Obserwatorzy

piątek, 25 kwietnia 2014

Kolejne wyróżnienie i głosowanie

Witam Was serdecznie !
I znowu otrzymałam wyróżnienie tym razem od Czarnej Damy klik , banerek mogłam sobie wybrać więc wybrałam taki bo mi się spodobał


Pytania jakie zadała Czarna Dama :

1. Skąd pomysł na założenie bloga?
A to był czysty przypadek , pisałam o tym w pierwszym moim poście , jak ktoś ciekawy zapraszam  TUTAJ
2. W jakiej technice najlepiej się czujesz?
A w sumie wiele technik lubię , aktualnie jestem zafascynowana decoupage - ale raczej mistrzem nie jestem ciągle sie uczę.
3. Ulubione kolory i motywy w Twoich pracach?
Nie mam ulubionych kolorów i motywów, to wszystko zależy co i dla kogo robię. 
4. Czego nie potrafisz, a chciałabyś umieć?
Zdecydowanie nie potrafię frywolitki i sutaszu, O ile za frywolitki się raczej nie wezmę bo  te koronki to chyba jednak nie na moją cierpliwość , ale sutaszu się na 100% nauczę przynajmniej jeżeli chodzi o podstawy. 
5. Gdybyś mogła zmienić w sobie jedną rzecz, to co by to było? 
Z miłą chęcią oddałabym tak z 15 kg mojej wagi , może ktoś chętny ????

Dziękuję ślicznie za wyróznienie, jest mi niezmiernie miło, że mnie odwiedzacie i doceniacie moją pracę. Zabawy dalej nie kontynuuję z przyczyn jakie podałam TUTAJ

Witam serdecznie  nowe Obserwatorki :

Renatkę Walczak z bloga http://reanja.blogspot.com/
Karolinę Tomaszewską z bloga http://k-madebyhand.blogspot.com/
Krystynę Nurzynską  - bloga nie znalazłam, Krysiu jak takowego prowadzisz poproszę o linka 

No i na zakończenie jeszcze chciałam Was zaprosić na głosowanie do Danusi TUTAJ w 3 wyzwaniu " Tęczowa Wielkanoc" . Głosować można jeszcze dzisiaj do godz. 24:00. Głosowanie jest tajne, głosują osoby, które są obserwatorami bloga Danusi, przyznajemy 3 miejsca I , II i III. 
Dla przypomnienia moja praca w tym wyzwaniu ma numer 7  szczegóły znajdziecie TUTAJ
 

Ale oczywiście głosy można oddać na inne prace - jest ich 33 co jedna to ładniejsza. 

Życzę Wam spokojnego i słonecznego weekendu :-)

15 komentarzy:

  1. Wielkie gratulacje Aniu sypią ci się wyróżnienia jedno za drugim to dobry znak - dziękuje kochana za wszystkie przemiłe słowa które mi pozostawiasz buziaczki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog, fajna Ania to i wyróżniać trzeba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no widzisz same wyróżnienia, nominacje zsługujesz pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wyróżnienia i cieszę się że banner się podoba, to wiele dla mnie znaczy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje Aniu Moja kolejnego wyroznienia :) Juz glosowanie zakonczone hihih jestem bardzo ciekawa kto wygra ;) Buziaczki kochana

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję Aniu olejnego wyróżnienia:) a głosy oddałam, choć coraz ciężej jest wybrać- wszystkie prace są cudne:(
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu droga - pokaż mi drogę do twych igielników bo za chiny nie potrafię znaleźć u ciebie tego liku - będę wdzięczna papappap miłego weeekendu serce drogie Marii

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu tworzysz piękne prace :)) Dopiero teraz zobaczyłam, że otrzymałaś również wyróżnienie a ja tu do Ciebie z zaproszeniem po moje wyróżnienie :)). Pozdrawiam. Bogusia

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj Aniu. Gratuluję wyróżnienia! Wszystkie Twoje prace są piękne! Takie wypielęgnowane i wypieszczone. pozwolisz , że ,,zamelduję'' się u Ciebie na stałe? Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  10. PS. Ależ masz tych nominacji? Ale przyznam,że zasługujesz na nie. Jesteś wspaniała!

    OdpowiedzUsuń
  11. gratuluję wyróżnienia....zasłużone

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję wyróżnienia:)
    Pozdrawiam serdecznie Monika:)

    OdpowiedzUsuń
  13. GRATULACJE ! :) Super. Pozdrawiam.Bpgusia

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję Aniu! Należy Ci sie jak nic! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...