Obserwatorzy

sobota, 15 lipca 2017

Boże Narodzenie w 3 odsłonach

Witam Was

Mamy środek lata a u mnie dziś Boże Narodzenie. Jakoś dziwnie wyglądają prace świąteczne w lipcu, aczkolwiek mam wrażenie, że w grudniu były dni cieplejsze niż teraz są noce. 
Kto to widział 10 stopni w lipcową noc ?. Mało tego ponoć były miejsca w Polsce gdzie spadł śnieg. Pogoda zwariowała, więc  w zasadzie nie powinny dziwić nikogo klimaty bożonarodzeniowe w środku lipca :-)

Ale w końcu są wakacje, ruch na blogach znikomy, mało kto ma czas na czytanie, pisanie i komentowanie. Postanowiłam więc, że wszystkie świąteczne zabawy wrzucę do jednego posta. Mam nadzieję że organizatorki wybaczą taką kumulację :-)
 Banerek zbiorczy 


Jako, że dziś 15 dzień miesiąca to zacznę od Agnieszki i zabawy całorocznej w bombkowanie, szczegóły TU 

W tym miesiącu wzorki do wyszycia były takie 


Pierniczki miały być dwa , ale został mi taki kawałeczek kanwy na który idealnie zmieściły się 3. Póki co  trafiły do pudełeczka do późniejszego wykorzystania. Z bombek po dobraniu czwartej z wcześniejszych zapasów powstały dwa kolejne medaliony. 




%%%%%%%%%%%%%%%%%

Jako druga  dziś kolejna kartka w zabawie całorocznej u Inki. W tym miesiącu Inka zaproponowała wakacyjne klimaty w tematyce świątecznej. Na kartce miały się znaleźć patyczki do lodów, lub słomki do napojów. Szczegóły TUTAJ . Przyznaję, że pomysły Inki co miesiąc mnie zaskakują, ale jakoś dotychczas zawsze udało mi się coś wymyślić. Tym razem użyłam plastikowych słomek do napojów do zrobienia choinki. Powstała taka całkiem prosta karteczka .



Jak by ktoś miał wątpliwość , że to rurki do napojów to poniższe zdjęcie chyba je rozwiało :-)


&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

I ostatnia świąteczna zabawa u Uli , dzie w tym miesiącu króluje Święta Rodzina .  Przyznaję bez bicia, że mimo że jestem wierząca i praktykująca nie przepadam za takimi klimatami na kartkach. Ale oczywiście kartka powstała, znowu prosta do bólu, recyklingowa. 



I to na tyle dziś , jeżeli chodzi o klimaty bożonarodzeniowe. Zostały mi do zrobienia kartki na moją kartkową zabawę. Tu jestem całkowicie w lesie, wymyśliłam sobie kartki z haftem. Póki co mam wybrane hafty, ale nie postawiłam jeszcze ani jednego krzyżyka :-)


Na zakończenie mam jeszcze do Was pytanie. Czy któraś z Was wybiera się w tym roku na Warsztaty Twórczo Zakręcone do Ustronia 12-15 październik ?? Mam ochotę się wybrać i szukam współlokatorek do pokoju. Podobno zostały już tylko pokoje 3 i 4 osobowe. 

Wyszedł mi znowu tasiemiec, no ale trzy zabawy mam nadzieję zaliczone :-)

Pozdrawiam Wszystkich serdecznie i kłaniam się nisko tym co jeszcze to czytają, dziękuję jednocześnie tym co zostawiają dobre słówko. 



50 komentarzy:

  1. A widzisz, a ja mam już na Twoją zabawę kartki gotowe i jest nawet jedna haftowana kartka :) Aniu urocze są te Twoje hafciki, fajnie zrobione w formie medalionów. Pomysł na choinkę ze słomek miałaś genialny, a karteczka z Rodziną Świętą, mimo że z recyklingu, to i tak bardzo ładnie Ci wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wcale nie taki tasiemiec ;-D bombki rewelacyjne , na choinkę z rurek nie wpadłam ,świetnie wygląda .ja uzbierałam aż 3 patyczki z lodów i mam zamiar je wykorzystać ;-D recyklingowa ma piękną kolorystykę i kompozycję :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. no i dzięki takiej zabawie kartki świąteczne już chyba gotowe i każda inna, ciekawa, piękna, tym razem wybieram choinkę

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu, jesteś wielka! Bierzesz udział w tylu wyzwaniach i prawie wszystko u Ciebie xxx-owe! Medaliony wspaniale się prezentują. Choineczka rewelacja! Ciekawa jestem jak przeżyje potraktowanie ją przez pocztę;) Recyklingowa też śliczna. Mnie jeszcze właśnie ona została.
    Buziaczki Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu medaliony ci wspaniale wychodzą, cudnie się prezentuja, a choinkowa karteczka miodzio, super pomysł, a powiem ci, ze ja równieź nie lubię tworzyc karteczek z motywem religijnym, choc hafcik od tygodnia gotowy ciągle odwlekam jej zrobienie. Dzięki za podpowiedz dotycząca kartki z kocurem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I mamy świąteczny komplet! Medaliony bombkowe (świetne), choineczka (pomysłowa), Święta Rodzina z mnóstwem gwiazdeczek! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolejne wspaniałe prace! Na święta będą jak znalazł.Podoba mi się bardzo pomysł z rureczkową choinką! Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne prace, najbardziej podobają mi się bombeczki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu,piękne i pomysłowe są twoje karteczki.Medaliony zachwycają!Pozdrawiam i słońca życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak urozmaicić kartkę ? - dodaj słomki i zrób choinkę oryginalną. Dzięki za pochlebny koment o mojej kartce :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu medaliony wyszły slicznie i te rurki jako choinka to genialny pomysł, ja nad swoimi wciąż dumam ... A o Ustroniu pomyśle, chociaz dla mnie to jeszcze tak dalego!!! Sciskam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja bym do tego Ustronia bardzo chętnie, gdyby tylko był trochę bliżej:-)Piękne prace Aniu, jak zwykle dopieszczone w każdym detalu. Zachwycił mnie pomysł z choineczką, uwielbiam taki upcykling, niewielkim nakładem finansowym można wyczarować bardzo oryginalną pracę. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. a ja jestem daleko w polu, jeszcze kartek z zeszłego miesiąca nie zrobiłam i niestety nie ciągnie mnie :-(

    OdpowiedzUsuń
  14. jakie piękne te ciasteczkowe ludziki!

    OdpowiedzUsuń
  15. Aniu, przeraziłaś mnie tym śniegiem. Mam nadzieję, że u mnie nic tak ekstremalnego nie zajdzie. Ja chcę upały!
    Zbiorek prac jest piękny i nawet mam faworytkę: choinkę z rurek.
    Buziaczki serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne karteczki stworzyłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo mi się podobają Twoje medaliony :).
    Jeśli mogę Aniu, to pierniczek z czerwonymi guziczkami nie ma linii na lukrze :).

    O kurcze trudny temat wymyśliła Inka ale poradziłaś sobie znakomicie :).

    Powiem Ci, że też nie bardzo przepadam za motywem świętej rodziny na kartkach ...

    Też nie mam jeszcze gotowych kartek na Twoją zabawę. Będę je robić w przyszły weekend :).

    OdpowiedzUsuń
  18. Aniu! Bombki wyszły Ci Pięknie, Karteczki wszystkie są Prześliczne ta z choinką jest oryginalna - Pozdrawiam Cię Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  19. medaliony są piękne, karteczki też śliczne, a najfajniejsza to ta choinka ze słomek

    OdpowiedzUsuń
  20. Aniu jak zwykle urocze karteczki:) Hafciki jak zwykle zachwycajace, ale tym razem choinka 3d mnie zachwyciła, co za swietny pomysł! No i oczywiście wykonanie:0 Recyklin rurek wyszedł znakomicie i ta kartka letnio zimowa:) Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Aniu, kolejne piękne hafciki poczyniłaś, bombki - medaliony prezentują się uroczo. Mnie zaciekawiła choinka ze słomek - bardzo oryginalny pomysł miałaś na świąteczną kompozycję. Karteczka ze Świętą Rodziną też śliczna. Pozdrawiam cieplutko i życzę miłego tygodnia :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne te medaliony Aniu! Karteczka z rureczkową choinką wygląda świetnie :) Pozdrawiam cieplutko Aniu :)))

    OdpowiedzUsuń
  23. NO cóż ja mogę napisać!!! CUDOWNE są wszystkie karteczki. Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  24. Pomysłowe karteczki, a Twoje medaliony wyglądają rewelacyjnie :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Anulko, u Ciebie przecież to normalka, że latem Boże Narodzenie, zimą lato w pełni etc. Ja już do tego przywykłam, więc się nie dziwię;););) Karteczki jak zawsze śliczne! A ta z rureczek bardzo pomysłowa;) Ale nie wiem, czy przez mnogość tych zabaw od pewnego czasu Twój blog ,,zesztywniał”? Bo kiedyś pisałaś bardzo zabawnie, czyli tak – jaka jesteś naprawdę;) A ostatnio tylko same ,,opowieści” o tym , co i jak, gdzie i u kogo? No, ale wybaczam Ci to, bo Cię bardzo lubię;) A wiadomo przecież, że jak bierze się udział w różnych zabawach, to trzeba cokolwiek o nich napisać, dodać linka itp. Nie wiem dlaczego, nie ma mojego komentarza pod poprzednim Twoim postem? A przecież dodałam?! No, ale gdzieś go ,,wcięło”, bądź ,,wycięło”... A przecież nie był niecenzuralny?! Pozdrawiam Cię Aniutku gorąco, ściskam mocno i życzę Ci miłego, twórczego tygodnia;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Aniu, prace wspaniałe poczyniłaś ;) Dla serc szlachetnych Boże Narodzenie trwa każdego dnia ;) Serdeczności posyłam i całuję :) <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne hafciki. Z kartkami poradziłaś sobie rewelacyjnie. Słomkowa choinka jest bardzo pomysłowa.

    OdpowiedzUsuń
  28. Choinka skradła dziś moje serce - jest pomysłowa i efektowna.

    OdpowiedzUsuń
  29. Aniu, karteczki przepiękne, pomysłowe, jest czym się inspirować na przyszłość. Co do Ustronia to prawdopodobnie będę jak co roku, ale to oczywiście zależy od tego jakie będą warsztaty, więc może się spotkamy:) pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  30. Ha do Ustronia to ja bardzo chetnie, ino daleko nieco. Sama wiesz jaki szmat drogi. Aniutku musze przyznac Gosi racje. Gdzies zapodzał sie Twoj ciety jezyczek?. Za to karteczki boskie, jak to u Ciebie. Medalionami zachwycac sie nie przestane. Sa bajeczne. Beda pieknie wygladaly na choince. Zmykam Aniu bo czas do ogrodu podjechać. Buziaczki sle i mnostwo usmiechu zycze. .

    OdpowiedzUsuń
  31. Wow, jakie cekawe karteczki. Szczególnie ta z choineczka niezmiernie ciekawa. Może keidys wykorzystam pomysł, jesli można, bo bardzo mi się spodobał.
    Co do Ustronia, to chyba dopiero w przyszłym roku będę się starała wybrać.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetnie zagospodarowane te hafciki. A kartki super, szczególnie ta choineczka bardzo pięknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja sie zastanawiam czy to nie nasza sprawka z tą pogodą?:) Pokazujemy kartki na Boże Narodzenie i proszę jakie temperatury:)) Kartki proste ale bardzo ładne! medaliony będą w sam raz na choinkę! Pozdrawiam słonecznie!

    OdpowiedzUsuń
  34. no! niezła kumulacja bombadełek! ;D

    OdpowiedzUsuń
  35. Aniu, ruch na blogu i w komentarzach wielki...
    Ale jest co podziwiać: kolejne medaliony zachwycają, genialny pomysł na słomkową choinkę i śliczna, delikatna karteczka do Uli :-)
    Pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  36. Z podziwem patrzę na wszystkie kartki :) Bardzo piękne!

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękne Aniu te twoje karteczki , na zimę będą jak znalazł - buziaki ci ślę i biegnę dalej bo znów mam zaległości- Marii

    OdpowiedzUsuń
  38. Kochana Moja ANiulka dziękuje za odwiedzinki, tak wiem hihihii nadżyć za mną nie można, aczkolwiek przydałay mi się jakaś wena na Tworzenie, tak jak Tobie. Twoje kartki są świtne ! Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  39. E, ktoś tam jednak czyta!;) Wszystkie kartki pomysłowe i piękne, a i medaliony prezentują się ślicznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Medaliony też lubię! :)
    A zielone słomki w roli choinki to świetna myśl - pomysł super, a materiał trudny dość, dobrze, że i tym razem się udało!

    OdpowiedzUsuń
  41. Choinka wyszła kapitalnie :) a i reszta karteczek jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Twoje hafty są zawsze takie perfekcyjne i świetnie się sprawdzają na kartkach czy medalionach :) A choinka ze słomek super pomysłowa - bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. Super pomysł na choinkę ze słomek! :))

    OdpowiedzUsuń
  44. Wspaniałe prace, bardzo mi się podobają twoje medaliony :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Aniu medaliony cudne :) Dziękuję za udział i Twoją śliczną karteczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Aniu medaliony z hafcikami są śliczne:) Bardzo podoba mi się choinka ze słomek:) Kartka ze Świętą Rodziną jest prosta ale urocza:)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...