Obserwatorzy

sobota, 4 grudnia 2021

Kalendarz adwentowy i rękodzieło i przysłowia odsłona ostatnia.

 Witam Was

Dziś ostatnia już w tym roku odsłona kalendarza adwentowego. Tak w zasadzie to prawie wszystko o nim już napisałam w TYM poście. Pozostał niestety  nie sklejony bo tak mi było wygodniej go wysłać. A jego odbiorca Agatka Baran z którą się wymieniałam zgodziła się na taką formę. Poniżej połączone banerki  z mojej i Splocika zabawy.



A wszystkie szczegóły znajdziecie  :
TUTAJ zabawa u Spolocika
TUTAJ  zabawa u mnie 

Mój kalendarz pokazywałam  Wam w zasadzie przez cały rok, bo tak go też tworzyłam. Dziś tylko poskładane pudełeczka w całość. 

W ramach wymianki i mojej zabawy,  wymieniłam się moim kalendarzem z Agatką. Dostałam od niej 24 takie fajne torebeczki. Ciekawość żeby je otworzyć była ogromna ale wytrzymałam do 1 grudnia.


 A oto co w nich znalazłam przez te kilka pierwszych  dni grudnia.


Powiem Wam, że była to naprawdę jedna z lepszych zabaw w tym roku i na pewno się zapiszę na kolejną jej edycję jeżeli takowa będzie.  Wiem, że to się wydaje jeszcze daleko ale śmignie te 11 miesięcy nie wiedzieć kiedy, więc jak macie jakąś wizję radzę się zaopatrzyć w 24 szt. pudełek lub torebek bo za chwilę będzie na Allegro wyprzedaż,  a potem to następne dopiero najwcześniej w październiku 2022. Ja tak na pewno zrobię. Sprawdziło mi się to w roku 2021. 

Druga zabawa prowadzona przez Splocika  to "Rękodzieło i przysłowia"


W grudniu Splocik zaproponowała nam takie dwa przysłowia:

1. Jak w Wigilię z dachu ciecze, jeszcze się zima długo powlecze. 
2. Rzecz darowana kosztuje zawsze drożej niż kupiona

A szczegóły grudniowe znajdziecie TU. U mnie w zasadzie trochę zaległa praca. Drugie z przysłów mi tu przypasowało. 
Nie wiem jak u Was, ale dla mnie takie rzeczy zrobione od serca, mimo że nie są idealne zawsze są droższe od tych kupionych. 
 A rzecz u mnie dotyczy kawałka prezentu ślubnego dla mojej córki, która to zamiast kwiatów ciętych zażyczyła sobie w prezencie wino. Kupiłam jedno czerwone dla Pana Młodego i jedno białe dla panny Młodej. Ale takie jakieś łyse było, więc  zrobiłam z nich Państwa Młodych.




Kiedyś dawno temu w 2015 roku robiłam już takie butelki. Jak ktoś ciekawy to zapraszam TUTAJ . Znajdziecie tam też linki do filmików którymi się posiłkowałam. Mam cichą nadzieję, że Splocik przyjmie taką moją interpretację.

 I na dziś tyle, pozdrawiam Wszystkich bardzo serdecznie i życzę owocnych przygotowań do Świąt. 



28 komentarzy:

  1. Na bieżąco śledziłam tworzenie przez Ciebie kalendarza adwentowego; wyszło super!!!
    Prezentem dla nowożeńców idealnie zinterpretowałaś przysłowie; eleganckie ubranka na butelkach, to niewątpliwie spora wartość dodana. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Powstawanie Twojego kalendarza Aniu śledziłam przez cały czas trwania zabawy - całość jest wspaniała.
    Prezent dla nowożeńców też bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kalendarz sliczny.Zabawy Super ogarnęłaś, u mnie w toku.Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny ten kalendarz takie systematyczne zabawy są bardzo dobre , w nieoczekiwanym momencie masz gotowy prezent pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne i pomysłowe kalendarze a butelkowe ubranka wyglądają uroczo😍

    OdpowiedzUsuń
  6. Śledziłam przez cały rok powstawanie Twojego kalendarza adwentowego i pomysł na wymiankę miałaś fajny. Jestem ciekawa, jakie upominki znajdą się w kolejnych torebkach kalendarza, jak dostałaś od Agatki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wykonałaś Kalendarz i także piękną Młodą Parę. :)
    Twój link i fotki dodałam do odpowiednich moich wpisów.
    Bardzo dziękuję za udział w zabawach. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kalendarz już widziałam ale winka robią wrazenie, aż szkoda ich opróżniać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdolna i pracowita z Ciebie dziewczyna. Kalendarz prezentuje się świetnie a butelki to sama ozdoba . Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  10. Butelki wyglądają super! A kalendarze są fantastyczne. Świetna zabawa z tym otwieraniem okienek. Pozdrawiam Aniu

    OdpowiedzUsuń
  11. Kalendarz wyszedł wspaniale, a ubranka na buteleczkach są bardzo pomysłowe :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super Ci wyszedł ten kalendarz Aniu, a buteleczki są zachwycające :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Haha butelki swietne i kalendarz takze, codziennie z ciekawością i uśmiechem otwieram kolejne pudełeczka! Dziekuje Aniu😘

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniu, cudny jest Twój kalendarz, bardzo estetyczny, elegancki. A para młoda to po prostu rewelacja.
    Miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  15. Kalendarz podziwiałam cały rok, ale i tak jestem nim dalej zachwycona:)
    Co do opakowania % to zawsze takie prace robią furorę na wszelakich imprezach:)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  16. Aniu zacznę od końca. Butelki są świetne! Buzia sama się uśmiecha, genialnie je ozdobiłaś!:). A Twój kalendarz adwentowy jest po prostu bajeczny! CUDNY!!! Ogrom pracy w niego włożyłaś, ale efekt powala.
    Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  17. Kalendarze super i Twój i Agatki. Jednak butelki są zachwycające :) Istny szał.
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  18. Fantastyczny kalendarz, Aniu. A butelki obłędne, to był świetny pomysł, żeby nie były takie "łyse".
    Dziękuję za odwiedziny, życzenia i wspólną zabawę urodzinową. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie się prezentuje Twój kalendarz w całości, "młoda para" również bardzo efektowna. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kalendarz rewelacja, bardzo fajny efekt końcowy (pomimo, że nieposklejany ;-) A butelki urocze i niepowtarzalne plus bezcenny bagaż emocji :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ta wymianka to rzeczywiście frajda:) Twój kalendarz Aniu już podziwiałam wielokrotnie i jestem nim zachwycona. Butelki w ubrankach wyglądają zabawnie i uroczo. Cieplutko pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak fajnie, że kalendarze adwentowe mogą być dla wszystkich, nie tylko dla dzieci. Już sobie wyobrażam Ciebie jak cieszysz się z każdej otwieranej paczuszki:) Az sama się uśmiecham :)
    A buteleczki urocze, pięknie wykonane, i zapewne winko z nich pite smakuje inaczej :)
    pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Prezent dla Młodych bardzo oryginalny! :) wspaniałe stroje :)
    A otwieranie takiego kalendarza adwentowego musi być super doświadczeniem... podziwiam, że wytrzymałaś do grudnia ;);)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny kalendarz adwentowy i ciekawie ozdobione butelki:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Podziwiam te malutkie hafciki, kalendarz z nimi jest uroczy :)
    Butelki bardzo mi się podobają :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kalendarz wyszedł wspaniały.

    OdpowiedzUsuń
  27. Kalendarz wyszedł świetnie. Aż chce się te pudełka przekładać :) A butelki wyglądają bardzo elegancko, jak na młodą parę przystało ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo podoba mi się Twój kalendarz, ale ilość przydasiów jakie znalazłaś w woreczkach mnie zaskoczyła :)
    Butelki wyglądają super !
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...