Obserwatorzy

środa, 10 października 2018

Wróciłam :-)

Witam Was

Dziś wpadam na  malutką chwileczkę, żeby Wam zameldować iż sezon "wakacje 2018" uważam za zamknięty :-). 
Było super, ale czas wracać do normalności. Niestety trudno mi się odnaleźć, sporo się u Was działo, ale nie  obiecuje nadrabiać zaległości,  bo raczej czas na to nie pozwoli. Zajrzę na 100% do wszystkich, którzy już poczynili swoje matematyczne kartki. Z tego co się zdążyłam na szybko zorientować idzie Wam wyśmienicie. Jestem z Was niezmiernie dumna !! 

Dziś nie będzie nic robótkowego, bo nie mam w zapasie żadnej nowej pracy. Będzie za to króciutka relacja z moich ostatnich podróży.  
Koniec września spędziłam w towarzystwie Hani .  Zwiedzałyśmy Chorwację na TEJ wycieczce. 
Polecam w 100% - Chorwacja w pigułce, wszystkie kultowe miejsca zaliczone. Do tego świetna pogoda  nam się trafiła. Było cudnie, Haniu dziękuję za super towarzystwo, nie od dziś wiadomo ze nadajemy dokładnie na tej samej fali więc naprawdę bardzo miło spędziłyśmy ten tydzień.
I kilka fotek z urokliwej Chorwacji 


Po ok 12 godzinnej podróży zawitałyśmy do Zadaru 

Kolejnego dnia zwiedzałyśmy Trogir 


Trzeci dzień to rejs statkiem na wyspę Brać


Przejazd Magistralą Adriatycką i przepiękne widoki na Riwierę Makarską


  
Kolejny dzień rozpoczął się zwiedzaniem Dubrownika



Nie mogło też zabraknąć na trasie Jezior Plitwickich



Wycieczkę zakończyliśmy w urokliwym Zagrzebiu



Jak ktoś nie był w Chorwacji, polecam. To był super udany tydzień. 

Wpadłam do domu na 3 dni i .....pierwszy tydzień października spędziłam w Egipcie w towarzystwie moich serdecznych przyjaciół  w hotelu MAGIC-TULIP . Tym razem tylko odpoczywałam, bo ja nie nadaję się na zwiedzanie w takich temperaturach - w dzień 37 stopni w nocy 28 . Ale jak ktoś chce troszkę poleniuchować i złapać fajną opaleniznę u progu jesieni to polecam ten hotel. Bardzo miła obsługa, spokojnie się można dogadać znając jedynie podstawy angielskiego. Jedzenie smaczne, urozmaicone. Bardzo fajne dwa baseny no i cudowne morze z jednym długim na 800 m pomostem. Co prawda rano był odpływ i morze zaczynało się 400 m od brzegu ale po południu woda po kolana o temperaturze ok 30 stopni i cudowny lazurowy kolor. Dla tych co nurkują ponoć przepiękna rafa. Naocznie nie sprawdzałam, bo wsadzenie głowy pod wodę w moim przypadku równa się zejściu na zawał :-)
No i dwie fotki z hotelu. 




Tak więc  złapałam jeszcze troszkę lata, a lądowanie w Katowicach było małym szokiem termicznym :-)
I na dziś tyle, czas się zabrać za jakieś robótki ręczne.

Pozdrawiam Wszystkich serdecznie i dziękuję za odwiedziny pod moją nieobecność - to bardzo miłe, że zaglądacie.


37 komentarzy:

  1. Cudne widoki, dziękuję za wirtualne zwiedzanie.:) Miło widzieć obie uśmiechnięte panie.:) Serdeczności Aniu.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lepiej Aniu bym tego nie opisała. Świetna, sensowna relacja z wakacji. Dziękuję również Tobie za te dni w Chorwacji. mam nadzieję, że jeszcze niejednokrotnie gdzieś razem wybędziemy. Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale widoki! Uwielbiam Chorwację :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu! Super wypoczynek Miałaś , Widoki Cudowne - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. To się nazywa fantastyczne wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajne zdjęcia :) Miałaś bardzo udany wypoczynek i długie wakacje w tym roku.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne widoki i wyśmienite towarzystwo :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak cudownie ogląda się znajome miejsca (Chorwacja)!:)Gratuluję udanego wypoczynku.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. No szał Aniu! Piekne wakacje....nigdzie w tych miejscach nigdy nie byłam....kto wie moze kiedys :) sciskam !!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Przemawiasz do mnie językiem mało zrozumiałym, jedno co dotarło, że było świetnie i tego się trzymajmy :) Wiatr w żaglach i heja do przodu ;)
    Buźka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super,że wróciłaś - to może jakaś kawa?

    OdpowiedzUsuń
  12. właśnie widziałam jak się wygrzewałaś, jak mnie trzepało z zimna;D
    widać że wypoczęłaś i dobrze się bawiłaś i to jest ważne Aniu
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu, bajeczne fotki przywiozłaś z urlopu i wspomnienia też z pewnością cudowne - Gratuluję udanego wypoczynku i pięknej pogody. Pozdrawiam słonecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniałe wakacje Aniu, po takich przeżyciach trudno wrócić do rzeczywistości :)
    Miłego robótkowania!

    OdpowiedzUsuń
  15. Brawo Wy, brawo Ty ☀ a teraz czas wracać do nas 😊 pozdrawiam serdecznie 😊😊😊

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję Aniu wspaniałego,urozmaiconego urlopu :)
    Zazdroszczę tych widoków i wrażeń :)
    Teraz z pewnością zasypiesz nas mnóstwem wspaniałych pomysłowych prac po naładowaniu akumulatorków ;)
    Pozdrawiam Cię serdecznie :)*

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne widoki, dobre towarzystwo i super pogoda, czego chcieć więcej:-) I chociaż nie przepadam za zorganizowanymi wycieczkami i upałami, to sobie obejrzałam Twoja relację z lekkim ukłuciem zazdrości;-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj, powojażowałaś sobie. Pięknie. W Chorwacji byłam i rozumiem Twój zachwyt.Cieszę się, że miło spędziłaś czas.

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow. Super wakacje. Takich widoków tylko pozazdrościć :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne wakacje miałaś Aniu. Prześliczne zdjęcia, krajobrazy a w tle WY takie wspaniałe "DZIEWCZYNY". Teraz z nowymi siłami z pewnością będziesz pokazywać nam nowe prace z czego ciesze się ogromnie,serdeczności ślę i dziękuję za piękny wpis

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniałe wakacje sobie sprawiłyście:) Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Byłaś w pięknych miejscach! Widać że z Hanią świetnie się bawiłyście;)
    Cieszę się Anulko że wypoczęłaś. Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Takie cudowne widoki miałyście. Baterie naładowane po czubki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Aniu, zazdraszczam pozytywnie:)
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale piękne miałaś ostatnie dni lata :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Super wakacje i świetna fotorelacja:) Pozdrawiam Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Pięknie spędziłaś wakacje Aniu,cudne miałaś widoki :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  28. No to kochana jesteś na full wypoczęta, zrelaksowana:) Fajnie tak z jednego wyjazdu skoczyć na drugi! Super zakończenie wakacji. Piękne widoki w obu krajach, już same widoki to odpoczynek.
    Aniu i bardzo się cieszę, że tak zaprzyjaźniłyście się z Hanią. Co może zdziałać internet:)
    Całusy zostawiam.

    OdpowiedzUsuń
  29. Aniu.. Ach to były wakacje. Piękne ciepłe a nawet gorące. Opalona i szczęśliwa . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  30. Wspaniałe zdjęcia... :) Ach, miałam przyjemność być w niektórych z tych miejsc... tam jest po prostu pięknie, dziękuję, że podzieliłaś się wspomnieniami :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne zdjęcia i udane Wasze wspólne wczasowanie :-) Odświeżyłam sobie wspomnienia z mojego pobytu w Chorwacji :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale miałaś udane wakacje w tym roku :).

    W Chorwacji jeszcze nie byłam ale każdy znajomy co był też poleca :).

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękne miejsca odwiedziłaś Aniu. Miałaś super wakacje.

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękny kraj, wspaniałe przyciemnia i wspomnienia, piękne zdjęcia 👍
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...