !!!
    Szkoda,że sówka dała Ci czadu,ale warto było,gdyż jest świetna,a ja wszystkie sówki lovciam zaraz po motylkach <3
    Medaliony to mistrzostwo !!! Są perfekcyjnie piękne :)
    A karteczki świetne,wzorki na nich zachwycają :) Jeżyk i bałwanki zwłaszcza ...są megaa :) Jeśli coś pominęłam to przepraszam,ale tyle tego piękna,że aż w głowie się kręci :) <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Przepiękne hafciki!!!Same wspaniałości:))

    OdpowiedzUsuń
  30. Aniu, uwielbiam Twoje XXX - karteczki są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jaki słodziutki jezyk :-) Medaliony piękne, zwłaszcza ten cieniowany :-)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...