Obserwatorzy

niedziela, 15 lipca 2018

Czy polne kwiaty mogą się kojarzyć z wakacjami ?

Witam Was 

Odpowiadając sama sobie na zadane pytanie TAK.  Wakacje to lato, a jak lato to łany zboża, a w nich jak najbardziej polne kwiaty, czyli chabry i maki. 
I takim sposobem ogarniam  kolejne dwie zabawy :-)
 A mianowicie 



Oraz Zakładkowy zawrót głowy u Magdy, którego  tematem w lipcu są wakacje. 



Tak więc u mnie oczywiście zakładki, sztuk dwie i oczywiście haft krzyżykowy :-)
jedna z makami  - wg nieco zmodyfikowanego wzoru STĄD
 druga   z chabrami - wg wzoru STĄD 

Tyle teorii , czas na zdjęcia , niestety coś miałam dziś problemy z  aparatem i trudno było mi uchwycić faktyczny kolor haftu. 





Obie zakładki wyszywałam  nieoznaczonymi mulinami więc polecą też pod koniec miesiąca na zabawę do Moniki 



I na dziś tyle, zmykam jeszcze złapać resztki słoneczka. Pozdrawiam serdecznie i dziękuję wszystkim, którzy tu jeszcze zaglądają i znajdują czas na zostawienie komentarza. 


35 komentarzy:

  1. Zakładki jak zwykle śliczne. Podziwiam Twoje umiejętności hafciarskie.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooooo jakie śliczne. Przecież to od razu inaczej się czyta. Zazdroszczę talentu bo ja akurat w krzyżykach jestem zielona, choć mam kupione 3 kanwy z wzorem i tak juz leżą 2 lata.Może kiedyś spróbuję. Żeby tylko czasu było więcej na te wszystkie robótki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu śliczne zakładki z letnimi kwiatami :) Dziękuję za udział w wyzwaniu DIY i życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zakładki a makowa mi się podoba najbardziej. Buziaki:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zakładki z polnymi kwiatkami! Podziwiam Cię Aniu, bo jakoś nie mogę zabrać się do haftu, a mam wciąż do skończenia obrazek dla wnusia:(
    Pozdrawiam cieplutko:) U mnie z przerwami, ale wciąż pada.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne zakładki, uwielbiam je u Ciebie oglądać. I maki i chabry to zdecydowanie letnie kwiaty. Piękna praca :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cóż może być piękniejszego niż kwiaty? Prześliczne zakładki Aniu.
    Miłego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne obie ,ale makowa naj ,naj ...

    OdpowiedzUsuń
  9. Anulko wreszcie do Ciebie dotarłam. Zakładeczki prima sort jak zwykle. Chabry i maki uwielbiam. szczególnie jak mam czas przejść się na spacer i trochę ich pozrywać. Pozdrawiam ciepluteńko i lecę dalej. Pa.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne zakladki Aniu, a ja własnie spaceruje po blogach i troszke czytam ksiazke z zakladka od Ciebie Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolejne cudne hafciki i piękne zakładki :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zakładki, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Obie zakładki cudowne.:) Pozdrawiam milutko Aniu!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczne zakładki :) Mnie najbardziej urzekły maki są śliczne:)
    Powodzenia w wyzwaniach

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne są :) makowa w szczególności ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Te wzory są cudne!
    Nie wiem który bardziej mi się podoba :)

    A ja się z igiełką i mulina jeszcze nie żegnam...choć ten motocykl mnie o mało nie wykończył ;D....
    Ale dopoczęłam...o pewnie jeszcze coś tam wykrzyżykuję :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Aniu, jak polne kwiaty, to oczywiście lato. A zakładki są przepiękne i w sam raz do letniej lektury.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne są te zakładki! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Obie zakładki śliczne.Chabry i maki zawsze się kojarzą ze zbożem i latem.
    Pozdrawiam i miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  20. Maki i chabry i łany zbóż, to własnie najbardziej kojarzy mi się z latem, i to jeszcze tym na wsi (choć i u mnie nie brakuje tych widoków).
    Zakładki piękne, ale maki zdecydowanie wygrywają z chabrami.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  21. Oj Aniu cudne lato na zakładkach. Jak byłam mała zawsze było mi przykro ze w naszych zbożach nie było chabrow i Maków a na innych polach były. Potem juz wiedziałam ze to chwasty, niemile widziane na zasilanym zbożem polu:) ale uwielbiam te kwiaty!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne zakładeczki Aniu i krzyżyki jak zwykle perfekcyjne.Uwielbiam polne kwiaty, najbardziej chabry. Kiedyś chciałam mieć ślubny bukiet z chabrów, ale się nie udało, zabrakło czasu na zbieranie:-) Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Obydwie zakładki piękne i jak najbardziej kojarzące się z latem. Pozdrawiam Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Oczywiście, że polne kwiaty to lato i wakacje:) Uwielbiam bławatki i maki i rumianki jak razem kwitną w zbożu. To zawsze mnie rozczula.
    Zakładki urocze bo są i chabry i maki:) Ty zawsze Aniu pięknie haftujesz. Cudne!

    OdpowiedzUsuń
  25. Aniu! Przepiękne zakładki, Uwielbiam polne kwiaty - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  26. Pięknie wychodzą Ci te haftowane zakładki! Chabrowa jest cudna! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne,śliczne,cudowne zakładki Aniu !!!
    Uwielbiam polne kwiatki,a Twoje wyglądają jak żywe;)
    😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
  28. Obie zakladki sliczne, pozdrawiam slonecznie

    OdpowiedzUsuń
  29. Zakładki już podziwiałam na FB, ale przejść obok nich obojętnie jest ciężko :)
    Są prześliczne Aniu

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale dogodziłaś mi kolorystycznie tymi zakładkami, piękne są :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Aniu, te zakładki są cudowne - polne kwiaty zawsze kojarzą się z latem, wakacjami i sielskim klimatem. U Ciebie właśnie tak jest - kolorowe uroki lata. Pięknie :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu DIY, pozdrawiam i życzę powodzenia :-) Inka-art DT

    OdpowiedzUsuń
  32. Zakładki prześliczne. Zarówno chabry jak i maki zawsze kojarzyły mi się z wakacyjnymi wyjazdami do babci, gdy jako dziecko na polach i łąkach zrywałam kwiaty i bez opamiętania robiłam bukiety i wianki :-).

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudowne, jejku mam problem które ładniejsze, i chabry kocham i maki, ach ach, ale dałaś ciężki orzech do zgryzienia.

    OdpowiedzUsuń
  34. PRzecudne są te haftowane zakładki! Dziękuje za udział w wyzwaniu DIY. Pozdrawiam DT DIY MAGDALENA

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...