Obserwatorzy

piątek, 18 maja 2018

Magia róż - SAL Start

Witam Was

Jedną nogą jestem już na lotnisku ale jeszcze  na szybko chciałam  zaprosić wszystkie Hafciarki do wspólnego wyszywania przepięknych wzorów autorstwa Moniki o romantycznym tytule " Magia róż" 
Wszystkie szczegóły SAL-u znajdziecie  TUTAJ 


Obserwowałam postępy w tworzeniu wzorów na Facebooku i wiedziałam od samego początku, że będę je wyszywać.  Zanim Monika ogłosiła SAL ja już miałam ok 500 krzyżyków na kanwie - wszystkich krzyżyków we wzorze jest 11.628. 
Czasu na jeden wzór mnóstwo bo do końca roku 2018. Mam nadzieję, że dam radę :-)

 Z powodu barku muliny  DMC musiałam zmienić paletę  na Ariadnę, więc pewnie kolorystyka obrazka nie będzie tak ładna. Wyszywam na kanwie  14ct w kolorze kremowym, wybrałam wzór z wiaderkiem bez książek. 
A na dzień dzisiejszy mój hafcik wygląda tak. 



Na wszelki wypadek sprawdziłam czy namalowana siatka się spiera pod wodą, stąd te rozmyte krechy :-)

Oczywiście hafcik leci ze mną na urlop więc pewnie trochę krzyżyków przybędzie:-)

Pozdrawiam Wszystkich serdecznie  





29 komentarzy:

  1. A już myślałam,że zrezygnowałaś z urlopu, bo 18-ty a Ania posta wstawia :)
    Wzory piękne widziałam u Moniki, ale ja tych wzorów czekających w domu na haftowanie mam tyle że ho ho i tylko wciąż brakuje na wszystko czasu :) Baw się dobrze na urlopie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu ja nawet jeszcze kanwy nie uszykowalam a ty już jedna różyczkę masz:-D Będę wyszywała w DMC więc zobaczymy jak będą sie różnić. Mam nadzieję ze wyrobi3 się w terminie.
    Udanego wypoczynku:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Będę kibicować. ja już też zaczęłam moje róże. Udanego wypoczynku

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne róże :-)Cudownego urlopu życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu! Różyczki to Piękny temat do haftowania, Będą na pewno Wspaniałe się prezentować - Pozdrawiam Serdecznie - Miłego wypoczynku

    OdpowiedzUsuń
  6. Będą piękne róże, udanego wypoczynku

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny wzorek.
    Baw się dobrze Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne wzory, na pewno hafty będą prześliczne.
    Miłego wypoczynku Anusiu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. będzie pieknie!
    Aniu spokojnego lotu i udanego urlopu życzę
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie też najbardziej ten wzór się spodobał spośród wszystkich, które u Moniki widziałam:) Powodzenia w wyszywaniu i miłego urlopu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu, udanego urlopu. Haft będzie wspaniały.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne wzorki, uwielbiam motyw róż :) Trzymam kciuki za łatwe i szybkie haftowanie :) Podziwiam i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ kuszące, piękne wzory. Będzie piękny obrazek! Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pieknie sie zapowiada rozany sal Aniu, milego wypoczynku, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Już jest ładnie, więc o koniec wcale sie nie martwie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Udanego wypoczynku i miłego haftowania :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapowiada się prawdziwa różana uczta Aniu:-) Pięknego wypoczynku:-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Aniu Ty masz odpoczywać tam i zapomnnieć o wszystkim, nawet o haftach. Hehehehe wiem jednak, że to Cie odpręża więc może i lepiej że wzięłaś te hafty. Czekam na efekty. Buziaczki Aniu.

    OdpowiedzUsuń
  19. Aniu widze ze sięgnęłam po większy hafcik! Brawo i zycze miłego i owocnego krzyzykowania :) no i udanego urlopu !!!:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super się zapowiada. Jestem ciekawa efektu końcowego

    OdpowiedzUsuń
  21. Aniu, piękny wzór wybrałaś. Miłego haftowania i urlopowania. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Będzie piękny, kusi ale mam inne plany na ten rok:) pozdrawiam ciepło i życzę udanego wypoczynku:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Aniu, dziękuję za dołączenie do zabawy :)
    Z tego, co już widać kolory dopasowałaś świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ooo i jeszcze jeden post :)
    Aniu,ależ to będzie piękne :)
    Już wspaniale się zapowiada :)
    Jeszcze raz życzę miłego urlopu :)***

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny początek jest zapowiedzią wspaniałej pracy. Aniu, z niecierpliwością czekam na efekty i życzę cudownie spędzonego urlopu :-))) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  26. Rewelacyjny pomysł z tym haftem, bo jest piękny. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękny haft się zapowiada. Pozdrawiam Aniu:)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...