Obserwatorzy

piątek, 8 listopada 2019

Podziękowania

Witam Was

No cóż czas biegnie nieubłaganie, wręcz bym powiedziała, że ostatnio jak by jeszcze szybciej. 
Przybył mi kolejny roczek, który na dodatek zmienił mi kod z przodu.
 Ale co tam dowód, co tam PESEL ja i tak  duchem czuję się młodo, gorzej z ciałem :-)

Wy moje  blogowe znajome, koleżanki i przyjaciółki  jak zawsze pamiętałyście o moim święcie.  
Otrzymałam całe mnóstwo dowodów sympatii, które sprawiły mi ogromną radość. 
Chciałam Wam serdecznie za to podziękować. 



Jako pierwsze, życzenia złożyły mi moje Przyjaciółki na naszym spotkaniu w Toruniu. I zrobiły to perfekcyjnie. Nie spodziewałam się niczego bo do moich urodzin było jeszcze prawie 3 tygodnie. A tymczasem ..... 
Dziewczyny wysłały mnie na spożywcze zakupy, w towarzystwie Hani. Sklep był blisko więc Hania przegoniła mnie po poligonie pod pretekstem szukania grzybów do jajecznicy. O dziwo z pozytywnym skutkiem :-)
A po powrocie zastałam taki widok 



 Torcik specjalnie zamówiony w toruńskiej cukierni rozpływał się w ustach.


A w pudełku znalazłam cudowny dzbanek i dwie filiżanki na herbatkę oraz odjazdową składaną kartkę, którą przygotowała Ela.





Był oczywiście i szampan z hartowanym korkiem, było sto lat i strzelająca tuba z mnóstwem 200 złotówek. 
Haniu, Danusiu, Elu, Justynko, Marysiu, Olu i Dorotko serdecznie Wam dziękuję za tą wspaniałą niespodziankę i cudowne urodzinowe przyjęcie !!!! 

Ale to nie koniec świętowania, bo gdy nadeszła ta właściwa data listonosz mało zawału nie dostał nosząc codziennie po kilka przesyłek. 

Dziękuję Wszystkim razem i każdej z osobna za pamięć, życzenia, cudowne kartki i prezenty. To były niezapomniane urodziny, które będę pamiętać długo.


Jak bym zjadła wszystkie słodkości, które od Was dostałam  to jak nic 10 kg więcej :-)

Za cudowne kartki dziękuję:




Za kartki i cudowne  prezenty dziękuję 

Lence 
za piękną kartkę i "przydaśki"



Lidzi  
za piękną kartkę, zestaw do haftowania, morską rameczkę-obrazek  i mnóstwo przydasi



Dorotce 
za cudowną kartkę i jej popisowy zestaw urodzinowy, możecie zobaczyć TU



Uli 
za cudna kartkę  papiery ryżowe i scrapowe i super przydasie



Marzence 
za świetną gigantyczną kartkę i super tekturki 


Ani 
za cudną kartkę, przepiękne wycinanki i całe mnóstwo przydasi kartkowych.


Ewie 
za świetną kartkę w kształcie kokardki i cudowne pudełeczko z przeznaczeniem na zakładki wraz z zakładkami. Więcej zdjęć prezentu znajdziecie  TU 


Zosi
która jak zawsze zadbała o moje duchowe przeżycia i podarowała mi dwie super książki, oryginalną portugalską zakładkę, piękne wycinanki i extra kartkę parawanik.  Wszytko zapakowała w drewnianą skrzyneczkę. 


Wiktoriiktóra jak co roku  zaskoczyła mnie prezentem. 
A w paczuszce znalazł się piękny Anioł, pudełeczka do składania od GoatBox  i śliczna rozkładana kartka. 


A na zakończenie zostawiłam najbardziej niespodziewany prezent jaki dostałam. To było ogromne zaskoczenie i jeszcze większa radość. 
A jest to przepiękny bukiet czerwonych róż, który przybył do mnie pocztą kwiatową 
od Gosi  
Jest on tym bardziej cenny dla mnie, bo przez całe moje życie nie dostałam nigdy kwiatów taką właśnie drogą. 



 I jeszcze jeden prezent zawitał w moje progi a mianowicie jest to wygrana w rozdawajce u Justynki  
Ręcznie malowana torba z motywem kaszubskim jest przepiękna a do tego zestaw serwetek, urocza  kartka i cudowny czekoladownik. Kto nie zna bloga Justynki serdecznie zapraszam, warto tam zajrzeć i zobaczyć jakie cuda Justynka maluje. 


 I to już wszystkie prezenty. Spory tasiemiec mi wyszedł. mam nadzieję, że dotrwaliście do końca. 
Jeszcze tylko ogłoszenia drobne :-)

Podsumowanie kolejnego etapu Salu z flamingiem pojawi się dopiero 19 listopada, więc jak ktoś nie zdąży podlinkować do żabki do 10 proszę przesłać mi mailem linka do posta. 
Przez najbliższy tydzień będę niedostępna i nie pojawię się na Waszych blogach, lecę podładować baterie przed zimą :-) 

To już wszystko, pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję za odwiedziny i sympatyczne komentarze. 




40 komentarzy:

  1. Takie urodziny to lepsze niż Mikołaj :))) Pięknie zostałaś obdarowana Anusiu i prawidłowo bo przecież jesteś naszym internetowym, dobrym duszkiem. Życzę Ci wspaniałego wypoczynku i mocno ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe urodziny dołączam się do życzeń : Wszystkiego o czym marzysz i czego pragniesz!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu ile cudownych prezentów, super że aż tyle dziewczyn o Tobie pamiętało. A ja sierotka nie miałam pojęcia że to tak równe urodziny były... jeszcze raz 100 lat Aniu. Żyj długo, zdrowo, szczęśliwie i bądź tu z nami jak najdłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super przyjęcie Dziewczyny Ci zgotowały, wspaniałe prezenty dostałaś ...
    Dołączam do życzeń, Wszystkiego co Najlepsze Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też nie wiedziałam, że obchodzisz okrągłe urodziny... Jeszcze raz wszystkiego dobrego Aniu oraz udanego wyjazdu. Ściskam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ojoj ale czad. Lat się ma tyle na ile się czujesz więc żadna cyferka z przodu nie ma znaczenia. Masz niesamowite znajome, koleżanki, przyjaciółki. Pozazdrościć. Aniu z mojej strony przyjmij również życzenia zdrówka przede wszystkim i tylko dobrych ludzi wokół Ciebie <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu kochana, piękne prezenty otrzymałaś, ale przede wszystkim liczne dowody pamięci i ogromnej sympatii :)) Kochana wszystkiego najlepszego, niech spełnią się Twoje marzenia, nawet te najbardziej szalone. Dużo zdrówka, uśmiechu i wielu życzliwych ludzi wokół siebie :)). Sto lat kochana!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu "sto lat" i baw się dobrze, ładuj baterie i wracaj do nas, będziemy czekać. buziaczki i usciski

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe urodziny , a to wszystko zadbały równie fajne dziewczyny jak ty , tym wiekiem, nie ma co się przejmować, ja mam wiele więcej , ale czuję się bardzo młodo duchem , Tobie zyczę wiele radości i zdrowia

    OdpowiedzUsuń
  10. 100 lat! Wszystkiego najnajnajlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  11. 100 lat 100 lat najlepsze życzenia :) ale wspaniałości dostałas :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu jeszcze raz wszystkiego najlepszego z okazji urodzin Aniu
    💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐
    Wspaniałe upominki i dowody pamięci dostałaś
    🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂

    OdpowiedzUsuń
  13. 100 lat Anu :)
    wspaniała niespodzianka:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne prezenty, wspaniala niespodzianka od przyjaciółek i cudowne urodziny. Kiedy otaczają nas dobrzy ludzie, to świat naprawdę jest piękny.
    Tego Ci życzę, dobrych ludzi wokół szczęścia i zdrowia, wszelkiej pomyślności i głowy pełnej pomysłów 😘.

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję pięknych prezentów.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkiego Najlepszego Aniu!!!
    Takie przyjaciółki to skarb:-)))
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Aniu ale cudne niespodzianki !!! Ja oczywiscie przyłączam sie serdecznie do zyczen i urodzinowo pozdrawiam :):):)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszelkiej pomyślności i dużo zdrowia :-) To będą niezapomniane urodziny :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dołączam się do wszystkich życzeń! Aniu, jesteś Dobrym Duszkiem blogowego świata:) Zdrówka życzę i niech twórcza wena nigdy Cię nie opuszcza!

    OdpowiedzUsuń
  21. Aniu sto lat w zdrowiu. A latami nie ma co się przejmować.
    Życzę Ci dalszej weny twórczej i wypoczywaj:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkiego najlepszego, zdrówka i uśmiechu na każdy dzień.:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkiego co najlepsze,zdrowia i 100 lat.Urodziny to miałaś wypasione i cudowne prezenty ,to czego potrzebuje artysta.

    OdpowiedzUsuń
  24. Anusiu jeszcze raz wszystkiego naj, naj i 100 w tak dobrej kondycji i komitywie;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Aniu kochana, żyj nam sto lat w zdrowiu i radości.
    Ale dziewczyny fantastyczną niespodziankę Ci przygotowały.

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow, pięknie zostałaś obdarowana! Odpoczywaj Aniu i ładuj akumulatorki:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne dowody pamięci i sympatii Aniu, ale przecież, jak najbardziej, zasłużyłaś sobie na nie. Ładuj akumulatory i szczęśliwie wracaj.Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  28. Anulka życzę Ci zdrowia,szczęścia i spełnienia wszystkich marzeń!!! 💐💐💐💐🥀🌹⚘🌻🌼
    Wspaniałą niespodziankę przygotowały dziewczyny w Toruniu,fantastyczną !!! Oczywiście drogą pocztową również przybyły cudnosci. Sto lat 🎉🎈🎁🎂kochana,pozdrawiam,ściskam i całuję 😘😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
  29. Wszystkiego najlepszego !! Ja przegapiłam taką cudną rocznicę, ale i tak przesyłam moc najpozytywniejszej energii i życzeń :) Duże buziaki !

    OdpowiedzUsuń
  30. Jeszcze raz wszsytkiego dobrego :) Takie przyjaciółki to skarb!

    OdpowiedzUsuń
  31. spóźnione, ale najserdeczniejsze życzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  32. To Ci się trafiły urodzinki. No cóż, nie zawsze miewa się takie okrąglutkie. Miło mieć taka pokaźną grupę oddanych przyjaciół. Pozdrawiam Anulko serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  33. 100 lat Aniu po raz enty;-) Niech Ci się wszystkie marzenia spełnią a życie będzie słodkie jak nasz tort :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Wszystkiego, co najlepsze! Spełnienia marzeń, nieustającej weny twórczej i samych radosnych dni. Wspaniałe prezenty dostałaś, a najbardziej liczy się pamięć.:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Aniu, niech się spełnią Twoje marzenia; te małe i te duże do spełnienia!!! Zdrówka, radości i ciągłej weny twórczej Ci życzę:))

    OdpowiedzUsuń
  36. Ojej, to mi się fajnie trafiło, że mogłam sprawić Ci taki prezent akurat w pobliżu Twoich urodzin :D dzięki temu mam podwójną radość że mogłam wysłać Ci paczuszkę:):):)
    Aniu, wszystkiego cudownego z okazji urodzin, zdrówka, nieustannych inspiracji, pomyślności w realizacji planów i marzeń:) ściskam i buziaki wysyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Przepiękne prezenty i karteczki. Urzekły mnie róże. Trafny i uroczy gest od Gosi.
    Jeszcze raz wszystkiego cudownego Aniu!
    Serdeczności wysyłam.

    OdpowiedzUsuń
  38. Aniu wszystkiego dobrego z okazji kolejnych urodzin. Liczba jest tylko liczbą, najważniejsze, że duchem czujesz się młodo i dobrze.
    Karteczki przepiękne, a niespodzianka od dziewczyn naprawdę miła ^_^

    OdpowiedzUsuń
  39. Jak to fajnie powspominać- jak to mawiała moja babcia...
    Szczególnie kiedy się było uczestnikiem tej tajnej misji specjalnej ;)
    Bardzo się cieszę, że niespodzianka się udała i będzie miłym wspomnieniem i wyjazdu i tych szczególnych urodzin.


    OdpowiedzUsuń
  40. Toruńskie przyjęcie wspaniałe - tylko pozazdrościć takich znajomych. Pozostałe prezenty również. A ja jak zwykle przegapiłam ten dzień, więc dziś składam Ci najserdeczniejsze życzenia urodzinowe :-)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...