Obserwatorzy

środa, 13 marca 2019

Kartki na trzy zabawy

Witam Was

I znowu będzie zbiorczy post. Tym razem mam zamiar zaliczyć trzy kolejne zabawy z banerka poniżej.


A wszystko ma swój początek w zabawie u Hubki , gdzie robimy kartki z motywem. 
W marcu jest to wianek.
Podziwiam Ewę za jej pomysły. Trudno znaleźć element, który by łączył kartki na kilka okoliczności.  
Moje wianki to tym razem grafiki. 
Lubię oznakę VIP SUPER PLUS, więc zrobiłam cztery kartki. 

Zacznę może od tej z obowiązkowym pokolorowanym elementem. Zrobiłam ją na bazie ścinkowej, muszę się pozbyć trochę tych resztek bo już mi się nigdzie nie mieszczą.  Wianuszek to darmowy DIG z Small-wingels-shop 
Pokolorowany  zajączek w skorupce zwykłymi mazakami i kredkami akwarelowymi. 


Jako druga kartka wielkanocna, wianuszek to kolejny darmowy DIG Small-wingels-shop , papiery z Potwora, kartka  ma format trapezowy więc leci na zabawę do Ewy na 10 lekcję tniemy i gniemy 
Miałam obawy co do tej formy, ale nawet poszło dość sprawnie .



Kolejna kartka w formie okrągłej  więc zasila żabkę w zabawie u Uli .  Zrobiona z papierów Potwora, a wianuszek jest również darmowy  od Potwora, do pobrania TUTAJ 


I  ostatnia kartka okolicznościowa z pięknym papierem w róże od Potwora,  wianuszek podobnie jak poprzedni darmowy STĄD .


I jeszcze kolaż wianuszków dla Hubki. 


I tym sposobem kolejne 3 zabawy zaliczone, przynajmniej taką mam nadzieję :-) 

Pozdrawiam Wszystkich serdecznie i dziękuję, że jesteście i motywujecie mnie do dalszej pracy. 


33 komentarze:

  1. Aniu wspaniałe kartki i każda inna.
    Pozdrawiam serdecznie 😀

    OdpowiedzUsuń
  2. i świetne te karteczki Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne Aniu kartki zrobiłaś :-) A trapezowa z zającem naj, naj :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie są cudowne, ale chyba najgłośniej do mnie krzyczy ta okrągła na zabawę u Uli.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo kreatywne karteczki Aniu, świetnie sobie poradziłaś. Składaczek z zajączkiem podoba mi się chyba najbardziej ale pozostałe są równie urocze.
    Cieplutko pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu- co za ilość! A najbardziej mnie zaszokowało, że wszystkie takie śliczne! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie się uwinęłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O matko Aniu ja zadyszki dostaję od samego oglądania, nie nadążam;-) Super te wiosenne karteczki, BN też z pomysłem. Jednym słowem głowa mnie przez Ciebie rozbolała bo u mnie posucha robótkowa okropna. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ach jak Ci się udaje tyle zrobić?? :D tak jak Ola powyżej aż zadyszki dostałam ;) urocze karteczki ;) a ostatnia kwiatowa to dla mnie nr 1 w dzisiejszym zestawieniu :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu Olka ma rację. Zawrotu głowy dostać można od patrzenia na te cudowności. Karteczki wspaniałe i na bogato. Masz tempo jakby Cie stado wilków ganiało. Robisz mnóstwo tych kartek i to w jakim stylu. Brawo. Jesteś niedoścignionym ideałem. Pozdrawiam serdecznie i cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu podziwiam Cię- wszystkie zabawy ogarnięte a kartki przygotowałaś piękne, choć różne :) Brawo Ty;D
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe karteczki Aniu, a szczególnie podoba mi się ostatnia ażurkowa z kwiatami. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne karteczki, takie okrąglutkie i kolorowe. Świetne kompozycje, super efekt i ile zabek nakarmionych. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniu kartkowanie hurtowe..hihi..ale śliczne wszystkie bez wyjątku :}
    Podoba mi się ta grafika " dla ciebie "
    Pozdrawiam ciepło :} A.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne karteczki i super wianuszki :) Najbardziej mi się podoba trapezowa i ciągle nie wiem jak można ją zrobić - haha :) Podziwiam i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ależ piękne kartki zrobiłaś! Ta składaczkowa mnie szczególnie zachwyciła i w formie, i w ozdobach.:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Aniu cudowne są!!! Ten motyw wianuszka wymiata!! W każdej kartce pięknie się prezentuje!! Śliczne karteczki :)) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  18. Aniu, jak zawsze Twoje cudne karteczki radują moje oczy. Lubię zaglądać do Ciebie. Zawsze znajdę coś pięknego, inspirującego i kojącego rozbiegane myśli. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny kolaż karteczkowy. Najbardziej przypadł mi do gustu wianek. Fajne kolory i jest taki elegancki:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne karteczki! Każda ma w sobie tyle uroku, że aż zachciało mi się sięgnąć po papiery. Może coś zdziałam czując się znowu zachęcona. Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne i pomysłowe karteczki:) Pozdrawiam Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudnie, jak zawsze! Podziwiam Twoją pomysłowość, Aniu! Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Aniu swietnie sobie poradziłaś z tematami:) wielkanocna jest naj naj!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne karteczki. Fajna ta składaczkowa od ewinki. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne, zwłaszcza ta z ażurową ramką :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Same piękności pokazałaś, nie umiałabym zadecydować która podoba mi się najbardziej, wszystkie są piękne :-) Cuda, cuda, cuda :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Aniu, przepiękne kartki i jak fajnie połączyłaś rożne zabawy. A składaczek to pasuje nawet do Twojej - jest jedzonko i trzy dominujące kolory:)
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  28. Przepiękne karteczki i urocze grafiki! Ostatni wianuszek jest cudowny!
    Mnie też spodobała się ta odznaka, dlatego nawet przemogłam się w podkolorowywaniu;)
    Buziaczki Anulka:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jaki wysyp karteczek! :) Znalazłaś mnóstwo pięknych wianków! Ja wciąż myślę nad tematem dla Ewy...

    OdpowiedzUsuń
  30. Pomysłowe kompozycje karteczek :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Aniu, wszystkie kartki, które zrobiłaś są piękne. Ta forma trapezowa jest ciekawa (ja się jej obawiałam choć nie jest trudna), Twoja super wyszła :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...