Obserwatorzy

poniedziałek, 26 czerwca 2017

Wróciłam i testowanie dla Igiełki

Witam Was

Melduję, że wróciłam. Urlop fajna rzecz tylko czemu tak szybko mija ??
Spędziłam go w najładniejszym zakątku Turcji - na Półwyspie Bodrum nad morzem Egejskim .  





Fotki z hotelu. Zwiedzania nie było, bo temperatura w okolicy 39 stopni w cieniu pozwalała mi  jedynie na leżakowanie pod parasolem  :-)
Z krzyżykami też było kiepsko bo igła się kleiła do łapek, więc tym razem był prawie  tylko "leżing i plażing" 

 Fajnie było, ale czas wracać do rzeczywistości.

Nic nowego rękodzielniczego nie powstało, ale mam Wam jeszcze do pokazania kilka kartek, które wykonałam przy okazji testowania kolejnych wzorków od Moniki

 Pierwszy wzorek krokusów, do nabycia w sklepie Moniki  TUTAJ




Kolejny testowany wzór to kwiatowy alfabet,  do  nabycia TUTAJ. Wielkość liter ( 55 x 60 krzyżyków ) w sam raz nadaje się na kartkę z monogramem, lub obrazek. Wyszyłam 4 litery 


I zrobiłam z nich moje pierwsze kartki sztalugowe  



Posiłkowałam się tym kursem, ale niektóre elementy zrobiłam po swojemu.
Zrobiłam z tyłu kieszonkę na życzenia i ewentualny pieniężny załącznik. 


Podparcie kartki zrobiłam w dwóch miejscach, na napisie i bardziej pionowo na ozdobnych perełkach 


 Wykorzystałam do zrobienia kartek dwa identyczne ozdobne arkusze papieru 15 x 15 cm














A dlaczego akurat te literki wybrałam do testowania  większość pewnie zgadła :-)
A jak       Ania 
D jak     Danuta 
H jak         Hania 
M jak  Małgorzata 

Jak ktoś miałby ochotę na taką kartkę, to są dostępne w  sklepie Igiełki na indywidualne zamówienie TUTAJ

No i to by było na tyle dziś. Pozdrawiam Was serdecznie, życzę pięknej słonecznej pogody i dziękuję że czasem do mnie zaglądacie, mimo wakacji i braku czasu :-) 


42 komentarze:

  1. Bardzo ładne karteczki, śliczne hafty. Fajnie że już wróciłaś,ale w ładnym miejscu wypoczwałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie wypoczywałaś :) palmy... morze...

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne monogramy sztalugowe- Bardzo mi się podobają. Serdeczności, Aniu, posyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu, zazdroszczę troszkę tego wypoczynku w pełnym słońcu i takiej wspaniałej scenerii.
    Piękne kartki, Twoje hafty są ich główną ozdobą.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj w Polsce Aniu, swietnie ze wypoczelas:) a hafciki bardzo ładne i piekne karteczki z nich powstały!!! Brawo Ty:) sciskam z Poronina:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne miejsce! Mój braciszek któregoś roku tam wypoczywał i dużo się nasłuchałam. Temperatury nie zazdroszczę, już się boję, bo do nas idzie ta fala upałów, chyba zamieszkam w lodówce;)
    Hafty i kartki piękne! Obiecałam sobie w wakacje spróbować paru innych form, może kiedy i ja takie pokażę;)
    Cieszę się że wspaniale wypoczęłaś:) Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu! Zawsze co dobre to się szybko kończy. Karteczki jak zawsze urocze. Hafciki z alfabetem bardzo mi się podobają - Pozdrawiam Cię Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow!!! Co za piękne widoki. Warto jednak raz na jakis czas zakosztować dla odmiany innych klimatów. Szkoda tylko, że był taki "skwar",. Jednak z pewnością
    odpoczęłąś i naładowałaś akumulatory. I już wpadłaś w swoje robótki, bo każda praca, która pokazałas zasługuje na podziw. Miłego tygodnia Aniu. Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  9. Bajkowe widoki,a leżing i plażing też są od czasu do czasu potrzebne,fajny urlop miałaś,karteczki są piękne,tak mi się te z monodramem podobają,że chyba na pięć minut wrócę do haftu i też sobie taką zrobię,pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne prace! Ale leżycho było pewnie nieziemskie:-D Buźka!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia z urlopu :) Hafciki perfekcyjne jak zawsze, a karteczki cudnie wyglądają i już zazdraszczam dziewczynom, ze takie cuda dostaną :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie Aniu, że już jesteś :-) Turcja przepiękna, ale ja jestem z tych co by im musieli dopłacić żeby w taki upał polecieli, mój M to się śmieje, że jeśli idzie o wakacje, to wyjątkowo jestem tania w utrzymaniu, bo do żadnych kurortów mnie nie ciągnie, a że urlopować mogę tylko w sezonie, to w tej materii mam mnie z głowy:-D. A hafciki są jak zwykle piękne i ślicznie je wkomponowałaś w osobiste karteczki. Buziaki:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. To się nazywa fantastyczny urlop, piękne widoki :)
    A karteczki są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastyczne wakacje,ale upały odstraszają mnie skutecznie,niby nie lubię zimna,ale za ciepło też nie lubię :) Cieszę się,że wróciłaś do nas zadowolona i wypoczęta :)
    Karteczki śliczne,perfekcyjne hafty można tylko podziwiać ♥
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Aniu ale miałaś pięknie!!
    ale w tym wypadku nie zazdroszczę, bo ze względu na Małą nasze morze i temperatura wystarczy;D
    Piękne hafty i piękne kartki, podziwiam ;)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  16. Znowu jakieś inne formy kartek - Aniu jesteś niesamowita ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  17. Dopiero wyjeżdżałaś i już? Urlopy są zdecydowanie za krótkie ale widzę, że byłaś w pięknym miejscu. Mam nadzieję, że udało Ci się Aniu wypocząć.
    Prześliczne są te karteczki sztalugowe, bardzo staranne i efektowne.
    Przesyłam buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  18. To się nazywa urlop i wypoczynek:) Aniu piękne karteczki, cudne hafty. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Aniutku miejsce na wypoczynek piekne, ale temperatury nie dla mnie. Dobrze, że była woda dla ochłody. Karteczki przecudne poczynilas. Takich sztalugowych to ja jeszcze nie robiłam. Chyba bede musiała sprobować, jak tylko wiecejczasu bedzie. Literki wybrałas prawidlowo. Cztery wspaniałe kobitki. Ktos gdzies slusznie zauważył, że zamiasdt M wstawic D i wszystko wiadomo w temacie. Ty własnie masz takie robotkowe ADHD. Dobrze, ze jestes Aniu. Buziaczki i tulaski posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne miejsce, ale jednak ja wolę zwiedzać niż leżeć, więc zazdroszczę tylko troszkę :-)
    Aniu, bardzo mi się podobają wzorki, które testujesz. W dodatku tak pięknie dobierasz papiery, ale to już pisałam wczesniej. Sztaluga to świetna forma, chętnie ją w końcu wypróbuję.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Byłaś w cudownym miejscu :).
    Patrząc na pogodę, to jutro i pojutrze też poczujesz się jak w Turcji ;).

    Wzorki Moniki są pełne uroki, a Twoje kartki cudne i te papiery jakie śliczne :).

    OdpowiedzUsuń
  22. Dobrze Aniu, że odpoczęłaś i zobaczyłaś ciekawe miejsce. Ciężko w upale tak dużym robić cokolwiek. Literki prześlicznie wyszyłaś i dziewczyny będą na pewno bardzo zadowolone :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Aniu, prześlicznie spędziłaś urlop, miejsce zachwycające i pogoda na pewno wymarzona, ale bardzo się cieszę że już wróciłaś bo przyszłam do Ciebie podziwiać piękne hafty - i karteczki też cudne poczyniłaś - sztalugi kocham najbardziej ze wszystkich konstrukcji kartkowych a Twoje są bardzo oryginalne z haftowanymi literami - super. Ściskam i pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Oj zazdroszczę takiego urlopu, musiało być wspaniale! Karteczki piękne, choć najbardziej mnie urzekła ta w czerwonych odcieniach. Pozdrawiam i zapraszam do swojego kącika! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. No nie mów Anulka że już minęły 2 tygodnie No ja wiedziałam że czas szybko leci ale że tak zapinkala,
    to jestem w szoku😱
    Karteczki fantastyczne i dobrze że wykonałeś je po swojemu, krzyżykowe poczynania, jak zawsze genialne 😁
    Uściski❤

    OdpowiedzUsuń
  26. Wspaniały urlop i przepiękne miejsce. Aniu, teraz taka wypoczęta, zrelaksowana i pozytywnie nałodowana pewnie dasz robótkowego czadu;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Aniu, najbardziej cieszy mnie to, że odpoczęłaś i wróciłaś do nas;) A jeszcze bardziej cieszy mnie to, że łapki Ci się ,,kleiły", bo w przeciwnym razie raczej nie odpoczęłabyś;););)Karteczki sztalugowe świetne! Gdybym miała ułożyć jakiś wyraz z literek naszych imion, to wychodzi mi ,,DAMA" ha ha ha;) Gdybyś którejś z DAM miała zamiar podarować taką karteczkę, to nie zapomnij o załączniku ha ha ha ha;) Pozdrawiam Cię Anulko gorąco, mocno ściskam i przesyłam moc buziaków;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i strzeliłam sobie ,,samobója"... Bo przecież Hania ma w imieniu pierwszą literkę ,,H"... Coś mi się ,,pozajączkowało z samego rana;););)

      Usuń
    2. No, ale zawsze przecież można Hani odjąć tę pierwszą literkę, prawda?

      Usuń
  28. Piękny miałaś urlop. Tak z ciekawości zapytam - wypoczywałaś w strefie polskiej, zgodnie z panującym trendem, czy międzynarodowej? Kartki śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  29. Oj Aniu! Byłaś we wspaniałym miejscu! Odpoczynek na pewno był udany i nabrałaś sił do dalszych blogowych prac:)))
    Hafciki niebiańskiej urody, cudowne są. Karteczki z ich udziałem są przesliczne, bardzo delikatne.Wszystkie karteczki bardzo udane:)Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  30. Wspaniały plazing a karteczki cudnej urody.Bardzo mi się pdobają.Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne widoki! widać, że akumulatory naładowane, bo wracasz z takimi karteczkami i to czterema od razu! Piękne te monogramy!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Karteczki są cudowne ANiu jak zawsze ! Kochana zdjęcia z wakacjii obłędne ! Zazdroszczę takiej pogody tymbardziej że u nas chyba lato się skonczoło :( Kochan odpowiadając na Twój koemnatrz,nad ty się zastanawiam gdzie ja te ciuchy zmieszczę, więc zapewne część będe oddawać. Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  33. Urlop - super sprawa, ale cóż to za widoki! Taką wakacyjną temperaturę to ja uwielbiam :) Twoje karteczki jak zawsze cieszą moje oczy. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Szkoda, że wakacje są takie krótkie. Gorąca nie zazdroszczę, ale miło, że pogodę miałaś gwarantowaną :)
    A kartki z monogramem wyszły Ci świetnie. Doskonale dopasowałaś kolory do papierowych motywów
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. Przepiękne miejsce :) karteczki są wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ależ piękne wakacyjne widoki, a karteczki z hafcikami przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Oj piknie tam! Te palmy....
    ale jak sobie pomyślę, że miałabym siedzieć tydzień nad tym samym basenem....coś by mnie trafiło! ...że o tych prawie 40 stopniach nie wspomne... idzie ugotować mózg na twardo!

    Więc... szacun Anulka! :D

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...