Obserwatorzy

środa, 18 października 2017

Jesiennie i prezentowo

Witam Was

Nareszcie mamy prawdziwą polską złotą jesień. Taką pogodę to ja lubię. Cudne słońce, kolorowe drzewa i zapach jesiennych liści.  

A jak jesień to ja dziś prezentuję  kolejną pracę przygotowaną na zabawę u Uli, gdzie wyszywamy cztery pory roku, wg wzoru Moniki Blezień
Tym razem są to wzorki jesienne. 




Wybrałam sobie  5,5 wzorków i wyszyłam na kanwie z taśmy. 




A dlaczego akurat 5,5 wzorów ??? No tak mi pasowało aby owinąć nimi pudełeczko, które powstało z rolki po taśmie pakowej. Przykleiłam denko, następnie całość pudełeczka okleiłam tapetą i utrwaliłam lakierem akrylowym. Haftowaną taśmą okleiłam pudełeczko od zewnątrz.  Sorki za jakość zdjęć , ale robione w różnym oświetleniu



Może służyć do różnych celów, wiadomo rękodzielniczki potrzebują mnóstwa pudełeczek. Fajnie mieści się w nim kordonek ...... niech Was nie zmyli zawartość, czółenka mam  dwa ale frywolitka nadal czeka na swoje 5 min :-)



I kolaż dla Uli 




Moje jesienne pudełeczko wędruje również na
 #24 wyzwanie na blogu DIY



Oraz do Zielonych kotów na wyzwanie Kolory jesieni



Pudełeczko na pewno trafi do kogoś w formie prezentu więc zgłaszam go również do prezentowej zabawy u Reni  


A jak już przy prezentach jesteśmy to chciałam się pochwalić prezentem jaki dostałam od Uli  za udział w wyszywaniu czterech pór roku - lato. 
Piękną karteczkę i  zestaw różnych przydasi, które można kupić w sklepie Moniki 



Ula dziękuję bardzo za super upominek , wykorzystam wszystko na 100%.

I na dziś tyle, pozdrawiam Wszystkich serdecznie i dziękuję, że zaglądacie i komentarze zostawiacie. 

P.S. Kartkowa żabka chyba umrze z głodu w tym miesiącu :-(




41 komentarzy:

  1. Prześliczne jesienne hafciki. Wyszły świetne pudełeczka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne jesienne wzorki Monika wybrała, a wyhaftowane mają cudne kolory :).

    Super pomysł z pudełkiem :).

    Aniu nic się nie martw jeszcze jest trochę czasu i na pewno żabka będzie najedzona. Jeśli nie objedzona ;).

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już się zameldowałam, jak wiesz.;) A pomysł z jesiennym pudełkiem świetny!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne hafciki i wspaniałe pudełeczko powstało.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ha ha z żaby to się aż uśmiałam:-)
    Aniu jesień pięknie u Ciebie wygląda i super pomysł na wykorzystanie rolki po taśmie. Pięknymi prezentami Ulka nas obdarzyła:-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysł wyszły śliczne pudełeczka , a jesienne wzorki prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Napisałam i mi zżarło , chyba nie żabka bo przecież nie ma kartce piszę. Teraz będzie krócej :

    A tak na temat Aniu. Piękne. Ach te Twoje hafciki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu! Przepiękne hafciki i Cudowne pudełeczko, Gratuluję Ci Nagrody, A prezencik Wspaniały - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko jasne. Twoje hafciki Anulko zachwycają. Powiedz tylko , czy to jakaś cieniowana mulina, czy bawiłaś się w wiele kolorów? Tak czy siak efekt kapitalny. No i pomysł godny Ciebie. Rolka po taśmie pakowej. Czy już nic nie będziesz wyrzucać, tylko upychać po kątach? Hehehehe. Pozdrawiam serdecznie i znikam nadrabiać zaległości. Pa.

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu cudne pudełeczka przygotowałaś - haft jak zwykle mistrzowski:)
    ale to zdjęcie żaby jest rewelacyjne;)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. Aneczko, hafciki przecudnej urody, a pudełeczka bardzo pomysłowe i przydatne :)
    Moje czółenka też sobie tak czekają i ciągle mam nadzieję, że się doczekają :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastycznie wyglądają te pudełeczka. Twoje hafciki Anusiu zawsze zachwycają i potrafisz je wspaniale wykorzystać. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie umrze żabka, nie umrze. Na pewno jeszcze ją nakarmimy, ja też już swoje kartki mam gotowe, tylko czekają w kolejce do pokazania :)
    Aniu super są te haftowane wzorki i świetnie je zagospodarowałaś, fajne jesienne kolorki w sam raz na dzisiejszy dzień. Bo jeszcze do wczoraj słoneczko było, a dziś od rana mamy ciemno, buro i byle jak...

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniu, śliczniaste pięćipół i na rolkę/pudełeczko jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Aniu, jesienne pudełeczko jest urocze.
    Gratuluję prezentu od Uli, a co do żabki, to jestem pewna, że jeszcze co nieco wpadnie jej do pyszczka.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  17. Aniu, cudowne jesienne prace! pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo podoba mi się pomysł na ozdobienie pudełeczka po taśmie. Fajny wzór, cudne kolory - wyszła taka słoneczna, optymistyczna jesień :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne jesienne hafciki, a te czółenka to mnie nieźle zmyliły. Już myślałam że nasza Ania dołączyła do "frywolnego" grona.

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne hafciki jak nasza jesień.A czółenka myślę, że doczekają na swój czas.
    Idę dokarmić żabę żeby nie głodowała.

    OdpowiedzUsuń
  21. Aniu świetnie wykorzystałaś hafcik!

    OdpowiedzUsuń
  22. Aniu hafciki w przepięknej kolorystyce i co za tym idzie piekne pudełeczko! A żabka zapewne nie umrze, pracujemy po cichutku nad swoimi karteczkami:) została mi tylko Wielkanoc....sciskam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ślicznie wykorzystałaś swoje hafciki - uwielbiam używać rolek po taśmach, dlatego bardzo pochwalam takie projekty - są piękne, użyteczne i oryginalne. Brawo Aniu, Twój pomysł jest świetny :-) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetnie wykorzystałaś swoje hafciki.Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Recykling na całego! Śliczne puzderko! Serio, pomyślałam, że uczysz się frywolitki:)) Z takich prezencików na pewno wyczarujesz coś ładnego i pożytecznego:)

    OdpowiedzUsuń
  26. świetne pudełeczko powstało, no ale jakby mogło być inaczej, jak hafcik jest cudowny. Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  27. cudne hafciki i świetny pomysł na ich wykorzystanie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne, jesienne wzory, hafcik doskonały. Prawdziwa złota jesień zagościła dziś na Twoim blogu. Pudełeczko wyszło bardzo pomysłowe. Prócz pudełeczek,które nam się na wszystko przydają trzeba mieć jeszcze dużą ilość półek, półeczek, szuflad, szafek, zakamarków a najlepiej oddzielny pokój w mieszkaniu, żeby wszystko się pomieściło. Przynajmniej u mnie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  29. Aniu jestem zauroczona tymi przybornikami :)
    Są urocze,przydatne i recyklingowe :)
    Nooo i oczywiście fantastycznie ozdobione super hafcikami !!!
    Strasznie mi się podobają te jesienne motywy :)
    Pozdrawiam Cię i ściskam mocno :) Buziaki :* :* :*

    OdpowiedzUsuń
  30. Urocze hafciki!!! Przepiękne pudełeczka!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne wzorki, a ich zastosowanie rewelacyjne! Podziwiam Cię Aniu za te recyklingowe pomysły.
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękne te hafciki. Taką jesień lubię, w ozdobach:) Pudełeczko ślicznie wyszło i myślę, że znalazłoby się wiele jego zastosowań:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ślicznie i praktycznie :) Z tymi pudełkami Aniu to masz rację - ja kocham zbieram przeróżne pudełeczka, bo ileż tam można trzymać drobiazgów, skarbów! Prezencik wspaniały. Mam nadzieję, że w tym miesiącu uda mi się naszej żabce podsunąć jakiś porządny smakołyk zanim bidula padnie z głodu ;) Pozdrawiam serdecznie i życzę jeszcze miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  34. Prawdziwie jesienne pudełeczko-pojemniczek.Świetny pomysł i śliczny haft.

    OdpowiedzUsuń
  35. Jak jesiennie się zrobiło u Ciebie! Świetnie wykorzystany haft! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękne, jesienne hafty i świetne pudełeczko!

    OdpowiedzUsuń
  37. Ujmujące, jesienne, takie.. ciepłe hafty :) i pomysł nietuzinkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Hafty śliczne, takie ciepłe i bardzo fajnie wyglądają na pudełku :-)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ale fajny patent z resztką od taśmy. A hafty superowe.
    Dziekuje za udział w wyzwaniu DIY/ Kasia DT DIY

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...