Obserwatorzy

sobota, 9 grudnia 2017

Szyję sobie , lekcja 7

Witam Was

Dziś tak na szybko, w zasadzie post którego miało nie być. Jak w tytule widać dotyczyć będzie 7 lekcji szycia prowadzonej przez Renię. 


Za zadanie miałyśmy uczyć się szyć dzianinę, a do uszycia były czapki, kominy lub otulacze. Niestety  u mnie  nie było zapotrzebowania na takie uszytki. Moje dorosłe dzieci mają swoją wizję nakrycia głowy, wnuków się jeszcze nie dorobiłam, a w mojej szafie jest całe mnóstwo szalików, kominów otulaczy i czapek. Więc odpuściłam sobie tą lekcję. 
Ale maszynę i tak musiałam wytargać, a Renia zgodziła się na dorzucenie moich "uszytków"  do 7 lekcji. 
W zasadzie to sobie utrwaliłam lekcję 1 + 6 = 7 :-) czyli wszywanie zamków i szycie ściegiem francuskim.
A to wszystko za sprawą mojej córki, która pracuje w przedszkolu. A przedszkole zgłosiło swój udział w 18 edycji " Góra grosza" Zgodnie z zasadami tej zbiórki, grosiki należy wysłać do organizatorów w materiałowych torbach. No i chciał nie chciał, mamusia musiała te woreczki uszyć. 

Tyle tytułem nieco przydługiego wstępu.  Poniżej już efekt mojego szycia . 




Jak to ja mówię szału nie ma ale woreczki są. 
Woreczki są dość spore mają wymiar 17 x 27 cm. 
Do każdego musi się zmieścić ok 10 kg grosików. 
Wbrew pozorom te grosiki są bardzo ciężkie.
 W słoiczku 250 ml mieści się ich ok 2 kg 

I na dziś tyle. 
Pozdrawiam Wszystkich serdecznie i życzę słonecznej niedzieli. 


26 komentarzy:

  1. Widzę, że tak jak ja czekałaś niemal na ostatni dzwonek :)
    Pięknie sobie poradziłaś, dodatkowo poćwiczyłaś przyszywanie aplikacji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No i super wymyśliłaś - woreczki świetnie wyglądają i w dobrym celu uszyte.
    A że te grosiki ciężkie to wiem, bo moje dzieci też zbierają przez cały rok na tę akcję.
    Miłej niedzieli, Aniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu, no widzisz już sie przydaly woreczki i to w zacnym celu

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu, świetne te woreczki i super pomysł na przekazanie grosików.Oj, wiem, ile one ważą, bo nasza szkoła co roku bierze udział w akcji.
    Buziaczki, kochana.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne i uszyte w szczytnym celu:) Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka fajna akcja, pierwsze o takiej słyszę. Woreczki Aniu wyszły Ci świetne. Podziwiam za szycie zawsze i wciąż :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No patrz! U nas, od kiedy pamiętam, zbierają na Górę Grosza, ale nie miałam pojęcia jak wysyłają. Świetne woreczki! Też nie lubię robić czagoś niepotrzebnego, szkoda czasu.
    Buziaczki Anulka:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sle super pomysł Aniu na przechowanie grosików i na lekcje 7, tak sobie po cichutku myslalam co wymyślisz na te lekcje szycia no widziałam Twoj komentarz ze raczej sobie odpuszczasz.... Brawo za pomysłowość Aniu !!! Inpozdrowienia dla Córki bo to w sumie dzieki niej hehe :):):)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu! Bardzo ładne woreczki, Te cyfry obszyć to jest sztuka - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu tak jak pisałam to tylko zabawa i każdy szyje co mu odpowiada, ja tylko podpowiadam kolejne kroki.
    Woreczki wyszły świetnie i najważniejsze w szczytnym celu, może posłużą i w kolejnych edycjach?
    buziaki przesyłam i miłej niedzieli życzę

    OdpowiedzUsuń
  11. Cel piękny i woreczki super, wiele serca pomieszczą i poniosą je w świat.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne woreczki:) Nie wiedziałam, że te nasze grosiki są takie ciężkie... Pozdrawiam Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne woreczki.Nigdy bym nie pomyślał, że te grosiki są takie ciężkie.
    Fajnie sobie poradziłaś z aplikacjami:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny pomysł na transport grosików! I łatwo znaleźć nominały:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądają super :) Góra groszaków będzie miała super mieszkanko, a wszystkie przedszkolaki będą mega zadowolone :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Też zbieramy, ale czy do worków to nie wiem, zresztą nasze na pewno nie sę takie piękne:-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Aniu śliczne woreczki i fajny pomysł z tym oznaczeniem-chyba ze taki wymóg aby byly posegregowane. Ciężkie grosiki bo u mnie chłopcy zbierają do 50gr wszystkie drobiazgi a gdy pełne maja skarbonki wymieniają w sklepach i aż dziwie sie ile czasem z takiego zbieractwa mozna uzbierać. Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny pomysł na wykorzystanie woreczków.
    Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny pomysł, starannie wykonane. Bardzo podobają mi się. Szóstka z plusem!!!!Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny pomysł i fajnie wyszło Aniu. Dużo grosików pomieszczą Twoje woreczki:-)))
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  21. Aniulka Kochana! Tobie żadna techinka nie straszna :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Aniu, świetnie wywiązałaś się z zabawy. Zamiast odpuszczać lekcję wymyśliłaś coś innego :)
    Brawo! Same woreczki jak i zamki wyszły super!

    OdpowiedzUsuń
  23. Genialny pomysł :) U nas w szkole też zbierają, ale nie mają tak genialnych woreczków do sortowania, tylko słoiczki.
    Wyszły Ci świetnie, aplikacje też ślicznie wyglądają. Niech dobrze służą :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Sliczne woreczki. Piękna akcja. Niech woreczki służą jak najlepiej!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...