Obserwatorzy

poniedziałek, 10 października 2016

Kartki przez cały rok 2017 - edycja II - zasady

Witam Was

Niektórzy  się pewnie w czoło pukają, że dopiero październik a ja już pisze o  II edycji zabawy kartkowej w 2017 roku.
Ano moje działanie jest przemyślane.
II edycja zabawy odbędzie się z Waszym współudziałem na etapie projektowym, więc będzie wymagało od niektórych z Was pewnego przygotowania.
W dzisiejszym poście chciałam Wam przedstawić  nowe zasady.
Na początku może propozycja całorocznego banerka,  który myślę wiele wyjaśni







Spośród osób, które w 2016 roku zaliczyły min. 6 miesięcy wybiorę  - a może same się zgłoszą :-) 
11 dziewczyn, które przygotują tematy kartek na 11 miesięcy. W miesiącu styczniu tematy zostaną wybrane jeszcze przez mnie.  Jak już skompletuję całą wielką dwunastkę, banerek zostanie uzupełniony.  


Osoba, która będzie projektantką w danym miesiącu będzie musiała :

1. Wymyślić tematy kartek na dany miesiąc i podać mi  je do dnia 20 poprzedniego miesiąca. ( projektantka np. z maja podaje mi wymyślone tematy do 20 kwietnia)

2. Wykonać kartki na swój miesiąc i wysłać mi ich zdjęcia nie później niż 28 dnia poprzedniego miesiąca.

I tylko tyle !!

Ja w poście z tematami na dany miesiąc przedstawiam krótko Projektantkę  i jej bloga. Ze zdjęć  kartek które dostanę przygotuję banerek na dany miesiąc, na którym znajdzie się również adres bloga autorki .

Jaki minus ???
 Projektantka będzie miała do zrobienie w miesiącu poprzedzającym 6 kartek - czyli  3 z danego miesiąca i 3 do przodu.

Jaki plus ???
Projektantka w swoim miesiącu nie robi kartek, bo ma je już gotowe :-) Jeżeli ma ochotę pisze  jedynie posta i normalnie dodaje do żabki :-)


I to tyle zasad, mam nadzieję że zrozumiałe, jak nie  to pytać w komentarzach.
Jak ktoś chętny wystąpić jako gościnna projektantka w przyszłym roku proszę się zgłaszać z podaniem miesiąca. Może być w komentarzu lub na maila jak komu wygodnie.
Mam nadzieję, że chętne się znajdę i nie będę musiała wzywać do tablicy :-)
Cztery z Was już nieoficjalnie  się zgodziły,  proszę jeszcze o potwierdzenie.

Pozdrawiam Wszystkich serdecznie i życzę Wam udanego tygodnia.


33 komentarze:

  1. Wasza zabawa rozwija się w bardzo ciekawym kierunku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chętnie wezmę udział w kontynuacji zabawy:) Mogłabym również spróbować swoich sił jako projektantka:) Ale to zależy już od Szefowej zabawy:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mogę w dowolnym terminie, nawet na początku roku:) Choćby i luty:)

      Usuń
  3. Aniu, i ja chciałabym kontynuować zabawę :)
    Projektowania trochę się boję, ale jeśli jeszcze trochę popodglądam doświadczone blogowe Koleżanki, to może w lipcu lub sierpniu dałabym radę. Zdecyduj, Aniu.
    Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anulka raz kozie śmierć ,mogę zostać projektantką ,jeśli tylko weźmiesz mnie pod uwagę .
    U mnie w grę wchodzi wiosna,najlepiej marzec(haha taki prezent na urodzinki ),gdybyś brała to pod uwagę .
    Oczywiście kolejny rok będę się bawić ,w końcu trzeba szlifować swój warsztat karteczkowy.
    Miłego dnia kochana,buziaczki i przytulaski

    OdpowiedzUsuń
  5. Postaram sie w przyszlym roku wziąć udział☺

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, że uda mi się w przyszłym roku też wziąć udział w twojej zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie! Poproszę o sierpień, bo lipiec mam wolny i mogę zrobić dowolna ilość kartek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu mam nadzieję że uda mi się i w przyszłym roku dalej szlifować technikę kartkową. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu jakby co to mnie też możesz wziąć pod uwagę ;)
    a co, jak sie bawić to na całego:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu, ja też się bawię dalej. Bycie projektantką to zobowiązujące zadanie i trochę mam stracha, ale jakby nie znalazło się 11 chętnych (myślę, że się znajdzie:), to mogę spróbować. Tylko wtedy bardzo bym prosiła miesiące wakacyjne.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne zasady. W tej chwili nie załapuję na projektantkę ( ? ) , chyba że kredytowo zaliczysz mi miesiące które jeszcze przed nami :)
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja oczywiście będę się z Wami bawić :) ale tyle chętnych już jest, że ja w odwodzie będę ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Anulko Ty wiesz, że ja słabo z tymi karteczkami, ale jak szaleć to szaleć. Chętnie wziełabym swój miesiąc, jeśli jeszcze nikt go nie obsadził. Zabawa będzie przednia. Buziaczki i pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy pomysł Aniu, połączony z dodatkową promocją blogów. Na pewno nie zrezygnuję ze wspólnej zabawy a jeśli zechcesz to z przyjemnością mogę zostać projektantką w dowolnym miesiącu. Cieplutko Cię pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Fantastyczny pomysł, Aniu na całoroczną zabawę; i na pewno nie za wcześnie o tym piszesz. Życzę Tobie i uczestniczkom wielu ciekawych pomysłów, szczególnie zaś projektantkom :) Pozdrawiam cieplutko tuląc do serca <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Aniu, potwierdzam wcześniejsze ustalenia. Mój jest maj;)
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny pomysł.Chętnie się bawię :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też chętnie będę robić kartki w przyszłym roku. I mogę też zostać projektantką, a co tam jak się bawić to się bawić :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cieszę się z przyszłorocznej zabawy:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. ja się postaram bawić dalej, bo u mnie to różnie bywa. Aniu, ale Twoja zabawę uwielbiam:-D

    OdpowiedzUsuń
  21. Kurcze, już myślałam, że gdzieś mi rok zwiał, a przecież nie tykałam naleweczki ;-) Bardzo fajne zasady Aniu ja mam teraz tyle scrapków, że chętnie się pobawię z Tobą. I chociaż tak daleko nie planuję, to nawet do tego projektowania mnie ciągnie szczerze mówiąc, więc jak by Ci brakło chętnych..., do końca roku sześć odcinków zaliczę na pewno:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kochana Moja, zabawa rozwineła się machinalnie!Jestem pod wrażeniem, a tym bardziej muszę powiedzieć, że ile uczestniczek naszych kochanych wzieło udział! Na prawdę rewelacja !Ja ciągl e chce się dołączyć, ale jednak się nie wyrabiam, zawszee coś :( Ale może następna edycja sie uda :) Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Podoba mi się zabawa, na pewno będę się bawić dalej :) Najbardziej podoba mi się manie tylu karteczek przed świętami - haha :)
    Co do projektowania, to nie wiem czy się nadaję, ale jak mnie szefowa wywoła, to będę się starała :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  24. No jakże mogłabym Cię zawieść Anulko;) Oczywiście, że bawię się dalej, bo zabawa bardzo mi się podoba, za co kłaniam Ci się nisko;)Po pas ha ha ha ha ha;)A pewnie myślałaś, że niżej? Nie dam rady, bo boję się, że dysk mi się przemieści;););) I oznajmiam wzdłuż i wszerz, że też chcę by u Ciebie gościnną projektantką;)Jeśli miesiąc luty nie zajęty przez nikogo, to ja zamawiam;) Pozdrawiam Cię cieplutko i przesyłam buziaczki;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Super Aniu, zrozumiałe wszystko i chętnie nadal będę sie bawić:)!!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow! Aniu, zabawa będzie świetna, jak i ta obecna.Powstało masę cudnych małych dzieł, gratuluję Ci zabawy!
    Będę podglądała:) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie za trudne zasady:) Bawię się z wami:)

    OdpowiedzUsuń
  28. O, i ja też będę się bawić dalej. Podoba mi się kartkowanie, a najbardziej ilość karteczek na zaś. Zasady przyjęte ze zrozumieniem. Jakby co to ja też mogę być chętna na gościnne projektowanie, ale raczej luty, marzec, kwiecień. Maj juz zajęty. Od czerwca do września bedą kłopoty techniczne ( wakacje prawdopodobnie) A jesienią jak co roku szykuję się na kiermasz bożonarodzeniowy ( no chyba że za rok go nie bedzie 😉) No chyba, że wiosną już sobie naszykuję i bedą czekały do jesieni 😀
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Całkiem fajny pomysł. Z przyjemnością będę śledzić kolejną edycję, a jak tylko czas pozwoli to się będę przyłączać.

    OdpowiedzUsuń
  30. A ja się do tej pory nie bawiłam ale w tym roku spróbuje swoich sił :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Czy ja też mogę dołączyć do zabawy w miarę moich możliwości czasowych? :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...