Obserwatorzy

sobota, 13 listopada 2021

Kalendarz adwentowy odsłona 11

 Witam Was

Tak w zasadzie tego posta miało nie być. Chodzi o Kalendarz Adwentowy, zabawę prowadzoną przez Splocika. Jej zasady znajdziecie TUTAJ  


 

A tak właściwie jej 11 odsłonę, o której poczytacie TU


Tym razem Splocik nie zadała nam żadnego konkretnego elementu, bo tak w zasadzie to już wszystkie 24 sztuki powinny być gotowe. Ja jestem chyba jedna z nielicznych, która swój kalendarz tworzyła cały rok i tak w zasadzie to on już jest gotowy. 
W listopadzie mieliśmy go tylko dopieścić i wykończyć. Jak wiecie skorzystałam w moim kalendarzu z gotowych pudełeczek, które kupiłam na Allegro. Miały tylko jedną wadę, były stosunkowo małe i moje hafciki też takie musiały być. 
Pudełeczka po złożeniu wyglądały tak jak poniżej. To kostka 8x8x8cm



W ich wnętrzu niewiele się mieściło


Starałam się na bieżąco coś tam wsadzać, głównie rzeczy które nam się mogą przydać na święta. Tak więc mam już pełnych 24 sztuk pudełek z haftem i zawartością. 

Tu jeszcze nie sklejone w całość.



Jako  że niestety nie posiadam jeszcze wnuków i nie mam komu podarować tego kalendarza, to sobie umyśliłam, że zorganizuję taką wymiankę kalendarzy. Możecie o niej poczytać TU.


Ale w związku z tym, że chętna na taką wymiankę była tylko jedna osoba to z nią się tym kalendarzem wymienię. A jest nią Agata Baran. Podobno Splocik zamierza  zorganizować drugą edycję tej zabawy w 2022 roku i mam nadzieję, że biorących udział  osób będzie więcej niż w roku bieżącym. 
 Swój kalendarz miałam ochotę skleić w podobną choineczkę jak na moim banerku ale chyba mi się to nie uda, a zresztą trudno by ją było w takiej formie wysłać. 

Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję Wszystkim za komentarze pod poprzednim postem.




26 komentarzy:

  1. Jak go nie skleisz i tak pięknie będzie wyglądał! Hafciki maleńkie, ale śliczne i tworzą efektowną całość. Pozdrawiam 😀

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne są te pudełeczka z haftami, super sie prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twój kalendarz Aniu jest fantastyczny, a każdy hafcik pięknie wpasowany.
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz piękną kolekcję pudełek a ten kalendarz zachwyca mnie z każdym nowym elementem bardziej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny jest twój kalendarz :) a tu lada chwila zacznie się już odliczanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne dzieło , już nie długo i będzie w użytku.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne są Twoje pudełeczka z hafcikami. :)
    Mój wpis nie zobowiązywał do żadnego wpisu z Waszej strony, bo jak na początku zaznaczyłam, teraz milczymy o kalendarzu, a jedynie pracujemy nad jego wykończeniem.
    Ja zaś wykonałam odsłonę 11 po to, by zaprezentować zbiory Waszych motywów.
    Pozdrawiam ciepło.
    Niemniej Twój Wpis jest przypomnieniem, że niebawem kalendarze zapoczątkują odliczanie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Naprawdę podziwiam za wytrwałość Aniu. Wspaniały kalendarz. Możesz o przecież wysłać tak jak jest, a Agata sobie sama choinkę ustawi :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Napracowałaś się Aniu ale efekt jest wspaniały.
    Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu, jakkolwiek posklejasz pudełeczka będą wyglądały wspaniale!
    Buziaki przesyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny wyszedł kalendarz i dobrze, że trafi do Agatki :) Życzę Wam dobrej zabawy przy jego otwieraniu.

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  12. ślicznie dobiłaś do końca :)
    zamysł kalendarza jest taki że zapisuje sie w nich karteczki z zadaniami bądż słodkimi uciechami /tak robimy dla chrześniaka i takie małe pudełeczka w zupełności wystarczają /śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu, cudne są te Twoje pudełeczka, hafciki takie piękne i staranne - ten kalendarz będzie po prostu rewelacyjny.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  14. Dla mnie nie musisz tych pudełeczek Aniu nawet sklejać, wyślij jak Ci będzie wygodnie je zapakować :) ale czekaj proszę na mój znak :) Hihi już się cieszę jak mały dzieciak i myśle co tam ciekawego wpakowałas:) uwielbiam niespodzianki !!!

    OdpowiedzUsuń
  15. O rety Aniu...jak to ślicznie wygląda, po sklejeniu będzie boska świąteczna ozdoba z niespodzianką 😊👏🎁
    Chyba się zapisze na kolejną edycję zabawy, zrobię kalendarz dla wnusi 😁
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne pudełka powstały w ramach kalendarza adwentowego. Jestem ciekawa czy i w jaki sposób je posklejasz :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wróciłam jeszcze raz do posta i doczytałam, że chodziło o choinkę :-).

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny pomysł na kalendarz adwentowy zrobiony z własnoręcznie wykonanych pudełek. Z pewnością można go będzie wykorzystać wielokrotnie :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Podziwiam Twoją wytrwałość i obowiązkowość. To będzie wspaniały kalendarz. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  20. Podziwiam! Życzę udanej wymianki:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny to jest kalendarz, nawet nie sklejany wygląda świątecznie.
    U mnie w tym roku zupełnie brak wytrwałości w kończeniu zaczętych wyzwań.

    OdpowiedzUsuń
  22. Taki niesklejony kalendarz też jest fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczny jest Twój kalendarz :) I wszystkie hafciki :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Aniu, cudny Twój kalendarz :-) W takiej nie poskładanej odsłonie też zachwyca :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nadrabiam covidowe tyły w czytaniu. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...