Obserwatorzy

środa, 4 października 2017

Październikowe kartki wg Hani wytycznych.

Witam Was

Dziś  ponownie post z kartkami, tym razem moja interpretacja październikowych  tematów wg wytycznych przygotowanych przez Hanię


Z góry Was przepraszam, ale będzie post tasiemiec :-)

Zacznę może od końca czyli kartki dla faceta.  Przyznaję, że jest to mój absolutny debiut, nigdy nie zrobiłam męskiej kartki. Szczerze powiem, że miałam obawy co do tego tematu. 
Od zawsze podobały mi się kartki w formie koszuli, marynarki. Pogrzebałam trochę w sieci i znalazłam dwa bardzo proste kursy na takie kartki . Do ich zrobienia wystarczą nożyczki, linijka i klej. Jak ktoś ma ochotę to zapraszam do skorzystania z kursików. 
 TUTAJ u Marysi znajdziecie kursik na kartkę w formie koszuli. 
Moja kartka wg tego kursu wyszła tak, nie do końca zgodna z oryginałem, u mnie muszka zamiast krawata.



Druga kartka w formie marynarki, wykonana wg kursu JaMajka . Przeszycia na klapie są narysowane markerem. 




Powiem nieskromnie , że jestem bardzo zadowolona z obu kartek. 

Tematem kartki bożonarodzeniowej jest bałwanek . U mnie dwie kartki  haftowane, takie w moim stylu  :-) Bałwanek wg TEGO wzoru




Oraz druga to bałwanki z zabawy u Raeszki bombkujemy cały rok  



Kolejny temat to kurczak z jajem. Też dwie kartki.  Pierwsza tradycyjna z kolejnym haftem - wzór TU




I druga, w której wykorzystałam grafikę za starej kartki, ale zrobiłam ją wg kursu z nowej zabawy na kartki przestrzenne prowadzonej przez specjalistkę, od gięcia i cięcia papieru,  Ewę


Kolażyk dla Ewy

Tu w wersji na płasko do koperty 



Oraz od tyłu z ażurową kieszonką na życzenia .


I ostatnia kartka, ślubna. Oj tu będzie sporo zdjęć.
 Kartka jest z ozdobnym pudełeczkiem, wyszywana wg TEGO wzoru. Papier wybrałam w koronkowe serwetki, dodatkowo jest koronka na pudełeczku. 


Stempelek TU 






Uf .. chyba koniec. Nie marudzę , bo jestem zadowolona ze swoich kartek.
Zrobiłam mały bilans moich kartek bożonarodzeniowych i aż sama się zdziwiłam , że mam ich już 57, ale to z  trzech zabaw :-)

I jeszcze  kolażyk dla "Szefowej " :-). 



 Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję za tyle serdecznych komentarzy, które u mnie zostawiacie. 


42 komentarze:

  1. Aniu! Dopiero początek miesiąca A ty już kartki pokazujesz i to jeszcze takie śliczne, Te męskie są Super karteczki pozostałe są także Urocze - Pozdrawiam Cię Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu i dobrze, że nie narzekasz bo cudne te karteczki zrobiłaś. Ta druga męska z marynarką jest świetna i zauroczyło mnie to opakowanie do ślubnej, pieknie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu cudeńka przygotowałaś bez dwóch zdań.
    Wszystkie są przepiękne i jeszcze podwójne, ale dzisiaj ta ślubna przebiła wszystkie- jest PRZE!!!
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne kartki zrobiłaś, super. Te koszulowo-marynarkowe już gdzieś kiedyś widziała, ale narobiłaś mi na nie smaka teraz, są rewelacyjne. Pozostałe, zwłaszcza te z haftami podziwiam nieustannie, pięknie, pięknie i jeszcze raz pięknie. Pozdrawiam serdecznie i miłego dnia życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. O rety, ja nawet nie zdążyłam jeszcze pomyśleć o październikowych kartkach a tu już taki maraton! Anulko, wszystkie są prześliczne, dopracowane w każdym calu. Nawet nie wiem, która najładniejsza :) Niewątpliwie jednak ślubna to prawdziwa perełka.
    Buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kartki. Wszystkie.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu, znowu uroczo. Wszystkie piękne ale haftu są przeurocze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne i zachwycające!
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne karteczki. Tą przestrzenną szczególnie jestem zachwycona i coraz bardziej dojrzewam do jej wykonania.:) Z męskimi kartkami świetnie sobie poradziłaś mimo obaw.:)Ale to było do przewidzenia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak na męski debiut, to wyszło Ci genialnie! Wspaniały pomysł na męską kartkę. A ten ślubny zestaw jest zachwycający! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu, kiedy Ty to zdążyłaś wyhaftowac?! Swietne sa wszystkie i te haftowane do których mam słabość i te męskie i ta przestrzenna :) wysyp doskonałych prac!!! Gratuluje:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu karteczki wyszły niesamowicie :) myślałam ze nawet z wykrojnika nim przeczytałam :) Aniu masz ochotę są na Aliexpress :) na koszule męskie:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. a ja jednak wybieram te haftowane, piekne

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniu,ale się uwinełaś,kartki piękne,pierwsze dla faceta ?aż trudno uwierzyć 😊
    Haftowane skradły moje serce,a ślubna jest taka piekna 😍
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Kiedy Ty to robisz nie mam pojęcia,ale jak zawsze perfekcyjnie i ślicznie.Aniu świetne są te męskie karteczki,wyszły po prostu cudnie ,każdy facet byłby z takiej zadowolony.
    Wpadła mi też w oko ta ślubna,cudowne gołąbeczki ,a z pudełkiem jest to zestaw idealny jak na to święto .Bałwanki jak to bałwanki wymiatają już samym uśmiechem .
    A na koniec dodam,że ilością kartek powalasz wszystkich ,szacun wielki ,bo to ogrom pracy .
    A teraz życzę Ci cudownego humorku i dużo słonka za oknem ,bo pogoda wrrrr strasznie rozleniwiająca się zrobiła.
    Buziaki i pozdróweczka Anulka

    OdpowiedzUsuń
  16. Co tu dużo pisać - kartki są śliczne !!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękne kartki ! Koszulowe bardzo eleganckie ,haftowane zachwycają precyzją krzyżyków i wzorami ,przestrzenna-prawdziwe radosna dzięki papierom kurczaczki i kolorom :-D Pozdrawiam cieplutko :-D

    OdpowiedzUsuń
  18. Aniu, kartki w ekspresowym tempie, ale za to jakie! co jedna kartka to piękniejsza i jak dopracowane! szacun wielki! pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Aniu piękne karteczki! Koszule obłędne, bardzo eleganckie! Ślubna cudna i ten składaczek z kurczaczkami też świetny! Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Aniu piękne karteczki :) bałwanki w kształcie choinki rozczuliły mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Aniu, tym razem przeszłaś sama siebie. Koszulki są wspaniałe i jakie eleganckie!
    Hafciki - wiadomo - nadają urok każdej kartce. Brawo za składaczek, wiedziałam, że ta forma wciąga:)
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  22. O kurcze napracowałaś się Aniu w tym miesiącu :).

    Kartki są prześliczne i mi też każda bardzo się podoba :).

    Dużo masz już kartek na święta. Ja mam o wiele mniej ale wystarczy mi, a pewnie i jeszcze zostanie :).

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale odlotowe garnitury! Przeurocze te kartki:) Jednak ja przy haftach waruję, bo te kartki są dla mnie najcudniejsze:))) Buziak ciepły posyłam i słońca życzę.

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne karteczki Anula! Aż sama siebie przebijasz tymi karteczkami :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Oj, ależ piękne są te karteczki, Aniu!!! Męskie mnie szczególnie zachwyciły, bardzo oryginalne! Ściskam mocno:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Aniu piękne karteczki przygotowałaś.

    OdpowiedzUsuń
  27. Aniu !!!
    Ależ się napracowałaś,mnóstwo karteczek powstało,co jedna to piękniejsza ;)
    Świąteczne cudne,przestrzenna wspaniała,ale dziś oko me na dłużej zawisło na tych męskich !!! Wyszły Ci fantastyczne !!!
    Pozdrawiam Cię cieplutko :)*

    OdpowiedzUsuń
  28. Aniulko moja Kochana, hafciki zawsze mi się u Ciebie podobały i tym razem podbiły moje serce, szczególnie ten cudny Kurcaczek!!!! Kartka Męska rewelacyjna, nawet guziczki ma ! Super :* Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  29. Aleś poszalała! Wszystkie karteczki piękne! Wpadła mi w oko ta druga męska z przeszyciami.Pomysł z guziczkami super. W BN pięknie wygląda ten holograficzny napis i wycinanka przy piramidzie z bałwanów. Rozkładana Wielkanocna jest naprawdę bomba!Papier na ściankach i główne kurczaki pasują do siebie idealnie. Ostatnia koronkowa ma cudowne pudełeczko - bardzo lubię takie koronkowe kartki.

    OdpowiedzUsuń
  30. Anulka, wciąż się rozwijasz, niegdy nie ma u Ciebie nudy. Świetne karteczki, a koszulami jestem zauroczona. Brawo Kochana!
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Aniu wspaniale karteczki i niemoglabym wybrac tej naj, Koszule - w zyciu bym nie powiedziala ze pierwszy az je robilas. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  32. Aniu, u Ciebie jak zawsze bogactwo przeróżnych kartek.
    Męskie kartki są naprawdę fantastyczne i pozawalam sobie pożyczyć zdjęcia do zainspirowania innych.
    Ujęła mnie również ślubna kartka. Prosta, elegancka i piękna. Ten stempelek doskonale się wpasował, a całości już nic nie potrzeba więcej.

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne są te składane koszule!

    http://przystanek-klodzko.pl/

    OdpowiedzUsuń
  34. No i znowu wydawało mi się, że przecież pisałam komentarz a tu doopa. Aniutku koszulki sa rewelacyjne. strasznie mi sie podoba ta marynara. Nie pogniewasz sie chyba jak skopiuje sobie? Kartka ślubna to prawdziwe dzieło. Swietnie to wyszło. Gołąbeczki boskie. Poza tym ten wielkanocny składaczek jest kapitalny. Muszę poćwiczyć te składanki. Aniu pozdrawiam Cię bardzo serdecznie i zdróweczka życzę. No tak się zaprawić?

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudność karteczki. Męskie - rewelacja!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Aniu, same cudeńka powstały u Ciebie - karteczki męskie - doskonałe i bardzo eleganckie, hafciki urocze - podziwiam wszystkie i stempelek i fajna kartka przestrzenna. Alę się tu dzisiaj dzieje - wszystkie są pomysłowe i ze smakiem :-))) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  37. Aniu, kartki cudniaste. Wreszcie znalazłam podpowiedź do wykonania męskiej kartki.
    Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  38. O kurczaki! Powaliła mnie ilość bożonarodzeniowych!:D
    I to jest wartość dodana kartkowania przez cały rok :)Bardzo fajnie poszalałaś...

    OdpowiedzUsuń
  39. Aniu, odebrało mi mowę! Wszystkie kartki są przepiękne, a już ta ślubna to zwaliła mnie z nóg, no bomba po prostu :) Świetnie Ci to wszystko wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Takie piękne, że napatrzeć się nie mogę :-) Męskie bardzo eleganckie :-)

    OdpowiedzUsuń
  41. Aniu cuda nam tu pokazujesz:) Męska bardzo pomysłowa, muszę kiedyś spróbować tak "ubrać" kartkę:) hafciki dla mnie są najpiękniejsze:) I już widzę, że na Wielkanoc mamy ten sam wzorek he he

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...