Obserwatorzy

piątek, 24 lipca 2020

Dla maniaczek szydełkowania

Witam Was

Jestem ponownie po krótkiej przerwie. Dzisiejszy post nie będzie robótkowy aczkolwiek związany z rękodziełem. Przeznaczony jest głównie dla osób, zakręconych na punkcie szydełka.  Nie wiem jak Wy, ale ja ostatnio bez kordonka i szydełka to się w zasadzie z domu nie ruszam. Zabieram w podróż, na urlop, do fryzjera, do lekarza do autobusu. Ktoś może pomyśli że to zboczenie, ale przecież to cenne minuty które można spożytkować z korzyścią. 

Dziś chciałam Wam przedstawić całkowicie dziewiczy i nowy produkt 
Moniki - Igiełki MB 
A jest nim podróżny organizer na szydełka właśnie. 
Ten który Wam dziś przedstawiam jest prototypem i jest dostępny w sklepie TUTAJ  w cenie promocyjnej 39 zł. Jest ich 6 sztuk. 
Kolejne mogą się nieznacznie różnić, ale można będzie sobie wybrać materiał. Cena będzie z tego tytułu nieco wyższa. 

To tyle tytułem wstępu a teraz zapraszam już na szczegółową prezentację. 
Zdjęcia robiłam na macie do cięcia z podziałką, żebyście mieli orientacje co do wymiarów. Ale u Moniki znajdziecie dokładne jego wymiaru TU
Poniżej przód i tył zamkniętego organizera. 



Organizer zamykany jest na plastikową napę. 


Po otwarciu widać, że jest podzielony na dwie części. Na środku znajduje się wąska kieszonka na długopis. Lewa i prawa strona ma luźne klapki które zapobiegają wypadnięciu tego co jest pod nimi. 



Po podniesieniu klapek widok jest następujący 



Na stronie lewej mamy miejsce na nożyczki i wąską kieszonkę na igły dziewiarskie. Na stronie prawej mamy karabińczyk na znaczniki dziewiarskie a pod spodem dwie kieszonki na szydełka. 

Pod lewę i prawą częścią znajdują się dodatkowe kieszonki na ewentualny schemat, kartki, mały notesik. Ta z lewej strony jest pionowa a ta z prawej pozioma.



Jak dla mnie to jest to co potrzebuję, żeby zabrać ze sobą. A jest na tyle małe że swobodnie zmieści się po złożeniu do torebki.  

A poniżej  będę się jeszcze chwalić. Rzadko biorę udział w różnych rozdawajkach, ale tym razem się skusiłam na HOP BLOG na blogu DIY . Tym razem mi się poszczęściło i Karola wybrała mój komentarz . Taki prezencik od niej do mnie przyleciał. Dziękuję zespołowi DT za zorganizowanie zabawy a Karoli za cudny prezent.


Po drugie chciałam Wam się pochwalić, że wygrałam Aukcje charytatywny dla Lili Walczak i przeleciały do mnie cudowne torby  autorstwa Reni Walczak.  Poniżej wersja rozłożona i złożona 


Powiem Wam, że są świetne. Mieszczą się po złożeniu do torebki a po rozłożeniu pomieszczą sporo zakupów. 
Jeżeli macie ochotę wspomóc rehabilitacje Lili  to zapraszam Was na aukcję charytatywną TUTAJ. Można tam  jeszcze kupić takie torby.

I na dziś   już wszystko, lecę jeszcze na rowerek bo pogoda dopisuje. 
Pozdrawiam Wszystkich i dziękuję za pozostawione słówko. 






26 komentarzy:

  1. Gratuluję Aniu wygranej i tak fajnych zakupów. Zarówno torba jak i etui na szydełka są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! A zakupy super udane :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję, organizery widziałam u Moniki, piękne nagrody.

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu swietne swietne prace dziewczyn!!! Torby Reni faktycznie swietne, przyleciały do mnie trzy, widac ze Moniki organizer tez swietny, ja niestety bardziej w trase zabieram hafcik i igle ale tez kazdy czas chce zawsze dobrze wykorzystać :) no i w trasie zdecydowanie lepiej działa sie na szydełku :) a wygranych gratuluje ☺️

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny prezent-wygrana.
    A co do aukcji dla Lilianny, to są tam też dostępne śliczne kartki, owijki (ja wykorzystuję do układania na niej przedmiotów do zdjęć) i inne cudowności.

    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam z powrotem. Świetne prace. Wszystko godne polecenia. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  7. szkoda ,ze ja nie szydełkowa, organizer widziałam u Moniki no i gratuluje wygranych

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczny ten organizer, i do tego przepieknie wykonany :) gratuluje wygranych :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie szydełkuję, ale muszę przyznać, że organizer wspaniały. Aniu gratuluję super niespodzianek i wygranej licytacji. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny organizer :)
    Gratuluję wygranej. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  11. wspaniałości Aniu gratuluję :)
    a torba na słuszny cel a posłuży na długo:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu dziękujemy ❤️❤️❤️❤️❤️
    organizer świetny- bardzo mi sie podoba, ale dla mnie to bardziej na druty by sie przydał;)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  13. Organizer jest rewelacyjny a torby miodzio. Sama mam ochotę na nie, ale wolałabym te szare i chyba już ich nie ma 🤔🤔🤔

    OdpowiedzUsuń
  14. Organizer świetny i jaki praktyczny. Torba od Reni bardzo ładna i zajmuje
    mało miejsca w torebce. Przez takie torby szanujemy nasze środowisko:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Same wspaniałości i do tego przydatne :) Pozdrawiam Aniu

    OdpowiedzUsuń
  16. Aniu, super ten organizer. A o torbach Reni coś wiem:)
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  17. Organizer nie tylko funkcjonalny, ale też śliczny. Piękny materiał.:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo pomysłowy organizer, na pewno ułatwia podróżowanie z szydełkami, ja raczej podróżuje z czółenkami a do tego zwykła kosmetyczka wystarczy;-) Gratuluję wygranej i pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super organizer - już widziałam u Moniki. Piekne prezenty dostałas.

    OdpowiedzUsuń
  20. Przybornik hafciarski śliczny i na pewno sprawdzi się w praktyce. Upominki świetne. Masz nie lada powód do radości.

    OdpowiedzUsuń
  21. Aniu, dziękuję za świetną prezentację organizera, a przede wszystkim za okazaną pomoc i bezcenne rady.
    Nagrody przyjechały do ciebie wspaniałe. Torba bardzo mi się podoba, a dodatkowym plusem jest to, że można ją wygodnie złożyć i nie zajmie wiele miejsca.

    OdpowiedzUsuń
  22. Aniu piękne prezenty wygrałaś i śliczna torba. Uwielbiam takie właśnie bawełniane, bo można je łatwo wyprać i schować do torebki :). Co do szydełka to ja zawsze na wakacje je ze sobą zabieram :). Mało miejsca zajmuje, wszędzie można dziergać. Organizer bardzo mi się podoba, super jest. Tylko kolor mi nie odpowiada, ale może kiedyś i jaśniejsza wersja będzie to chętnie zakupię :). Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny jest ten przybornik. Musze rozważyć zakup. Choć szydełko to nie całkiem moja bajka, to przecież można tam włożyć czółenka i mały kłębek nici. Cudne upominki otrzymałaś i wszystko jak Cię znam Ci się przyda. Gratuluje i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale pięknie Ci się poszczęściło - gratuluję :-)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...