Obserwatorzy

sobota, 20 kwietnia 2024

Spłocik - rękodzieło i przysłowia kwiecień

 Witam Was

Dziś już ostatnia moja praca na zabawę, w której biorę udział mianowicie  :

 
Wszystkie szczegóły znajdziecie TU i choć 1 kwietnia był Prima Aprillis to nadal obowiązują nas dwa przysłowia :

1. Ręka mistrza więcej znaczy niż narzędzie u partaczy.
2. Człowiek, który się nie myli, jest jak drzewo, które się nie pali.

Jak wiecie postanowiłam w tym roku wyszywać zakładki w tej zabawie. Miałam niezły orzech do zgryzienia,  które z przysłów wybrać. Skończyło się ostatecznie na przysłowiu numer jeden a z niego wzięłam wyraz  NARZĘDZIE  choć  do końca byłam przekonana, że jest ono w liczbie mnogiej i wyszyłam zakładkę  z narzędziami. Mam  nadzieję że Splocik mi tą pomyłkę wybaczy. Oto moja zakładka



i trochę szczegółów, dopiero na zbliżeniu zdjęcia widać jak nierówne są moje krzyżyki, ale wierzcie mi z daleka ich nie widać, a nikt się nie będzie jej przyglądał, bo nie takie jest jej przeznaczenie.



 Tradycyjnie zdjęcie na książce



I wszystkie prace jakie powstały w tej zabawie :


 I na dziś to wszystko dziękuję Wam Wszystkim którzy tu jeszcze zaglądają. Pozdrawiam



20 komentarzy:

  1. Fajna zakładka. W sam raz dla majsterkowicza, który również lubi czytać🙂
    Co do wykonania to nie mam żadnych zastrzeżeń i wszystko jest ok.

    OdpowiedzUsuń
  2. Znakomita zakładka Aniu, w sam raz dla mężczyzny, choć muszę przyznać, że niektórym paniom praca z narzędziami nie jest obca. Z moim astygmatyzmem nie widzę żadnych błędów, dla mnie ona jest idealna. Pozdrawiam cieplutko Aniu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Sprytnie wymyśliłaś, zakładka bardzo ciekawa i zgodna z przysłowiem.pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakładka idealna dla kogoś, kto lubi majsterkować. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł i piękne wykonanie

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna męska zakładka, Aniu. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna zakładka :) oryginalna!

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu świetna zakładka i interpretacja przysłowia- mnie sie podoba;) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna zakładka i wcale nie musi być pojedyncze narzędzie, bo jedno plus drugie, plus... - one zawsze występują w komplecie.
    Ja miałam miniony rok zakładkowy i to w kilku zabawach.
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  10. Oryginalna zakładka i to bardzo! Nie wydaje mi się, żeby ktoś aż tak blisko się jej przyglądał, a jako całość prezentuje się dobrze .
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolejna śliczna zakładka ! Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oryginalny i kreatywny pomysł. W ogóle: świetne zakładki. Pomysłowe, efektowne. PS Ta z serduszkami mi szczególnie przypadła do gustu. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super zakładka :D
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniale wywiązujesz cię z zabaw w postaci zakładek :-).

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj tam Aniu jakie nierówne krzyżyki🤫 Twoje zakładki są jak zawsze na najwyższym poziomie,zachwycają mnie niezmiennie 🥰

    OdpowiedzUsuń
  16. Tworzysz piękne zakładki.
    W przeciwieństwie do mnie nie robisz do szuflady, bo taka zakładka zawsze się przyda.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Takiej narzędziowej jeszcze nie widziałam. Idealna dla złotej rączki!

    OdpowiedzUsuń
  18. Haha ciekawy motyw Aniu 😅🤣

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...