Obserwatorzy

niedziela, 5 lipca 2020

Święta w wakacje.

Witam Was

U mnie mimo że na dworze upał jak w piekle a w kalendarzu wakacje będzie  bardzo świątecznie. 
Będą dwie prace w bardzo podobnym stylu na Święta Bożonarodzeniowe i Wielkanocne. Banerki powiedzą wszystko.


W zabawie u Kasi Choinka 2020 od początku tego roku jak wiecie robię bombki haftowane na bazach styropianowych.Wróciłam ponownie do bombek patchworkowych bo ta zeszłomiesięczna karczochowa jakoś mi mniej pasowała. Tym razem hafcik po obu stronach ten sam, wykonany cieniowaną muliną. Trochę jest za jasna wiem, ale to taka próba była. 


A cieniowane muliny firmy Anchor dostałam w prezencie od naszego blogowego Anioła Justynki, kiedy to nieopatrznie zostawiłam u niej komentarz, że u mnie tylko dostępna Ariadna.
 Sami zobaczcie jakie cuda dostałam ( tej z bombki nie ma na zdjęciu bo była już w użyciu)  


Justynko raz jeszcze  dziękuję  za piękny prezent.

Na dwóch pozostałych częściach bombki tym razem zielony materiał typu lyckra, który co prawda świetnie się naciąga ale błyszczy się masakrycznie, zdjęcie temu zrobić graniczy z cudem.


A i robiąc te zdjęcia byłam całkowicie trzeźwa, to mój aparat robi takie "pijane" zdjęcia. 

Od spodu tradycyjnie wklejony ozdobny guziczek 


I tradycyjnie zdjęcie dla Kasi i mój urobek od początku roku.



Ale... oprócz styropianowych bombek mam też spory zapas styropianowych jajek. Postanowiłam więc na drugą zabawę Wielkanoc przez cały rok organizowaną przez Małgosię robić podobne ozdoby. Tak więc powstało moje pierwsze patchworkowe jajo z haftem. Tym razem postawiłam na haft z kwiatkami.


 A na dwóch pozostałych ściankach ten sam materiał co na bombce, tylko ozdobiony koronką. 


Na czubku jaja ozdobna szpilka a od spodu ozdobny guziczek.


A dla jajka zrobiłam małą podstawkę na bazie styropianowej oponki, owiniętej wstążką. Jajo pięknie stoi a oponka jest tak mała że spokojnie można ją schować np. pod trawką.


I w zasadzie już wszystko na dziś jeszcze tylko małe chwalipięctwo :-). 

Otóż moje folkowe wieszaczki zostały wyróżnione przez czytelników   bloga  DIY  w cyklu Inspiracje

Dziękuję Wszystkim, którzy oddali na mnie głos. 


Pozdrawiam Wszystkich, dziękuję za komentarze i życzę Wam dobrego tygodnia . 


41 komentarzy:

  1. Mimo, że wzór na bombce jasny, to jednak bardzo ciekawy. A muliny dostałaś bardzo ładne. Nie znałam takich.

    Gratuluję wyróżnienia, uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny ten twój urobek. Aż chłodniej się robi patrząc na te bombki. Gratuluję Ci wyróżnia. Zasłużyłaś.

    OdpowiedzUsuń
  3. trochę jasno wyszło, ale ogól nie pięknie bombeczka się prezentuje. Muliny piękne dostałas, nie miałam jeszcze styczności z taką cieniowaną :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne wyglądają bombki w zielonej wersji kolorystycznej :-)Gratuluję wyróżnienia :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje Aniu wyróżnienia, wieszaczki sa piekne :) A bombeczka i jajeczko jak zawsze zachwycające :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu piekna kolekcja się tworzy.
    Wyszywane ozdoby są przecudne.
    Gratulacje wyróżnienie Aniu bo wieszaczki przyciągają wzrok.
    Justynka nie tylko tworzy pięknie anioły, ale i sama jest Aniołem
    Pozdrawiam serdecznie 🌞🌞🌞

    OdpowiedzUsuń
  7. Mulina jest dobra na bombce. Kanwę ciemniejszą ;) Bardzo mi się podobają te Twoje prace do obu zabaw.
    Gratuluję wyróżnienia za wieszaczki.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wyróżnienia :)
    Bombki są rewelacyjne! :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjne bombki! Wszystkie razem wyglądają obłędnie! No i te Twoje cudne hafty! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. bombki bombastyczne jak zawsze:)
    wspaniałe wyróżnienie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu kochana, wiedziałam, że muliny świetnie wykorzystasz:). I tak szczerze to super wygląda wzór z tej jasnej, bo dodałaś ciemniejszą zieleń i powstał ładny kontrast. Wciąż zachwycam się jak wspaniale, dokładnie je wykańczasz z dbałością o każdy milimetr. Cudne obie prace!! I gratuluje wygranej, folkowe wieszaki są śliczne. Buziaki kochana!
    PS. Mnie też po głowie chodzą już bożonarodzeniowe prace i jedną już nawet zaczęłam robić :)).

    OdpowiedzUsuń
  12. W zasadzie to mogłabyś już otworzyć sklepik z wieszaczkami!
    A każdy piękny i niepowtarzalny
    Tym bardziej wyróżnienie zasłużone.

    Krzyżykowe bombki i jajeczka to już twój znak rozpoznawczy.
    Piękne ci one i urocze.
    Bedą cieszyć oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu, gratuluję wyróżnienia.
    Bombka i pisanka prezentują się wspaniale, bardzo podoba mi się ten błyszczący materiał, pomimo tego, że jest taki trudny do sfotografowania. Za to efekt - super!
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniu serdecznie gratuluję wyróżnienia, bo w pełni zasłużone - wieszaczki są cudne.
    Bombka i jajko też są śliczne.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wieszaczki śliczne, więc wyróżnienie zasłużone, ja jakoś w wakacje , nie mogę robić prac świątecznych, ale tak w ogóle to jakiś leń mnie opanował

    OdpowiedzUsuń
  16. Aniu wyroznienia serdecznie gratuluje, wieszaki swietne ale bomka i jajo rewelacyjne !!!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne te bombki ale i jajko bombowe :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Aniu trochę chłodem zaleciało ale pięknie. Czas tak goni, że to daleko nie jest aż tak daleko a Ty na pewno na Święta będziesz przygotowana i spokojna. Fajnych wakacji. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Aniu gratuluje wyróżnienia. Co do bombeczki to rzeczywiście fajniejsze sa takie od karczochów jak dla mnie delikatniejsze. Na jajeczka wskoczyły śliczne kwiatki. Pozdrawiam😘

    OdpowiedzUsuń
  20. Mi się haft podoba :).
    Jest jaśniutki ale przez, to taki delikatny :).

    Ooo, takich zbiorów muliny cieniowanej zazdroszczę ;).

    I bombka i jako są super :).
    Nie próbowałam nigdy takiej formy ozdoby...

    OdpowiedzUsuń
  21. Aniu gratulacje, wieszaczki są piekne, a wakcyjno świąteczne bombki cudowne i prześliczne, czarują magią świąt.:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Krzyżykowe piękności! A wieszaczki sa przecudne!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna kolekcja bombek Aniu, jajeczka wyglądają równie pięknie.
    Serdecznie Ci gratuluję wyróżnienia i cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Aniu! Cudnie haftujesz. Bombki i jajka są przeurocze:)
    Gratuluję wyróżnienia!

    OdpowiedzUsuń
  25. Z bąbki na babkę zastanawiam się czy jeszcze może być coś lepiej wymyślone.
    A tu znowu super bąbka a z tym zielonym błyszczącym kolorem świetnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję, ozdoby są rewelacyjnie, będziesz miała piękna choinkę i stroik wielkanocny.

    OdpowiedzUsuń
  27. Kolejne piękne patchworkowe prace :) Wyglądają zjawiskowo :)
    Gratuluję wyróżnienia ! Podziwiam i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudowności Aniu !!! Bombeczki jak zwykle zachwycają,a jajeczko otwierające ten cykl jest rownie urocze !!! Super kolekcje będziesz miała 😉 Gratuluję wyróżnienia,zasłużyłaś gdyż Twoje wieszaczki to dzieło sztuki !!! Pozdrawiam,ściskam i przesyłam buziaki z pochmurnego,deszczowego Krefeldu 😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
  29. Prześliczne prace, pięknie wykonane, zieleń świetnie pasuje do obu Świąt. Gratuluję wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne te bombki i jajka! Muszę ci napisać, ze świecący materiał zrobił na mnie wrażenie, fantastycznie się prezentuje na tych bombeczkach.:)Gratuluję wyróżnienia, zasłużone bez dwóch zdań.

    OdpowiedzUsuń
  31. Cieniowana mulina dała bardzo ciekawy efekt, uważam że kolory nie są za jasne :)
    "Pijany" aparat bardzo mnie rozbawił ;)
    Ja też często mam problem zrobić fotki czemuś błyszczącemu :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajny pomysł na wykorzystanie lycry, dzięki temu prace ładnie się błyszczą i wyglądają bardziej świątecznie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne, zarówno bombeczki jak i jajeczka! Wyobrażam sobie że lycra jest idealna na patchworkowe prace, właśnie ze względu na dopasowywanie się do kształtu.
    Anuś, gratuluję wyróżnienia:) Wieszaczki rewelacyjne!
    Buziaczki Kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękne prace, mulina super, jednak te zagraniczne firmy to i inna jakość i piękniejsza kolorystyka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. Pięknie rozprawiłaś się ze styropiankami i cudnie je ubrałaś.Świeta u Ciebie zapowiadają się bardzo kolorowo. Będzie pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  36. Paczłorkowe bombki podobają mi się od dawna! Muszę spróbować swoich sił :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Aniu piękny komplecik się szykuje - na choince będą zachwycać! cudowne hafty i cudowne ozdoby przygotowałaś. Widzę, ze emerytura Ci służy;) buziaki przesyłam

    OdpowiedzUsuń
  38. Miałaś rewelacyjny pomysł z tymi bombkami Aniu !
    Muszę przyznać, że takie ozdoby w wersji krzyżykowej to naprawdę wspaniała
    i oryginalna ozdoba na choince. Nie wiem czy byłabym zdolna wybrać jedną
    najładniejszą, spośród tylu piękności a do końca roku jeszcze trochę zostało :)
    Jajo również ślicznie się prezentuje. Brawo Aniu :)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  39. Śliczne są te bombki :) i masz już niezła kolekcję :) A cieniowane muliny są super :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Wszystkie prace przepiękne, mulina w multikolorze prezentuje się rewelacyjnie!!! :))

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...