Obserwatorzy

sobota, 16 grudnia 2017

Boże Narodzenie na szydełku.

Witam  Was 

Grudzień strasznie szybko leci, Święta za pasem więc i roboty spory. Żeby ze wszystkim zdążyć staram się szybciutko zaliczyć grudniowe zabawy. Dzisiejsze prace, które są drobnymi  upominkami dla przyjaciół posyłam na zabawę u  Reni czyli Hand made świętuje cały rok. 


Oraz na  44 lekcję kreatywnego szydełka na blogu DIY- zrób to sam , gdzie robimy dowolną pracę świąteczną




Wpadłam z tym szydełkiem po uszy, a konkretnie ze śnieżynkami, a to wszystko przez Olę i jej kursik na blogu DIY zrób to sam 
Zrobiłam jeszcze dwie wg  kursu Oli ale zblokowałam sposobem Gosi i powiem, że ta wersja  podoba mi się bardziej.  



I kolejne wg kursu Oli ale  z krótszymi ramionami.



 A potem to sobie poszukałam innych wzorków i powstały kolejne. 






Wyszydełkowałam  jeszcze  ozdoby, na bazie takich plastikowych kółeczek , kursik TU .Tym razem z cieniutkiej włochatej włóczki, mają średnicę ok 8 cm.


 

Kolejny wzorek który trafił  na moje szydełko to dzwoneczek wg TEGO kursu. Ale tym razem nie zachwycił mnie bardzo więc powstał tylko jeden. Jest maleńki , wysoki na jedyne 3 cm. 



I kolaż 



Ostatnie "świeżynki" - śnieżynki, blokowane wczoraj , zdjęcia niestety w ciemnościach .




I tak sobie myślę, że póki co, to szydełko mi bardzo pasuje, więc pewnie coś tam jeszcze będę dziergać. 
Ale szydełkowe Boże Narodzenie uważam za zamknięte , czas zacząć dziergać kurczaki :-)

Na dziś tyle, dziękuję tym co znajdują jeszcze czas na pozostawienie komentarza.
Pozdrawiam serdecznie Wszystkich zaglądających.


31 komentarzy:

  1. Aniu same wspaniałości i śnieżynki i dzwoneczek. Bielusieńkie cudeńka. Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak Aniu to sie zgadza ze szydełko wciąga, zwłaszcza te sniezynki w tym roku u mnie na tapecie bo wzór mega prosty wiec szybko mozna robic je z pamieci! Twoje sa swietne, te swiezynki chyba szczegolnie mi sie podobaja:) sniegu nie ma to przynajmniej ośnieżymy szydełkowo choineczki nasze :) sciskam ciepło!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu, brawo! Szydełko to moja miłość, więc cieszę się bardzo, że się do niego przekonałaś, bo będę mogła podziwiać kolejne Twoje prace :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu, rozkoszne te śnieżynki.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne są te śnieżynki Aniu! I bardzo ładny wzór dzwoneczka, nie spotkałam chyba takiego. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale dobroci naszydełkowałaś, ale za to wszystko piękne, wszystko ładne. Same cudowności. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu same śliczności pokazałaś. Idzie Ci bardzo dobrze. A u mnie coś się wydarza w tym okresie i niestety muszę zająć się zupełnie czym innym niż powinnam

    OdpowiedzUsuń
  8. szydełko Cię Aniu wciągało i powstały przepiękne gwiazdki:)
    Podziwiam i pozdrawiam:)
    dziękuję również że dalej jesteś ze mną:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu, świetnie wychodzi Ci szydełkowanie, prace prześliczne!!! Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale u Ciebie super śnieżynkowo :) Piękne upominki :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale piękne śnieżynki i cudny dzwoneczek zrobiłaś Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu! Po prostu szydełkowy zawrót Głowy, Te ładne, te jeszcze ładniejsze , nic tylko podziwiać, Śnieżynki są piękne wszystkie, Te kółeczka spodobały mi się , A dzwoneczek prześliczny - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  13. Widać szydełko polubiłaś i super, bo fajne ozdoby dzięki temu powstały :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wreszcie dotarłam do Ciebie Aniu i co widzę? Zima na całego. Tyle śnieżynek wydziergałaś, że mi szczęka opadła. Piękniutkie są i tak se myślę, że choineczka w nie ubrana będzie rewelacyjna. Zapinkalasz szydełkiem jak mistrz. Gratuluję. Przyznam, że kusicie i Ty i Ola. Kto wie kiedy i mnie przyjdzie a szydełkowy powrót do przeszłości. Buziaczki Aniu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne prace Aniu!! Wpadły mi w oko te śliczne kółeczka:) Ja też lubię szydełko bo nie ma bałaganu:)) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. prześliczne są te gwiazdki!

    OdpowiedzUsuń
  17. Hi, hi, jak to fajnie ,mieć na sumieniu takie szydełkowe ozdoby:-) Radzisz sobie Aniu z tym szydełeczkiem bardzo dobrze. Uwiodły mnie te malutkie kółeczka, nie wiem czy zdążę na to BN ale na pewno spróbuję, mają w sobie elegancję i jednocześnie prostotę, czyli to co lubię najbardziej:-) Pozdrawiam znad śniezynkowego prania i usztywniania:-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Same wspanialosci Aniu, a te dzwoneczki to przeurocze, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowne szydełkowe maleństwa.

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyczarowałaś szydełkowe cuda - zima jak się patrzy, co jedna śnieżynka to piękniejsza i ciekawsza :-) Ja użyłam w tym roku szydełkowych śnieżynek do ozdobienia kartek - dodały magii i uroku. Twoje są wspaniałe i magiczne :-) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  21. Aniu, jestś uzdolniona w każdej dziedzinie:) Snieżynki super i baaaardzo uroczy dzwoneczek! Zachwycił mnie. Ja także lubię szydełko, ale zasiadam do niego rzadko:)
    Pozdrawiam serdecznie i gratuluję mnóstwa śnieżynkowej pracy!

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne są te śnieżynki Aniu, szczególnie te na kółeczkach. Z kurczakami będzie chyba trochę trudniej :)
    Przesyłam uściski.

    OdpowiedzUsuń
  23. Kurczaki ? Już ? Jeszcze śnieżynki nie spadły...
    Piękne Ci wyszły, subtelne i delikatne. W naszej Bibliotece Uniwersyteckiej stoi choinka tylko nimi ozdobiona - wygląda przepięknie. Zwłaszcza w takim miejscu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Fantastyczne śnieżynki :) Marzy mi się choinka ubrana jedynie w takie szydełkowe ozdoby, ale chyba już musiałabym zacząć je dziergać... ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudne! Przepiękne szydełkowe prace, a dzwoneczek skradł moje serce. Jest uroczy! Dziękuje za udział w zabawie Cyklicznego Szydełka. Pozdrawiam serdecznie DT DIY MAGDALENA

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...