Obserwatorzy

piątek, 6 grudnia 2019

Mikołaj rozdaje prezenty

Witam Was

Dziś zawitał do mnie Mikołaj z prezentami dla Was 


Dziękuję Wszystkich którzy wyrazili chęć przegarnięcia  prezentu niespodzianki  z okazji 6 urodzin mojego bloga. 


Nie spodziewałam się, że będzie Was aż tak dużo :-) Zgłosiły się 34 osoby. 
Mikołaj myślał i myślał  i wymyślił, że zamiast jednego prezentu rozda ich trzy. 
No chciałby obdarować Wszystkich ale niestety się nie da :-(
Tak więc wylosował trzy szczęśliwe losy, prezenty polecą


do Marzenki z bloga http://sennyocean.blogspot.com/


Wszystkim serdecznie dziękują za zabawę i urodzinowe życzenia. 

Jak ktoś przegapił posta z nowymi zasadami zabawy kartkowej na rok 2020 zapraszam TUTAJ



Pozdrawiam serdecznie 


31 komentarzy:

  1. Wow jaki ten Mikołaj łaskawy, a raczej Pani Mikołajowa.:) Ślicznie dziękuję Aniu i już się cieszę. Gratulacje dla Justynki i Marzenki, a Tobie Aniu też życzę udanych mikołajek.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja przegapiłam.:( Gratuluję dziewczynom!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dla dziewczyn,dziekuje za zabawe:)

    OdpowiedzUsuń
  4. O rany, ale się cieszę :))))))))!!!! Od roku nie wygrałam żadnego Candy, a tu taka niespodzianka w tym pięknym dniu!!!:)))))))) Dziękuję kochanemu Mikołajowi z całego serca i ściskam z całych sił ❤❤❤. Normalnie cieszę się jak małe dziecko :)))). Jeszcze raz baaaaaardzo dziękuję!!!❤❤❤ Milion buziaków posyłam Tobie kochany Mikołaju:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A z tych wrażeń zapomniałam jeszcze pogratulować Dziewczynom :))). Dziewczyny -gratulacje :)))

      Usuń
  5. Gratulacje dla wygranych, a Tobie Aniu dziękuję za miłą zabawę :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje dla wygranych. Mikołaj bardzo bogaty .

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu, moje wielkie gratulacje z okazji pięknej rocznicy :)
    Dziewczynom również gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje dla wszystkich wylosowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję koleżankom a Tobie Aniu życzę wspaniałego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluję Aniu masz wielkie serduszko:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu, dziękuję za zabawę, a zwyciężczyniom serdecznie gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu przeczytałam raz, drugi, trzeci i nie mogłam uwierzyć bo rzadko zapisuję się na Candy czy rozdawali, ale hasło niespodzanka podziało jak magnes😊.
    Uwielbiam niespodzanki. Dziś Aniu bardzo, bardzo dziękuję za Mikołajkową niespodziankę🎅.
    Gratuluję Justynce i Lence .
    I jeszcze raz dziękuję bardzo Aniu i pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje dla dziewczyn,dziękuję za zabawę Aniu,
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję Mici, Justynce i Lence:)))
    Uściski Aniu!

    OdpowiedzUsuń
  15. Mikołaj ma wielkie serducho! Gratuluję Zwyciężczyniom:)
    Buziaczki Anulka:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje! No a ja się nie zgłosiłam... gapiostwo do potęgi. Mam nadzieję, że kiedy gorączka sezonowa osłabnie, znów będę więcej tworzyć i przede wszystkim odwiedzać blogi, które naprawdę lubię.

    Dziękuję za udział w zabawie urodzinowej w Monikowych Pasjach i zapraszam do zaglądania.

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję wygranym,a serce Mikołaja do wielkich należy.Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje dla wszystkich zwyciężczyń a Tobie Aniu dziekuję za zabawę i trzymam kciuki za dalsze wspólne lata;)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję dziewczynom! A Ciebie Aniu pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratulacje dla wylosowanych !

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję dziewczynom. Tobie życzę dalszych sukcesów w tworzeniu. Zdrówka by dopisywało. Serdeczności, uściski i ppzdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratulacje dla Ciebie i dla obdarowanych :-)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...