Obserwatorzy

piątek, 10 sierpnia 2018

Zakładek kilka


Witam Was 

Dziś post zakładkowy. Jak wiecie to taki mój obecny mały fioł. Miałam tych "fiołów" już kilka.
Były kwiaty z krepiny, wiklina papierowa, świeczniki decou a teraz przyszedł czas na zakładki.  Też macie takie "długie serie" w jednej technice ?


Zacznę od zakładki przygotowanej na zabawę u Magdy - w sierpniu zakładka w jednym kolorze.  




Wzór pochodzi z  "Twórczych Inspiracji", ale nie pamietam z jakiego numeru.  Oprawiona  tym razem w kartonik  wizytówkowy. Baza do zakładki, wykonanie własne.



Druga co prawda nie jest całkiem w jednym kolorze, ale jest cała niebieska w różnych jego odcieniach. Poleciała jakiś czas  temu w prezencie komunijnym do  fanki  koloru niebieskiego i kotów.  




Kolejna zakładka haftowana cieniowaną muliną haftem blackwork , wg tego wzoru



A jak już jesteśmy przy zakładkach to pokażę jeszcze jedną, wykonaną ze scrapowych papierów z wytłaczanym wzorem - wg kursu przygotowanego przez Inkę TUTAJ 
Na odwrocie naklejony zielony scrapek z chińskiego wykrojnika. 




Zakładki to u mnie taki dyżurny skromny prezent, więc posyłam je również na zabawę u Reni




 A haftowane polecą pod koniec miesiąca również do Moniki, bo wszystkie wyszyłam resztkami nieoznaczonych mulin

I tyle w temacie zakładek, pokazałam bieżącą na zabawę u Magdy i wszystkie zaległe . Wyszywają się już kolejne, tym razem testuję nowy wzorek u Moniki :-)

Teraz się z Wami żegnam na tydzień. Jadę się odstresować, dotlenić i nałykać jodu  nad Bałtyk.  Towarzyszy mi  Hania więc będzie się działo :-)

Pozdrawiam serdecznie Wszystkich wytrwałych, którzy mimo tropikalnych upałów czasem do mnie zaglądają.


32 komentarze:

  1. Uwielbiam Aniu Twoje zakładeczki, wiem co gadam bo dwie mam i używam z przyjemnością:-) Niby jestem monochromatyczna, ale przyznam, ze tym razem najbardziej wpadła mi w oko ta blackworkowa, jest taka delikatna. Szalonego wypoczynku dziewczyny, oj zazdroszczę Wam:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakładki przeurocze. Od razy chce się je włożyć między kartki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zakładeczki nam tutaj prezentujesz. Udanego wypoczynku życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakładki , wszystkie bez wyjątku sa cudne !!!
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu! Wszystkie zakładki są Przeurocze , Ale mnie najbardziej podoba się ta pierwsza - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakładki prześliczne, najbardziej podobają mi się te w niebieskich odcieniach. Pozdrawiam i życzę miłego wypoczynku

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zakładki Aniu. Wszystkie.Świetnie je w blogowych wyzwaniach rozdysponowałaś.Ja tymczasem na wakacjach siedzę i to bez igiełki. Strach się bać ile zaległości mi się robi. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zakładki na bogato, wspaniała różnorodność Aniu. Dziewczyny bawcie się dobrze, miłego wypoczynku!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czasem miewam takie "ciągi" ale zakładki robię rzadko - może i na nie przyjdzie czas :)
    Te z haftem są śliczne ale najbardziej spodobała mi się ta tłoczona - bardzo oryginalna.
    Pozdrów ode mnie Hanię i morze, miłego wypoczynku!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne te haftowane zakładki :-)Podziwiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cuda, cuda i jeszcze raz cuda :-) Wszystkie piękne, bardzo oryginalne, przepiękne są :-) Podziwiam, pozdrawiam i dobrej zabawy (a nie wątpię że taka będzie) Wam życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkimi zakładkami jestem zachwycona. Ja też mam bzika na ich punkcie - robię nagminnie. Nigdy się nie nudzą. I ogromnie się cieszę, gdy są używane.
    Twoje haftowane Aniu są przepiękne. Podziwiam!
    Udanego wypoczynku:) Uściski

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ zakładowo tworzysz !!! Slicznie :)
    Udanego urlopu zycze Aniu i twórczego czasu w gronie Hani :) sciskam !!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie zakładki są śliczne.
    Udanego wypoczynku Aniu :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Podziwiam te zakładki haftowane !!! Cudne są !!! Czerwono-czarna skradła moje serce ! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jesteś mistrzem zakładek. Podziwiam i wielki szacun za twoją wszechstronność. Życzę udanego odpoczynku.

    OdpowiedzUsuń
  17. Aniu wszystkie cudne:)
    piękne wzory a mistrzowskie wykonie mogę podziwiać i u siebie;)
    buziaki przesyłamy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak długo w jednej technice? Szósty rok:-) W międzyczasie próbowałam tego i owego, ale tylko haft matematyczny daje mi najwięcej satysfakcji. Zakładki piękne :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj tak, ja w tym roku mam serię, bo porządnie wzięło mnie na haftowanie :) A tak serio to staram się robić różne rzeczy, żeby ani mi (robiącej), ani Wam (oglądającym) się nie nudziło :) Aniu cudne zakładki, jak zawsze, te jedno kolorowe fajnie zawsze wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Aniu, od Twoich zakładek trudno oderwać oczy.
    Udanego wypoczynku.

    OdpowiedzUsuń
  21. Aniu zakładki fantastyczne tym razem naj ta z czerwienia ale wiesz to mój najulubieńszy kolor. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne!! Bardzo mi się podoba ta blackwork, cudna!

    OdpowiedzUsuń
  23. Super karteczki Aniu :) Kocia najpiękniejsza wg fanki kotów :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne zakładki i są zawsze bardzo miłym prezentem :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne zakładki.
    Dzięki za inspirację i link. Ja też zrobiłam kilka zakładek. http://kuchniaipasja.blox.pl/2018/08/Zakladki.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne zakładki -te haftowane to prawdziwy majstersztyk! Pozdrawiam Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Pięknie wyszły Ci te zakładki :) Ta z haftem blackwork wygląda niesamowicie :)
    Ja uwielbiam robić zakładki i chyba tworzę ich najwięcej :P

    OdpowiedzUsuń
  28. znam takie "fioły"... :) zakładki też bywają takim moim "fiołem" :)
    Ta na niebiesko z kotem fajnie wygląda :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  29. A moim fiołem jest podziwianie Aniu Twoich zakładek :)
    Niedawno u Magos komentowałam,że chciałabym wziąć udział w zakładkowym szaleństwie,ale niestety,nie dałam rady tym razem :(
    W 4 litery mnie trza kopnąć,to może w końcu mi się uda ...
    Miłego weekendu Anulka :)***

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...