Obserwatorzy

wtorek, 20 sierpnia 2019

Kolejna Szydełkowa chusta.

Witam Was

Dziś zapraszam na prezentację mojej kolejnej szydełkowej chusty. Bardzo się z szydełkiem polubiłam. Mam cały czas jakąś robótkę szydełkową w trakcie pracy. 
Niestety nie macham szydełkiem zbyt szybko i na taką chustę zchodzi  mi ze dwa miesiące, ale fakt też jest taki że dziergam jako przerywnik od innych rękodzielniczych prac. 
To jest już moja czwarta chusta. 


Ta ma wymiary 175 cm * 125 cm  * 88 cm. 
Została zrobiona z włóczki Alize Diva Batik, kolor 3282, szydełkiem 3,5 mm. 
Włóczkę kupiłam w sklepie Karoliny TU  .
Jest to 100% akryl, mięciutki, milutki. Włóczka super skręcona, dziergało się rewelacyjnie. W jednym motku 100 g jest 350 m włóczki, zużyłam niecałe 4 motki czyli jakieś 1300 m. 
Wzór jest bardzo prosty autorstwa Karoliny, TU filmik
Żeby nie było tak całkiem monotonnie troszkę go zmodyfikowałam. Co 8 rzędów wykonałam dwa rzędy słupków reliefowych,  od przodu i od tyłu.  
Wykończyłam chustę wg kursu Aurelii Lewickiej TU filmik
No i jeżeli chodzi o techniczną stronę robótki, to już wszystko, zapraszam do obejrzenia zdjęć. 








Chusta już jest u nowej właścicielki i nawet się spodobała :-).

Ja nadal na urlopie, ale udało mi się zainstalować #2 żabkę pod Salem z Flamingami, więc jak ktoś gotowy zapraszam TUTAJ. Żabka czynna do 10 września.


I na dziś wszystko, pozdrawiam serdecznie wszystkich, którzy tu zaglądają, mimo że mnie nie ma u Was. 




43 komentarze:

  1. wspaniała chusta :)
    ile to się trzeba napracować na taki efekt:)miłego odpoczynku:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekny kolor chusty-) dzierganie chust uzaleznia, cos o tym wiem-) pozdr.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ! Chusta prezentuje się ślicznie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne niebieskości i ciekawy wzór :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś byłam od szydełka uzależniona ale chust nie robiłam (jedną tylko bo się założyłam sama z sobą, że dam radę). Widzę, że dzierganie sprawia Ci Aniu przyjemność. Piękna chusta, stonowane kolory ... super!

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna chusta, z szydełkiem na razie mi nie po drodze

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna chusta Aniu, piękne kolorki.:) Pozdrawiam i życzę miłego wypoczynku.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudna chusta i jaka duża. Kosztowała ogrom pracy, ale efekt WOW. Świetna robota Aniu :-) i nie dziwię się, że się spodobała :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna! I na pewno cieplutka.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu przepiękna praca, swietnie sie na chuście układają kolory!!! No i niebieskości sa piekne!!! Swietna Aniu robota:):):)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna chusta, Aniu!
    Podziwiam, że to już czwarta, bo ja zabieram się za pierwszą od dwóch lat... tłumaczę sobie, że wełenka musi nabrać mocy ;-)
    Pozdrawiam serdecznie 😃

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolor nie mój, ale wzór bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam serdecznie Aniu

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu, chusta jest piękna. A jako że niebieska, to podwójnie piękna.
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniałą chustę stworzyłaś, jeszcze w moich ulubionych kolorach, przecudo! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jest absolutnie przepiękna. Cieniowania dodają jej uroku, no i te delikatne ażury - to jest to!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Aniu, wspaniałą chustę wydziergałaś. Podziwiam za cierpliwość i pracowitość.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna chusta, aż zapragnęłam spróbować, może się uda mi taką zrobić :) będę już szukać materiałów, pozdrawiam i dzięki za info z kursikiem :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Dane techniczne zupełnie do mnie nie przemawiają, ale chustą zachwycona jestem. Pięknie Aniu.Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna chusta - taka niebiańska :) I w kolorze, i w lekkości.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Szkoda, że chusta ma już właścicielkę, bo zakochałam się w niej od pierwszego wejrzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna chusta! I bardzo fajne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jesień za pasem wiec taka chusta na pewno się przyda - jest śliczna Aniu :)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  23. Aniu kochana chusta jest piękna ❤! Fantastycznie ją zmodyfikowałaś, śliczne wykończenie! Piękne odcienie niebieskiego ;). Buziaki i miłego odpoczynku!;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie wyszła:)
    Też wolno macham szydełkiem, dlatego zdecydowanie bardziej wolę druty;) ale podziwiam każdą, bo każda wymaga wiele czasu i serducha.
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczna i delikatna w sam raz na chłodne jesienne wieczory .
    Aniu to nie ważne ,że wolno praca idzie ..najważniejsze,
    że sprawia ci dużo przyjemności :}
    Efekt końcowy jest zachwycający !!!
    Pozdrowionka ślę :}

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudo prawdziwe!!! Zachwycająca chusta!!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Zjawiskowa :) piękne przejścia kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna chusta! Też robię swoją czwartą, jest to jednak tradycyjny virus;) Robię ją tylko w kolejce do lekarza, czasem, gdy nie jestem kierowcą, w autku, wiec zbyt szybko nie skończę;)
    Buziaczki Kochana:) Wypoczywaj:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękny kolor ma Twoja chusta. wygląda na bardzo mięciutką i z pewnością można otulić w czasie chłodku. Podziwiam zapał dziergania i wykonanie. buziaczki przesyłam

    OdpowiedzUsuń
  30. Kolor musi być piękny bo jedynie słuszny - niebieski, a cudo to jest moje i tylko moje. Anulko sprawiłaś mi nią ogromną niespodziankę. Dziękuję za tyle pracy. Jesteś niesamowita. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękna chusta w cudnych kolorkach :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetna chusta. Piękne niebieskości i błękity no i wykonanie perfekcyjne!
    A ja jakoś nie mogę zabrać się za moją szydełkową. Druty rozpanoszyły się u mnie niemiłosiernie:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękna chusta Aniu :) Ile by nie powstawała warto było

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczna chusta Aniu.
    A ja swoich nie dokończyłam i nie wiem kiedy to nastąpi 😥 nie ciągnie mnie do nich ...
    W pracach z igłą i szydełkiem okazałam się niekonsekwentna,w przeciwieństwie do Ciebie !!! Idziesz jak burza 😉

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja nie lubię akrylowych włóczek, ale ta chusta wygląda super:) Bardzo mi się podoba jak ułożyły się kolory z tej cieniowanej włóczki. Idę poszukac może mają coś bawelnianego w tym typie ;)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...